TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Propozycja UKVZ dla miast rosyjskich
InfoTram - Opublikowano: 30.12.2015 09:52:49 12 komentarzy
Propozycja UKVZ dla miast rosyjskich (źródło: ??? ???????????)

Rosyjski Ust-Katavskiy Vagonostroitelnyy Zavod zaprezentował tramwaj nowej generacji, który ma być propozycją dla miast-organizatorów Mistrzostw Świata w piłce nożnej w 2018 roku. Pokazany egzemplarz ma najpierw trafić na testy do Samary które potrwają około sześciu miesięcy. To trzyczłonowy tramwaj oznaczony jako 71633.

Producent podkreśla, że materiały, z jakich został zbudowany w 90% pochodzą z Rosji. Co więcej UKVZ twierdzi, że zastosowano, przy jego produkcji, najnowsze rozwiązania techniczne, które wcześniej nie były wykorzystywane. Jedną z tych nowości jest np. zdalnie sterowany pantograf. Motorniczy zatem nie będzie musiał opuszczać odbieraka, korzystając ze stalowej linki.

Prędkość maksymalna tramwaju to 75 km/h. Jest w 100% niskopodłogowy, wyposażony w klimatyzację, także przedziału pasażerskiego oraz system monitoringu video. Na swój pokład może zabrać 300 pasażerów.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
UKVZ
Rosja
  • krakus – 30.12.2015

    Wszystko dobre i ładne nawet ale czy pojazd ten jeżdzi ??

  • Huy9inches – 30.12.2015

    Nie. Tylko pesy jeżdżą. Inni nie potrafią przecież produkować tramwajów.

  • maxik – 30.12.2015

    No to Pesa może zapomnieć o rosyjskim rynku

  • WK – 30.12.2015

    Zastanawia minie niezwykłe podobieństwo tego tramwaju do Fokstrota z PESY... ;-)

  • trainguru – 30.12.2015

    To było pewne od dawna tylko ślepi i naiwni ludzie sądzili, że będzie inaczej i Pesa sprzeda na mistrzostwa w piłkę 1000 tramwajów. Jak będzie dobrze to skończą zamówienie na 120 sztuk i Rosjanie nic więcej nie kupią.

  • wujek Fester – 30.12.2015

    Kiedyś to były Chevrolety, NSU, Ronsony, Grundigi, a dzisiaj Pesa. Stara rosyjsko-chińska zasada kopiuj za wszelką cenę, jest wiecznie żywa. Pociesza mnie to, że nowy twór 71-633, tak jak jego poprzednicy z UKVZ jest raczej z grubsza ciosany.http://www.liveinternet.ru/journalshowcomments.php?jpostid=367961031&journalid=2683590&go=next&categ=0

  • Combino – 30.12.2015

    @trainguru: zobaczymy. Mosgortrans jest na tyle zadowolony z Pes,że ewidentnie nie zamierza brać rosyjskich zamienników (gdyby nie to,to by się dogadali na wymianę Foxtrotów na własne produkty UVZ,a nie grozili sądem UVZ jeśli nie dostarczy Pes). KTM-33 będzie pewnie dla prowincji,żeby myślała że jeździ tym czym moskwicze ;)

  • Combino – 30.12.2015

    Co nie zmienia faktu,że wielkich tym zamówień to z Rosji nie będzie,bo UKVZ ma projekt wozu na wąskie sieci (1000 mm; jest to KTM-34),więc Kaliningrad już odpadł (jako pierwsza dostanie krymska Eupatoria,gdzie zastąpią Gothy).

  • nie dla prymitywa combino tera – 31.12.2015

    Kaliningrad się zwija coraz szybciej linie likwidują ,majom problemy by naprawić tatre kt4 nawet z kanibalizowanych części -a na reszte kasy brak miasto podupadło ,na zakupy do polski jezdzom bo lepiej i taniej-tepy kartoflu combino krym to ukraina siłom zagarnięty ci tesz majom problem z utrzymaniem tatr i goth - ja nowe zaco, pozatym gothy im pasujom tam tylu ludzi jeździ ze goty prawie puste jezdzom sam to widziałem i udokumentowałem -ile prototypów było przed tym 71 633 większość pod płotem i w Moskwie a zamówien 0 totalny brak jak tylko moskwa ma jeszcze kase i kazan Petersburg cos kupił przegubowego ale mało , dwa ostatnie z białorusi bkm y bo lepsze ....

  • Piotr K. – 31.12.2015

    Co z tego, że w Moskwie są zadowoleni z tramwajów PESY, jak w Rosji zawsze polityka dominowała nad ekonomią. Jak przyjdzie polecenie z gory, że mają kupować rosyjskie, to takie kupią.

  • czapajew – 01.01.2016

    Dokładnie pójdzie embargo na polskie

  • Combino – 02.01.2016

    Po pierwsze, 71-634 jest oficjalnie w pierwszej kolejności dedykowany Eupatorii,więc tam trafi; w drugiej kolejności (też oficjalnie) dedykowany jest Kaliningradowi i Piatigorskowi,więc jakieś też tam trafią. Po trzecie,teraz już nie będzie zakupów oficjalnie za granicą,więc ewentualne kolejne Pesy będą występować na tamtejszym rynku oficjalnie jako produkty UVZ,a ponadto będą musiały być montowane tam (tylko ciekawe jak do tego podejdzie Mosgortrans,gdy jedna z niewielu części dostarczanych przez UVZ,czyli znaczek, rdzewiał od początku,mocno wyróżniając się na tle błyszczącego nienaganną nowością znaczku Pesy. A Moskwa to państwo w państwie,zależne bezpośrednio od Wołodii i w jej przypadku silnie działa zasada "co wolno wojewodzie...",więc akurat Moskwa MOŻE dostać pozwolenie na taki myk. Aha,Mietielica też furory nie robi,więc sprawa może nie być tak przerąbana jak się niektórym wydaje ;)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....