TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Prezes PESY dziękuje Wicepremierowi Piechocińskiemu
INFOTRAM Karol Wach - Opublikowano: 05.07.2013 12:40:49 16 komentarzy
Prezes PESY dziękuje Wicepremierowi Piechocińskiemu

Jak już informowaliśmy na łamach InfoTram PESA podpisała umowę na dostawę 20 tramwajów dla Sofii. Tomasz Zaboklicki, prezes zarządu bydgoskiego producenta złożył na ręce wicepremiera, ministra gospodarki Janusza Piechocińskiego podziękowania za pomoc i wsparcie przy zawieraniu tej umowy. Prezes szczególnie docenił zaangażowanie pracowników Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Sofii. „Bardzo doceniamy zaangażowanie wszystkich osób, które przyczyniły się w jakikolwiek sposób do podpisania tej umowy oraz naszego wspólnego sukcesu. Jesteśmy przekonani, że w kolejnych krajach, w których będziemy wygrywali przetargi i będziemy podpisywali umowy spotkamy się z równie dużą pomocą podległych Panu Premierowi pracowników”–napisał Tomasz Zaboklicki.

Przypomnijmy, że umowa PESY z Столиченелектротранспортzostała podpisana 21 czerwca 2013 roku. Pierwszego Swinga PESA dostarczy do końca października 2013 roku. Zakończenie dostaw określono w kontrakcie na koniec stycznia 2014 roku. Design pojazdu, jaki PESA dostarczy dla Sofii, ma łączyć w sobie nowoczesność z klasycznymi wzorcami, wpisując się tym samym w unikalny charakter miasta. Tramwaje będą w 100% niskopodłogowy, przyjazne dla osób starszych, niepełnosprawnych i poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wygodny wjazd do pojazdu, także wózkiem dziecięcym, umożliwi rampa ręczna. Komfort we wnętrzu zapewnią układy klimatyzacji, zarówno w kabinie motorniczego jak i w przedziale pasażerskim. Tramwaj, dzięki jednoprzestrzennej budowie łączyć ma przestronne wnętrze z wygodą podróżowania, dając jednocześnie poczucie bezpieczeństwa. Każdy pojazd składać się będzie z 5 członów, a jego całkowita długość wyniesie 30120 mm. Możliwości przewozowe tramwaju to 201 osób, w tym 41 na miejscach siedzących. Prędkość maksymalna - 70km/h. Każdy tramwaj wyposażony zostanie w nowoczesny system informacji pasażerskiej.     
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
PESA
Sofia
Ministerstwo Gospodarki
Bułgaria
  • S – 07.07.2013

    " Design pojazdu, jaki PESA dostarczy dla Sofii, ma łączyć w sobie nowoczesność z klasycznymi wzorcami, wpisując się tym samym w unikalny charakter miasta' Jezu, co to za bełkot? Zwykły Swing pomalowany nieudolnie w barwy sofijskich tramwajów. Gdzie tu ta "nowoczesność z klasycznymi wzorcami"?

  • Combino – 07.07.2013

    A standardowy Citadis "idealnie dopasowany do wymogów miasta X" to nie był bełkot?A takie coś też już było ;) Marketing,ot co ;)

  • s – 10.07.2013

    Po pierwsze, to w zasadzie nie ma czegoś takiego jak "standardowy Citadis". Po drugie, "idealne dopasowanie do wymogów miasta" to może być chociażby układ siedzeń. Natomiast design Pesy dla Sofii niczym nie różni się od pozostałych Swingów, a już na pewno nie łączy "nowoczesności z klasycznymi wzorcami" ani nie ma ani krzty wspólnego z "unikalnym charakterem miasta". To jest już po prostu bełkot najgorszego sortu.

  • qaz – 12.07.2013

    Taki sam marketingowy bełkot, jak bełkot każdego inne producenta. Ale oczywiście trzeba nadawać na Pesę, "bo polska":/ Smutne i żałosne.

  • s – 13.07.2013

    qaz: bardzo odważne stwierdzenie. Jestem pewien, że skoro "każdy inny producent" posługuje się takim bełkotem w stosunku do *przemalowanego* tramwaju, to będziesz w stanie przytoczyć przynajmniej trzy przykłady, prawda? Aha, Solaris też polski, ale jakoś nie zauważyłem, żebym na niego "nadawał". Smutna i żałosna ta twoja przenikliwość.

  • jatal – 17.07.2013

    @ S: Ależ oczywiście że jest coś takiego jak "standardowy citadis". Było to podstawa projektu, a teraz w zależności od potrzeb wychwala albo "różnorodność" albo "uniwersalność". Jedynie x03 jest odmienny, bo akurat tak chciał Strasbourg, ale nie powiedziałbym że jest on w jakiś szczególny sposób nowocześniejszy. Cała reszta to jedno i to samo, tylko w innych kolorach i z innymi dziobami, a właściwie to z innymi szybami przednimi.

  • s – 19.07.2013

    jatal: no więc właśnie, "dzioby" są inne, więc design ulega zmianie. W przypadku tramwajów dla Sofii nie ma o tym mowy: to zwykłe przemalowane Swingi.

  • jatal – 20.07.2013

    Skoro tak uważasz to na tej samej zasadzie w Sofii będzie nowy tramwaj o nowoczesnej sylwetce z klasycznymi barwami miasta. Jednym słowem nowoczesność plus klasyka i nie ma oczym dyskutować koto co powiedział i jak inny to zrozumiał.

  • s – 20.07.2013

    To nie są żadne "klasyczne barwy miasta" - w Sofii maluje się tak tramwaje od raptem 4 lat, a póki co zdecydowana większość jest pomarańczowa (i to jest właśnie "klasyczna barwa"). Żadna to więc "klasyka", ale przecież łatwiej się powymądrzać nic nie wiedząc o Sofii zamiast sobie sprawdzić :)

  • banaś – 20.07.2013

    Trochę chyba już są, skoro nowe tramy są tak właśnie malowane. To pomarańcze odchodzą do historii i chyba są to barwy historyczne.

  • jatal – 20.07.2013

    @ s: Lepiej za to jest powymądrzać się np. o nieudolnym malowaniu tramwaju?

  • s – 20.07.2013

    @jatal: "Nieudolne malowanie" to moja subiektywna opinia; "Klasyczne barwy miasta" to już twoja obiektywna niewiedza. Sprawdź w słowniku, co oznacza "wymądrzać się". Ja już sprawdziłem.

  • s – 20.07.2013

    @banaś: w takie barwy pomalowano Inekony, modernizacje T6M-700, T8M-503 i kilka T8M-900. Pozostałe tramwaje (T8M-300, T6M-400, T6A2, T6B5, T4+B4, GT6, GT8) w dalszym ciągu malowane są po staremu. Jeżeli cokolwiek tu jest "klasyczne" to prędzej te pomarańczowe.

  • jatal – 22.07.2013

    Porównaj sobie co odpisali ci na ten temat inni komentujący, przemyśl co znaczy użyty przeze mnie tryb warunkowy tj. "Skoro tak uważasz (o citadisie) to...", a potem jeszcze raz zastanów się kto się mądrzy.

  • s – 23.07.2013

    Już się zastanowiłem, dziękuję, że dałeś mi jeszcze jedną szansę! Niestety, znów padło na ciebie (zgodnie z definicją "mądrzenia się"). Tak czy siak, mam prośbę: następnym razem uprzedzaj, że jesteś jednym z tych co to mają rację, zaoszczędzisz intelokutorum masę czasu.

  • jatal – 24.07.2013

    Prawdziwych, świadomych rzeczy interlokutorów przed niczym nie trzeba ostrzegać. Sami dobrze wiedzą że dyskusja nie musi kończyć się rozstrzygnięciem, że w każdej chwili mogą się z niej wycofać, że różnica zdań która skłoniła ich do podjęcia tematu wcale nie oznacza mądrzenia się oraz ile czasu mogą poświęcić na dyskusję. A poza tym... tak jak nie da się pokłócić jednoosobowo, tak samo nie da się skutecznie jednoosobowo mądrzyć, a skoro od jakiegoś czasu zarzucasz że mi że "się mądrzę" i mimo to ciągle odpisujesz... to raczej nie potrafisz dostatecznie szeroko zrozumieć słownikowej definicji "mądrzenia się" i zauważyć że dla innych czytelników wymądrzamy się równie wzajemnie. I ja ich zrozumiem bo najciekawsza nawet dyskusja, ale nie w miejscu dla niej przeznaczonym jak najbardziej jest "wymądzaniem się". PS. Może następnym razem, zaczynając krytycznie komentować artykuł powinieneś jednak zakładać że nie wszyscy ci przyklasną? Będziesz żył w mniejszym stresie.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....