TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Praga: Siemens serwisuje wagony metra własnej produkcji
SIEMENS Ryszard Piech - Opublikowano: 06.06.2007 10:14:01
Praga: Siemens serwisuje wagony metra własnej produkcji

Praga kupując nowe wagony metra postanowiła również powierzyć ich utrzymanie w ręce dostawcy. Kontrakt otrzymał Siemens, który dostarczył wagony typu M1, a w chwili obecnej zajmuje się ich utrzymaniem w ruchu już od dwóch lat. Projekt obsługi tymi wagonami linii C oraz serwisu wystartował w 2005 roku. Zgodnie z umową Sienens dba o utrzymanie wagonów w należytym stanie oraz gwarantuje 99% zdolność ruchową. W przeciągu poprzednich 18 miesięcy wskaźnik ten wynosił nawet 100%, co oznacza, że wszystkie zespoły były zdolne do ruchu. Utrzymanie takiego wskaźnika jest możliwe również dzięki właściwemu zarządzaniu magazynem części zamiennych, urządzonym zaraz przy zajezdni. Nowe wagony w porównaniu do starszych mają dodatkową zaletę w postaci bardziej oszczędnego napędu, co pozwala na oszczędności w energii elektrycznej. Wpływa na to w dużej mierze możliwość jej rekuperacji do sieci. Również waga zespołu jest niższa (o 24t), co poprawia dynamikę, oraz zmniejsza obciążenie torowisk wpływając na wydłużenie ich żywotności. Łącznie Siemens dostarczył 48 wagonów, które zostały wyprodukowane w zakładach w Pradze (dawna Tatra) w latach 2001 –2006.

 

Źródło: Komunikat prasowy Siemens.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Czechy
Praga
DP Praha
Siemens
M1

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....