TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Praga modernizuje Skody 14T
InfoTram - Opublikowano: 19.04.2016 12:48:19 7 komentarzy
Praga modernizuje Skody 14T

Dopravní podnik hl. m. Prahy zakończył modernizację tramwaju Skoda 14T. Zmiany wprowadzone podczas remontu mają poprawić przepływ pasażerów wewnątrz samego wagonu. Odnowiona została także malatura zewnętrzna pojazdu.

Podczas modernizacji zmiany zostały wprowadzone przede wszystkim we wnętrzu pojazdu. Nowe jest bardziej przyjazne pasażerom, bardziej przestronne, umożliwiające szybszą wymianę pasażerską. Usunięte zostały te elementy, które utrudniały wsiadanie i wysiadanie. Po remoncie jest także więcej miejsca dla osób stojących w trakcie jazdy. Nie zmieniła się natomiast liczba miejsc siedzących .

"Niektóre elementy tramwaju powodowały kolizje siedzących i stojących pasażerów. Zdecydowaliśmy się je usunąć. Następnie przeprowadzimy badanie satysfakcji, aby podjąć dalsze decyzje w sprawie dostosowywania wnętrz wagonów 14T" - powiedział Peter Dolínek, zastępca burmistrza miasta Praga.

"Skupiamy cały czas uwagę na komentarzach naszych pasażerów i staramy się odpowiedzieć na najbardziej potrzebne zmiany. To oczywiście odnosi się do komfortu jazdy. Wierzę, że realizowana modyfikacja tramwajów 14T jest krokiem w dobrym kierunku" - powiedział Jaroslav Ďuriš, szef DPP.

Wnętrze tramwajów 14T zostało przebudowane w schemacie znanym z wagonów 13T Škoda Transportation, które kursują w Brnie.

DPP współpracował z architektem Patrikiem Kotasem, który zaproponował innowacyjne rozwiązania. Ich pełne wdrożenie zostało zrealizowane przez pracowników warsztatów naprawczych DPP, które są jednymi z najnowocześniejszych zakładów naprawczych tramwajów w Europie Środkowej.

"Tramwaje 14T są przypisane do zajezdni Kobylisy i spotykamy je w szczególności na liniach nr 3 i 17. Po zakończeniu remontów znacznie zwiększy się tu liczba pojazdów niskopodłogowych" - powiedział Jan Šurovský, dyrektor techniczny DPP.

Łączna cena modyfikacji wewnątrz i na zewnątrz tramwaju wynosi 2,6 mln koron. Dalsze decyzje dotyczące zmian w wewnętrznych i zewnętrznych będą połączone z oceną innowacyjności modelu. Ocena satysfakcji pasażerów z ustaleniami dokonanymi przez DPP są spodziewane pod koniec czerwca br.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Praga
Skoda
14T
DPP Praha
  • nova – 19.04.2016

    Czy pozostałe 59 sztuk praskich Skód 14T zostanie zmodernizowanych ?

  • Combino – 19.04.2016

    Optyczne upodobnienie do 15T wyszło 14T na plus (tylko gdzie tu logika,jak z kolei zmienili malowanie 15T?),ale siedzenia... Czy Czesi nigdy się nie nauczą montować porządnych siedzeń? Teraz rozumiem,czemu to g... zwące się STER MX robi u nich taką karierę...Ale zaraz,wnętrze zrobili na 13T? Kurrr... to znaczy że zostały siedzenia bokiem nad wózkami?!

  • www – 19.04.2016

    Malowanie dużo lepsze niż wcześniej. Ale to wnętrze to nadal straszny koszmar.

  • TomTom – 20.04.2016

    Właśnie siedzeń w układzie metro nie ma.@nova, jak już to 58. Jedna z 14T została pocięta na złom po wypadku z T3.

  • Combino – 22.04.2016

    @TomTom: no jeśli wnętrze zrobiono na 13T z Brna,to muszą być... albo wnętrze NIE JEST zrobione w tym stylu; rok temu jechałem 13-kami w Brnie,więc jeszcze dobrze pamiętam układ w tych wozach i tak się składa,że akurat podczas jednej jazdy siedziałem na siedzeniach "metro" nad pierwszym wózkiem.

  • Marcin Wrocław – 23.04.2016

    Nasze 16 T a potem ewentualnie 19 T też można zmodernizować. W 16-tkach zmieniłbym te siedzenia z boku na normalne bo jest tu za wąsko dla stojących pasażerów.

  • Michał 76 – 26.04.2016

    Skody byłyby ladnymi tramwajami gdyby nie te brzydkie przody z bocznymi szybami do góry.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....