Pracownicy Tramwajów Szczecińskich bohaterami kampanii

infotram
05.06.2020 12:45
0 Komentarzy

Spawacz i motorniczysą przedstawicielami Tramwajów Szczecińskich zaproszonymi do udziału w akcji”Szczecin to Wy”. Reprezentują ponad 700 osób zatrudnionych w spółce, którepomimo obaw o swoje zdrowie pracowały w trudnym czasie pandemii.

Bartosz Grzegolec – motorniczy oraz Sławomir Konieczny –spawacz to dwaj z szesnastu bohaterów nowej kampanii. Miasto wyróżniło osoby,które są przedstawicielami różnych zawodów, swoich koleżanek i kolegów pofachu. Dzięki akcji rzucane jest światło na tych, którzy często stoją w cieniu.Dyspozytor centrali ruchu, motorniczy, spawacz, osoby odpowiedzialne zagospodarkę odpadami, opiekę nad seniorami, nauczyciel, pielęgniarka, lekarka,wolontariusze – bez nich funkcjonowanie Szczecina i jego mieszkańców byłobytrudne, a czasami nawet niemożliwe!

O tożsamościniestandardowo

O tym co by było, gdyby… oraz o swoim zawodzie i tożsamościlokalnej mówią nasi bohaterowie. Zebraliśmy 16 wyjątkowych historii od osób,które reprezentują poszczególne zawody, firmy lub instytucje pracujące dlaMiasta w czasie epidemii. Ich wspomnienia pojawią na stroniewww.szczecintowy.eu. Filmy z ich opowieściami codziennie będą trafiały do internetu,a plakaty z wizerunkami pojawią się w przestrzeni publicznej. W mieście będziemożna także zobaczyć dość nietypowe rozwiązanie: specjalne lustra z motywemkampanii. Każdy, kto się w nim przejrzy zobaczy, że także jest bohaterem akcji”Szczecin to Wy” i jednocześnie wyjątkową częścią tego miasta.

Słowa uznania dla pracowników miejskich jednostek to jednaknie wszystko. Epidemia pokazała, że szczecinianie mieli okazję poczuć sięjeszcze bardziej związani ze swoim miastem. Zachęcamy zatem mieszkańców dotego, żeby opowiedzieli nam swoje historie. Co robili podczas tych trudnychchwil, jak się czuli, jak wpłynęła na nich potrzeba izolacji społecznej. Tewszystkie wspomnienia i opowieści utworzą obraz społeczności lokalnej,zakorzenionej mocno w swoim mieście. Każdy bowiem robił coś ważnego,niezależnie od tego czy chodził do pracy, pomagał innym czy odpowiedzialniepozostał w domu.

„Szczecin to Wy” jest akcją, która połączy mieszkańcównaszego miasta, a zebrane historie po zakończeniu kampanii pojawią się wprzestrzeni miejskiej na muralu dedykowanym kampanii.

Do udziału w akcji, przez dwa kolejne weekendy czerwca będątakże zachęcać animatorzy, którzy opowiedzą o co chodzi i osobiście zbiorąhistorie, jeśli taka będzie potrzeba. W kampanię włącza się również FilharmoniaSzczecińska, która począwszy od 1 czerwca, przez dwa tygodnie będziepodświetlona barwami marki miasta, „Floating Garden 2050”. (TS)

Komentarze