TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Pracownicy Tramwajów Szczecińskich bohaterami kampanii
InfoTram.pl - Opublikowano: 05.06.2020 14:45:31
Pracownicy Tramwajów Szczecińskich bohaterami kampanii

Spawacz i motorniczy są przedstawicielami Tramwajów Szczecińskich zaproszonymi do udziału w akcji "Szczecin to Wy". Reprezentują ponad 700 osób zatrudnionych w spółce, które pomimo obaw o swoje zdrowie pracowały w trudnym czasie pandemii.

Bartosz Grzegolec - motorniczy oraz Sławomir Konieczny – spawacz to dwaj z szesnastu bohaterów nowej kampanii. Miasto wyróżniło osoby, które są przedstawicielami różnych zawodów, swoich koleżanek i kolegów po fachu. Dzięki akcji rzucane jest światło na tych, którzy często stoją w cieniu. Dyspozytor centrali ruchu, motorniczy, spawacz, osoby odpowiedzialne za gospodarkę odpadami, opiekę nad seniorami, nauczyciel, pielęgniarka, lekarka, wolontariusze – bez nich funkcjonowanie Szczecina i jego mieszkańców byłoby trudne, a czasami nawet niemożliwe!

O tożsamości niestandardowo

O tym co by było, gdyby… oraz o swoim zawodzie i tożsamości lokalnej mówią nasi bohaterowie. Zebraliśmy 16 wyjątkowych historii od osób, które reprezentują poszczególne zawody, firmy lub instytucje pracujące dla Miasta w czasie epidemii. Ich wspomnienia pojawią na stronie www.szczecintowy.eu. Filmy z ich opowieściami codziennie będą trafiały do internetu, a plakaty z wizerunkami pojawią się w przestrzeni publicznej. W mieście będzie można także zobaczyć dość nietypowe rozwiązanie: specjalne lustra z motywem kampanii. Każdy, kto się w nim przejrzy zobaczy, że także jest bohaterem akcji "Szczecin to Wy" i jednocześnie wyjątkową częścią tego miasta.

Słowa uznania dla pracowników miejskich jednostek to jednak nie wszystko. Epidemia pokazała, że szczecinianie mieli okazję poczuć się jeszcze bardziej związani ze swoim miastem. Zachęcamy zatem mieszkańców do tego, żeby opowiedzieli nam swoje historie. Co robili podczas tych trudnych chwil, jak się czuli, jak wpłynęła na nich potrzeba izolacji społecznej. Te wszystkie wspomnienia i opowieści utworzą obraz społeczności lokalnej, zakorzenionej mocno w swoim mieście. Każdy bowiem robił coś ważnego, niezależnie od tego czy chodził do pracy, pomagał innym czy odpowiedzialnie pozostał w domu.

"Szczecin to Wy" jest akcją, która połączy mieszkańców naszego miasta, a zebrane historie po zakończeniu kampanii pojawią się w przestrzeni miejskiej na muralu dedykowanym kampanii.

Do udziału w akcji, przez dwa kolejne weekendy czerwca będą także zachęcać animatorzy, którzy opowiedzą o co chodzi i osobiście zbiorą historie, jeśli taka będzie potrzeba. W kampanię włącza się również Filharmonia Szczecińska, która począwszy od 1 czerwca, przez dwa tygodnie będzie podświetlona barwami marki miasta, "Floating Garden 2050". (TS)


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Szczecin
motorniczy
Tramwaje Szczecińskie

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....