TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Poznaliśmy oficjalne nazwy stacji II linii metra
- Opublikowano: 06.12.2018 15:10:32
Poznaliśmy oficjalne nazwy stacji II linii metra

Dziś, 6 grudnia, podczas II sesji Rady m.st. Warszawy, radni podjęli uchwały dzięki którym robocze nazwy stacji rozbudowywanej II linii metra zostały zastąpione oficjalnymi.

Radni zdecydowali o nazwach trzech podziemnych przystanków na odcinku zachodnim i dwóch na odcinku wschodnim.

W stolicy, na różnym stopniu zaawansowania, prowadzona jest obecnie budowa 15 kilometrów tuneli i 14 stacji metra. Najbardziej zaawansowane są prace prowadzone na Woli oraz Pradze-Północ i Targówku. W lewobrzeżnej Warszawie budowanych jest 3,5 km trasy, a na wschodzie miasta 3,12 km. Na każdym z tych fragmentów są po trzy stacje podziemnej kolei.

W czwartek, 6 grudnia, warszawscy radni zdecydowali o nazwach dla pięciu z nich.

Za Rondem Daszyńskiego budowane są stacje:

Płocka (na ul. Płockiej, w pobliżu skrzyżowania z ul. Wolską),

Młynów (na ul. Górczewskiej pomiędzy ul. Sokołowską i Syreny) i

Księcia Janusza (przy skrzyżowaniu ul. Górczewskiej i Księcia Janusza).

Za stacją Dworzec Wileński powstają kolejno:

Szwedzka (w pobliżu skrzyżowania ul. Strzeleckiej i Szwedzkiej),

C17 (u zbiegu ul. Pratulińskiej i M. Ossowskiego) i

Trocka (w sąsiedztwie ul. Trockiej).

Budowa wszystkich sześciu stacji zakończy się w 2019 roku.

W czasie sesji warszawscy radni przegłosowali poprawkę dotyczącą nazwy dla stacji technicznie określanej jako C17. W jej wyniku robocza nazwa stacji "Targówek" została zmieniona na "Targówek Mieszkaniowy". Dalej, zgodnie z wymogami proceduralnymi, projekt uchwały został zwrócony do Urzędu m.st. Warszawy w celu przeprowadzenia ponownych konsultacji z Zespołem Nazewnictwa Miejskiego oraz Radą Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy. Po ich zakończeniu warszawscy radni podejmą ostateczną decyzję dotyczącą nazwy stacji budowanej u zbiegu ul. Pratulińskiej i M. Ossowskiego.

Cała druga linia metra będzie gotowa przed 2023 rokiem. Przyspieszenie realizacji tej inwestycji i towarzyszących jej zmian w układzie komunikacyjnym jest jednym z priorytetów działania Rafała Trzaskowskiego, prezydenta m.st. Warszawy. W najbliższym czasie powstanie koncepcja połączenia projektowanej stacji Karolin (M2) ze stacją kolejową Ursus Północny. W 2019 roku rozpoczną się także prace nad budową III linii metra w stolicy.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
stacja
metro
Warszawa
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....