TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Poseł Król też o warszawskim przetargu. Metro mogło, TW nie
InfoTram.pl - Opublikowano: 22.02.2019 09:42:18 1 komentarz
Poseł król też o warszawskim przetargu. Metro mogło, TW nie

Poseł PiS Piotr Król też odniósł się do przetargu, a raczej wyników przetargu Tramwajów Warszawskich na dostawę do 213 wagonów.

Na portalu społecznościowym napisał: Udostępniłem zapis z przetargu warszawskiego Metra bo to jakiś absurd. Raz miejska spółka wymaga zapisu o uzyskanej wcześniej homologacji w Unii Europejskiej, a potem inna miejska spółka twierdzi, że to niezgodne z prawem…

Ten temat wymaga wyjaśnienia ponieważ w obydwu wypadkach usunięcia tego zapisu domagała się koreańska firma i dwie miejskie, warszawskie spółki zachowały się zupełnie inaczej. Jak widać, gdy się chce to można chronić polski i unijny rynek ….

Sprawa ma kontekst szerszy - oto Warszawa wpuszcza na europejski rynek azjatyckiego konkurenta, który zagraża nie tylko polskim firmom, ale także producentom z Europy. W innych krajach Unii do tej pory ta koreańska firma nie mogła wystartować w przetargach...

Posłowi Królowi chodzi mianowicie o zapis z SIWZ-u, dotyczącego dostaw pociągów dla Metra Warszawskiego (na marginesie dodajmy, że tu także umowa nie została jeszcze podpisana, a sprawa trafiła do sądu), gdzie znalazło się sformułowanie, mówiące, iż wykonawca uzyskał dokument potwierdzający dopuszczenie danego typu wagonów do eksploatacji na obszarze Unii Europejskiej. Tramwaje Warszawskie takiego zapisu nie dokonały, stąd też możliwy był start i finalnie zwycięstwo Hyundaia.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Tramwaje Warszawskie
Hyundai
przetarg
  • Leszek Koczorowski – 22.02.2019

    Pasa robi tandeta A do tego się nie wyrabia tramwaje z Bydgoszczy to tandeta

  • Kamil Janos – 22.02.2019

    Ja tam liczę że w koreańskich tramwajach będzie chociaż więcej sidzeń. Bo z nowych tramwajow to chyba tylko Pesa robi tak mało. Tramwaje dwukierunkowe to już totalna porażka

  • Bartosz Bieczysko – 22.02.2019

    Jak nie skosni to nie będzie nic

  • Bartek Pietrzykowski – 22.02.2019

    To skośni chyba nie zrobią dla TW tramwajów. Czuję, że będzie powtarzany przetarg.Ta historia z przetargiem jeszcze się nie skończy w tym roku. Czuję, że to się skończy w przyszłym roku.

  • Marcin Kamola – 22.02.2019

    A Pesa ma homologowany tramwaj zgodny ze specyfikacją?

  • Edi666 – 22.02.2019

    Hyundai startował też na metro, bo mógł.

  • Armin Wittner – 25.02.2019

    Pan Król, absolwent politologii, kolejny ekspert w zakresie pojazdów szynowych, admirator firmy PiSA

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....