TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Podłódzkie linie tramwajowe w fatalnym stanie, grozi im zamknięcie?
InfoTram.pl - Opublikowano: 03.01.2017 23:04:10 4 komentarze
Tomasz Zimoch zapowie przystanki w komunikacji miejskiej

Linii tramwajowej do Zgierza grozi zamknięcie. Niewiele lepiej jest także na trasie do Pabianic. Stan torowisk na podłódzkich trasach jest zły.

Zgierz jest aktualnie niechlubnym rekordzistą. Ma najwolniejszy tramwaj w Europie. W połowie grudnia 2016 roku prędkość z jaką poruszają się wagony obniżono do 10 km/h. 2-kilometrowy odcinek miedzy Helenówkiem a Kurakiem tramwaje pokonują w 13 minut. Wszystko przez fatalny stan torowiska. Właścicielem torów jest miast Zgierz. To właśnie tamtejszy Urząd Miasta musi podjąć decyzję o kapitalnym remoncie torów. A na to potrzeba pieniędzy. Miasto ich nie ma. Dojazd z Łodzi do Ozorkowa zajmuje teraz 57 minut. Wcześniej pasażerowie korzystali z biletów 40-minutowych?

Jakie są perspektywy? Prezydent Zgierza Przemysław Staniszewski zapewnia, że w tegorocznym budżecie miasto znajdzie środki na remont torów. Inaczej linii grozi zamknięcie.

Niewiele lepiej jest w Pabianicach. Tu także wprowadzone zostanie najprawdopodobniej ograniczenie prędkości. Najciekawsze jest jednak stanowisko tamtejszych urzędników. Aneta Klimek, rzeczniczka pabianickiego magistratu, stwierdza na łamach Dziennika Łódzkiego, że ewentualne wprowadzenie ograniczenia nie wpłynie znacząco na wydłużenie przejazdu, ponieważ na tym odcinku i tak tramwaje już zwalniają. Podejście do tematu co najmniej dziwne?

Już kilka tygodni temu MPK Łódź, operator linii kursujących do Zgierza i Pabianic, twierdziło, że zły stan torowiska może grozić katastrofą. Czy konsekwencją będzie zamknięcie? Oby nie. Zamknięcie to bowiem szybka decyzja. Ponowne otwarcie linii może być operacją skomplikowaną i długotrwałą



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Łódź
Pabianice
Zgierz
MPK Łódź
  • Parcin – 04.01.2017

    Oby nie doszło zamknięcia.

  • WK – 04.01.2017

    Mam nadzieję, że trasy nie zamkną. Komunikacja miejska w Łodzi straci swoją ciekawą cechę charakterystyczną, czyli linie podmiejskie.

  • KACPER – 04.01.2017

    nie likwidować tych linii!!!!!!!

  • STUDI – 06.04.2017

    Lutomiersk de facto zliwkidowany. Powodem była kałuża którą można było zlikwidować łopatą i kilkoma kolankami z marketu budowlanego. Linia do Pabianic - już zadecydowano o likwidacji. Trwa wygaszani popytu na komunikację do Zgierza i Ozorkowa - odcięcie tramwajów od centrum Łodzi, absurdalna przesiadka 61 - 51. Wygaszanie popytu na tramwaj na Legionów (tramwaj raz na 40 minut - linia do Konstantynowa). Linia 45 w szczycie puszczanie M6S .... Nowe takty i czasu przejazdu (jeszcze dłuższe!) na 45 i 46 - wygaszanie popytu na maksa.Jak ktoś chce zaliczyć ten skansen to radze się pośpieszyć chyba że śladami dawnej sieci ŁWKED.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....