TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Pilzno wybiera Pragoimex
InfoTram.pl - Opublikowano: 11.12.2017 11:26:06 8 komentarzy
Pilzno wybiera Pragoimex

Pilzno wybrało Pragoimex. W mieście Skody będą zatem jeździły tramwaje konkurenta.

Przypomnijmy, że zamówienie dotyczy dostawy 16 niskopodłogowych tramwajów. Czeska firma wyprodukuje wagony EVO2. Zgodnie z zapisami specyfikacji przetargowej muszą być one przystosowane do kursowania w trakcji podwójnej, w sieci 1435 mm i przy wykorzystaniu napięcia 600 V. Żywotność tramwajów to 25 lat. Prędkość maksymalna wagonów to 70 km/h. Muszą być przygotowane do kursowania w temperaturach od -25 do 40 stopni C. Długość wagonów od 20 do 25 metrów, zaś szerokość od 2,45 do 2,6 m. Każdy wagon musi zabrać na swój pokład 220 pasażerów, 42 na miejscach siedzących, z czego 10 mogą to być siedziska składane. Wagony zamawiane przez Pilzno muszą być także klimatyzowane, wyposażone w system informacji pasażerskiej, z monitorami LED oraz monitoring.

EVO2 będą spełniać wszystkie te wymagania. Ich długość to 21,7 m. Będzie w 100% niskopodłogowy.

Wartość kontraktu to 524 mln koron.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Pragoimex
Czechy
Pilzno
  • Stylista – 11.12.2017

    No no no, :-) interesujący design,

  • Ewa – 11.12.2017

    ZUR przerobił podobnie Helmuty to pomyje wylewaliście litrami

  • GBY – 11.12.2017

    newag nie wystartowal?

  • kubex – 11.12.2017

    @Ewa: podobnie? Janusze to 40letnie 3członowce do których wstawiono kilka procent niskiej podłogi i kiczowate ściany przednie. To jest w 100% niski 2człon, funkiel nówka. Degsin też kompletnie inny (choć w obu przypadkach kiepski).

  • www – 11.12.2017

    @Ewa Podobnie to za duże uproszczenie, bo nijak do siebie nie są podobne. Pragoimex to jednak inna liga niż ZUR. Ciekawe tylko, że słaby design może być jeszcze słabszy, chociaż podobny.

  • url – 12.12.2017

    Dlaczego nie w Krakowie ?

  • Obserwator 2 – 12.12.2017

    url : aczemu nie złożyli oferty ?

  • Combino – 13.12.2017

    Wy się lepiej zastanawiajcie,czy Pragoimex zdołał dopracować EVO2? Bo to na zdjęciu to taka padlina (bywa na linii w Libercu,to znaczy bywa jak jest sprawna) że Liberec ani trochę nie walczył o zakup czegokolwiek z kontraktu anulowanego przy okazji porzucenia budowy trasy na Rochlice. Aż chciałbym żeby Kraków to dostał; dopiero by zaczęli śpiewać (zresztą ZTCP to nawet niektórzy z krakowskich MKM-ów znają "niezawodność" EVO2).A powód zamówienia tego u konkurenta Skody jest prozaiczny: poza tym,że Skoda ceni się jeszcze wyżej niż Pragoimex,w Pilznie (miasto wielkości Olsztyna) są co prawda tylko 3 linie tramwajowe,za to z oszałamiającym jak na miasto tej wielkości taktem (najmocniejsza OIDP 4-ka,która w szczycie kursuje co 3 minuty,a w międzyszczycie "tylko" co 5 minut); dlatego dłuższych wagonów praktycznie nie potrzebują...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....