TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Pilzno: Nowy tramwaj Škoda 15T
SKODA R. Piech - Opublikowano: 11.04.2008 12:41:23
Pilzno: Nowy tramwaj Škoda 15T

  

Škoda przedstawiła nowy projekt tramwaju oznaczonego jako 15T, który ma pozwolić zyskać nowych klientów Nowy tramwaj będzie trzyczłonowy, gdzie pomiędzy członami zostanie zastosowany wózek systemu Jacobsa. To rozwiązanie techniczne jest bardzo dobre dla pojazdów szynowych (występuje np. w 102Na), jednak wraz z rozwojem konstrukcji niskopodłogowych zostało zapomniane. Škoda wraca więc do tego rozwiązania w nowym tramwaju. Dużą różnicą jest także zrezygnowanie z konstrukcji wieloczłonowej na rzecz tradycyjnej z wózkami skrętnymi. Dzięki temu Škoda może zyskać nowych klientów oczekujących tradycyjnych rozwiązań technicznych. Tramwaj 15T ma mieć długość 31,4 metra, szerokość 2,46 metra oraz wysokość 3,6 metra. Tramwaj jest jednokierunkowym i przystosowany do rozstawu szyn 1435mm. Jednak w przypadku zamówienia innych rozstawów czy też dwukierunkowości zostaną one wprowadzone. Podłoga znajduje się na wysokości 350 / 450 mm, co oznacza znaczny postęp w stosunku do poprzednich konstrukcji. We wnętrzu ma się znajdować 61 miejsc siedzących, a całkowita pojemność ma wynosić 239 osób. Prędkość maksymalna ma wynosić 60km/h, natomiast do napędu zostaną wykorzystane silniki asynchroniczne prądu przemiennego. Przy okazji prac nad prototypem Škoda zdecydowała się zapytać użytkowników jakie wolą siedzenia. Rozważa się bowiem powrót do drewnianych siedzeń. Drugą opcją są siedzenia miękkie. Osoby chcące zagłosować mogą to uczynić pod poniższym adresem. Pierwsza odpowiedź dotyczy siedzeń drewnianych, druga miękkich.

 

http://www.skoda.cz/transportation/novinky/hlasujte-o-volbe-interieru-pro-novou-tramvaj-skoda-15t-aid2419.html

Źródło: Opracowane na podstawie www.skoda.cz
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Czechy
Skoda
15T

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....