TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Pilzno kupuje 16 tramwajów
InfoTram.pl - Opublikowano: 06.03.2017 13:33:13 10 komentarzy
Pilzno kupuje 16 tramwajów (foto: Wikipedia/Roehrensee, lic. CC BY-SA 3.0)

Przetarg o tyle ciekawy, że ogłasza go miasto, w którym swoją siedzibę ma Škoda Transportation. Jeszcze jakiś czas temu byłaby murowanym faworytem do wygranej. Tymczasem po zwycięstwie Stadlera w Ostrawie nie jest to już wcale takie oczywiste.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 16 niskopodłogowych tramwajów. Wartość zamówienia to 504 000 000 Kč netto. Oferty można składać do 24 kwietnia 2017 roku.

Wagony muszą być przystosowane do kursowania w trakcji podwójnej, w sieci 1435 mm i przy wykorzystaniu napięcia 600 V. Żywotność tramwajów to 25 lat. Prędkość maksymalna wagonów to 70 km/h. Muszą być przygotowane do kursowania w temperaturach od -25 do 40 stopni C. Długość wagonów od 20 do 25 metrów, zaś szerokość od 2,45 do 2,6 m. Każdy wagon musi zabrać na swój pokład 220 pasażerów, 42 na miejscach siedzących, z czego 10 mogą to być siedziska składane.

Wagony zamawiane przez Pilzno muszą być klimatyzowane, wyposażone w system informacji pasażerskiej, z monitorami LED oraz monitoring.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Pilzno
Czechy
  • :/ – 06.03.2017

    A co z pesa i Krakowem?

  • Pablo – 06.03.2017

    ^ jak będzie wiadomo to mpk da info, a tymczasem to tekst o Pilznie.

  • haha – 06.03.2017

    mpk układa przetarg pod siebie, i zapewne pod solarisa, tak jak miało to miejsce z autobusami... CBA do Krakowa wysłać :)

  • PESA NAJLEPSZA – 06.03.2017

    PESA DO BOJU!!!!

  • krakowiaczek – 06.03.2017

    PESA idzie do boju ale w Rosji co najwyżej !

  • vavato – 07.03.2017

    @krakowiaczek i bardzo dobrze, że Pesa poszła do boju w Rosji, dzięki czemu może w swoim CV napisać, że ich tramwaje jeżdżą po stolicy największego państwa świata.

  • krakowiaczek – 07.03.2017

    ad vavato : Rosja -kraj największy a budżet taki dziadowski , że zapłacić w terminie nie są w stanie czego PESA właśnie doświadcza !

  • okl – 08.03.2017

    Na dobrą sprawę, to polscy przewoźnicy też powinni wymagać możliwości jazdy ukrotnionej. Dorobienie gniazda sterowania wielokrotnego to nie jest żaden problem, a np. przy ściąganiu tramwaju pewnie byłoby łatwiej (a nie holowanie na zimno).

  • Combino – 08.03.2017

    Drugie podejście dla Pragoimexu,zwłaszcza zważywszy na ostatnie zakupy DP Pilzno (podpowiem: to jakby u nas MPK Bydgoszcz kupowało przez kilka ostatnich lat tylko Biedy). Ciekawe czy Pragoimex wyciągnął wnioski z Ostravy?Albo jeszcze istotniejsze pytanie: czy DP Pilzno wyciągnęło wnioski z rozstrzygnięcia w Ostravie? Bo co jak co,ale tak jak Skoda znosiła zakupy Vario pod swoim nosem (ostatecznie Pilzno - tak jak Bydzia - to nie jakieś cholernie bogate miasto; co prawda jest niemało dwuskładów,ale już stosowanie układu "PLF+wysoki" - w odróżnieniu od Ostravy,gdzie OIDP jak już były dwuskłady z PLF,to oba wagony były tego typu - świadczy o tym,że liczą pieniądze),ale już wygrana zakup Metelic byłby dla pilzneńskiego koncernu jak uderzenie z liścia ;)

  • Combino – 08.03.2017

    @okl: jeszcze pytanie o JAKĄ trakcję podwójną chodzi?Bo ZTCP nigdzie w Czechach ani K2-ki ani LF2 nie jeżdżą w trakcji podwójnej; co najwyżej jest LF2+LF. Innymi słowy: czy DOKŁADNY zapis w SIWZ nie zawiera czasem wymogu jazdy ukrotnionej z JUŻ POSIADANYMI Vario LF?Bo to by zmieniało postać rzeczy; w takim układzie kontrakt już by chyba nie wyglądał tak różowo dla Stadlera,nawet przy produkcji w Mińsku ;)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....