TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Pierwszy tramwaj Tango pojedzie do Ostrawy w kwietniu
InfoTram.pl - Opublikowano: 23.03.2018 13:45:18
Pierwszy tramwaj Tango pojedzie do Ostrawy w kwietniu (foto: Stadler)

Jak już informowaliśmy na łamach InfoTram.pl w siedleckim zakładzie Stadler Polska kończy się budowa pierwszego tramwaju dla czeskiego przewoźnika Dopravni podnik Ostrava. W połowie kwietnia pojazd zostanie przetransportowany do Czech.

Tam rozpoczną się testy statyczne i dynamiczne wymagane do uzyskania homologacji. Produkcja tramwajów dla Ostrawy przebiega zgodnie z planem. Wszystkie pojazdy zostaną przekazane zamawiającemu do czerwca 2019 roku, a pierwsze wyjadą na tory z pasażerami już w sierpniu 2018 – poinformował producent.

Stadler przypomina, że budowa i uruchomienie tramwajów odbywa się w zakładzie w Siedlcach. Jest to pierwsze zamówienie na pojazdy tramwajowe realizowane w tej fabryce. W ciągu ponad 10 lat działalności zakład wyprodukował niemal 400 pojazdów szynowych, które są eksploatowane na torach w Polsce, Czechach, Niemczech, Holandii, Norwegii, Węgier i w innych krajach. Pojazdy z Siedlec charakteryzują się wysoką niezawodnością, która gwarantuje przewoźnikom prowadzenie efektywnej działalności przewozowej – podaje Stadler Polska.

Jestem dumny, że możemy wyprodukować w naszym zakładzie w Siedlcach nowoczesne tramwaje dla Ostrawy. Są to pojazdy najwyższej jakości i niezawodności. Jestem przekonany, że przypadną do gustu pasażerom komunikacji miejskiej w Ostrawie – mówi Tomasz Prejs, dyrektor zarządzający Stadler Polska.

Tango NF2 nazwany przez mieszkańców Ostrawy nOVA to nowoczesny pojazd zapewniający wysoki komfort jazdy i niskie koszty eksploatacji. Posiada modułową budowę, ergonomiczną kabinę motorniczego i jest w pełni klimatyzowany. Obrotowe wózki jezdne z elastyczną ramą zapewniają spokojny bieg pojazdu. Charakteryzuje się także niskim poziomem hałasu nawet przy dużych prędkościach. Tramwaj jest w pełni niskopodłogowy i dostosowany do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Jego konstrukcja spełnia wszystkie istotne z punktu widzenia bezpieczeństwa standardy UE. Dodatkowo czoło tramwaju jest ukształtowane optymalnie pod kątem zapewnienia bezpieczeństwa pieszych.

Dwuczłonowe tramwaje nOVA mają długość 24,9 m, szerokość 2,5 m i wysokość 3,6 m. Mieszczą do 188 pasażerów, w tym 61 na miejscach siedzących. Pojazdy są w całości niskopodłogowe i mają czworo szerokich, dwuskrzydłowych drzwi, umożliwiających szybkie wsiadanie i wysiadanie, a także rampę dla wózków inwalidzkich. Rozwijają maksymalną prędkość do 80 km/h.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Stadler
Ostrawa
Tango
DPO Ostrawa
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....