TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Pierwszy tramwaj Panorama dla Olsztyna gotowy
InfoTram.pl - Opublikowano: 22.01.2020 15:45:59 5 komentarzy
Pierwszy tramwaj Panorama dla Olsztyna gotowy (foto: MPK)

Pierwszy tramwaj Panorama dla Olsztyna jest już gotowy – poinformowało MPK Olsztyn.

Wagon został wyprodukowany w Turcji. W przyszłym tygodniu zostanie załadowana na lawetę. Podróż do Olsztyna może potrwać nawet trzy tygodnie. Później Panorama przejdzie testy homologacyjne – podał przewoźnik. Mają one potrwać miesiąc. Zgodnie z umową zawartą z Durmazlar dwa wagony powinny zostać dostarczone do końca kwietnia 2020 roku.

Nowe olsztyńskie tramwaje - podobnie, jak te kursujące obecnie - będą miały 2,5 m szerokości. Mogą zabrać 210 pasażerów, z czego 40 osób na miejscach siedzących. Deklarowany przez producenta poziom emitowanego hałasu to 73,6 dB. Według przedstawicieli ratusza tureckie tramwaje będą mieć skrętne skrajne wózki, dzięki czemu mniej będzie zużywać się torowisko i elementy podwozia. Drzwi zlokalizowane za kabinami motorniczego będą jednoskrzydłowe, pozostałe środkowe cztery pary - dwuskrzydłowe. 


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Olsztyn
Olsztyn
  • jatal – 22.01.2020

    Ciekawe kiedy w końcu zorientują się że nie ma w nim skrętnych wózków, a szyny będą ścierały się akurat jeszcze bardziej niż od Tramin?

  • mechanik – 22.01.2020

    Nie bój się skarbie, gdyby tak było to już gro zainteresowanych miałoby ciepło w gaciach. A tak zostaje tylko (oby) bezinteresowne opluwanie konkurencji w komentarzach. No cóż, c'est la vie, prawda?

  • Kaszebe – 23.01.2020

    Mogą być skrętne w ograniczonym zakresie np.ok.9 % bo takie są ograniczenia konstrukcji podłogi,tak jak w częstochowskich Twistach.

  • mechanik – 23.01.2020

    Owszem, są skrętne, ale póki co tajemnicą pozostaje sposób powiązania kąta skrętu wózka ze skrętem pierwszego członu względem lektyki. Pozostawiony sam sobie miszmasz skrętnych wózków z konstrukcją sztywniaka sam w sob ie jest tak głupi, że nawet jatal użył tego do swoich głupich gierek. Ale wszystko wskazuje na to że nie jest aż tak źle. Producent raczej postara się godnie spełnić SIWZ, nie tak jak inny :) A jak to będzie wyglądać w praktyce, to już niedługo się przekonamy :D

  • Kaszebe – 24.01.2020

    Fakt,możemy tylko przypuszczać ale rynek techniki tramwajowej jest dosyć ograniczony,szczególnie w przypadku niskiej podłogi. Tu może nawet być zastosowane,patrząc na wózki na filmie,rozwiązanie które pierwszy wprowadził MAN w GT6N Brema. Dalej we współpracy z Liebherr doprowadzili go do stanu jaki używa większość firm czyli tzw.pasywny system hydrauliczny. Nie wyeliminujemy nabiegania w łuk pierwszego zestawu kołowego ale kolejne koła,wózki już będą ustawiać się radialnie. W takim rozwiązaniu wózki mogą mieć nawet tylko 4% skrętu. W kolejowych pojazdach trakcyjnych nazywa się to nastawiacz powrotny. W starszych konstrukcjach mechaniczny,obecnie hydro-mechaniczny sterowany elektronicznie,szczególnie kiedy mówimy o V-140 +

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....