TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Pierwszy tramwaj dla Gorzowa Wielkopolskiego gotowy
InfoTram.pl - Opublikowano: 15.04.2019 15:30:21 5 komentarzy
Pierwszy tramwaj dla Gorzowa Wielkopolskiego gotowy

Pierwszy tramwaj dla Gorzowa Wielkopolskiego jest już gotowy. Czeka na wyjazd do odbiorcy.

Tam natomiast będzie przechodził testy homologacyjne. Jak wiadomo w mieście trwa przebudowa infrastruktury i tramwaje nie wrócą na trasy wcześniej niż we wrześniu. Ale po powrocie będą stanowiły prawdziwą rewolucję w tamtejszym transporcie szynowym. Dotychczas pasażerowie korzystali z popularnych Helmutów, których wiek to około 50 lat. Kilka z nich jeszcze zostało w mieście.

Wagony dla Gorzowa Wielkopolskiego to nowy projekt PESY z rodziny Twist, przygotowany specjalnie dla klienta. Tramwaje są w 100% niskopodłogowy, przyjazne dla osób starszych, niepełnosprawnych i poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wygodny wjazd, także wózkiem dziecięcym umożliwi rampa dla inwalidów. Komfort we wnętrzu zapewni klimatyzacja, zarówno w kabinie motorniczego, jak i w przedziale pasażerskim.

Każdy tramwaj, dzięki jednoprzestrzennej budowie połączy przestronność wnętrze z wygodą podróżowania, dając poczucie bezpieczeństwa, nad czym dodatkowo czuwa system monitoringu. Wyposażony będzie w nowoczesne systemy informacji pasażerskiej oraz automat do sprzedaży biletów i system zliczania pasażerów. Zastosowane falowniki trakcyjne umożliwiają rekuperację energii podczas hamowania i jej zwrot do sieci, w znacznym stopniu przyczyniając się do obniżenia kosztów eksploatacyjnych. Dodatkowym udogodnieniem dla pasażerów będzie dostępność sieci Wi-fi oraz gniazda ładowarek USB. Każdy gorzowski tramwaj wyposażony zostanie również w nowoczesną diagnostykę on-line, pozwalającą monitorować jego stan zdalnie. Każdy tramwaj będzie miał 48 miejsc siedzących i 122 stojące oraz dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych. Jego maksymalna prędkość to 70 km/h.

Cena jednego tramwaju dla Gorzowa Wielkopolskiego wynosi 7,7 mln zł, łączna wartość dostawy to 93 567 920 zł, co po doliczeniu podatku VAT daje kwotę 115 088 541 zł.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Gorzów Wielkopolski
  • Sebastian Popławski – 15.04.2019

    Zastanawia mnie jedna sprawa, dlatego wszystkie obecnie produkowane wagony niezależnie od firmy nie mają osobnego wyjścia z kabiny dla motorniczego tylko trzeba otwierać pierwsze drzwi żeby wyjść np. do zwrotnicy.

  • Jakub Skurzyński – 15.04.2019

    Rewelacja

  • Michał Paweł Łukasz – 15.04.2019

    Pierwsze moje skojarzenie to tramwaj od Durmazlar dla Olsztyna :)

  • Mateusz Sikorzyński – 15.04.2019

    Wygląda ten tramwaj, na jakiś ciasny...

  • Krzysiek Wiśniewski – 15.04.2019

    Ale jedzie moderusem

  • Grzegorz Skibiński – 15.04.2019

    Następny awaryjny prototyp pesy

  • Tadeusz Polar – 15.04.2019

    Średnio ładny

  • Kazimierz Jasinski – 15.04.2019

    Fajny jest 👍

  • Gregor Tabor – 15.04.2019

    Nawet nie wiedziałem, że w Gorzowie jeżdżą tramwaje.. :O

  • Konrad Marcinczak – 15.04.2019

    Ładne, ale jakieś wąskie...

  • Grzegorz Kutnikowski – 15.04.2019

    Piekny

  • Kaszebe – 16.04.2019

    To że gotowy to nie znaczy że jest,na razie tylko stoi.Jeszcze testy,homologacja etc,etc.Czy może ktoś przypomnieć kiedy miały jeździć,w listopadzie czy w październiku ub.roku? ; ))))

  • Alibaba – 16.04.2019

    Ciekawe po czym niby miały jeździć w tym październiku? Znowu ślepak kaszeba.

  • Combino – 16.04.2019

    @Michał Paweł Łukasz: po pierwsze,to turecki tramwaj wygląda znacznie bardziej zaciężnie; po drugie,przypominać może jedynie kolorem; po trzecie,wizualizacja Pesy pojawiła zanim jeszcze rozstrzygnięto przetarg w Olsztynie,więc co tu może co przypominać? ;) @Krzysiek Wiśniewski: w którym to niby miejscu? NIC nie jest takie samo. @Grzegorz Skibiński: jeszcze nie ruszył,ale ty już wiesz co? Wypisz wymaluj definicja hejtera.

  • mechanik – 16.04.2019

    Pal diabli jak wygląda, chociaż dla mnie jak powrót do przeszłości /brzydoty czy też rosyjskiego designu z którego tak nabijał się eurotram. Teraz jak widać tradycyjnie mu się pomerdało. Najważniejsze aby w końcu były to pojazdy niezawodne, a z tym jak można przeczytać niestety nie jest wesoło :( metropoliabydgoska.pl/siedem-swingow-odstawionych-kolejne-problemy-z-utrzymaniem-bydgoskich-tramwajow/?fbclid=IwAR09CuMp6mTJcIOCPHuBVAcl9xAJwMgRI-V9zT6nhyWdj979_uKZCKcgCEU

  • mechanik – 16.04.2019

    Rosyjski design - od razu tłumaczę, że bynajmniej to nie mój termin, moim zdaniem pod wieloma względami możemy się od rosjan uczyć. Ale zakompleksionej części czytaczy tego nie wytłumaczysz :(

  • Mateusz Stefaniak – 16.04.2019

    https://youtu.be/MtM1j5fkwnU

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....