TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Pierwszy tramwaj Škoda 28T dostarczony do Turcji
INFOTRAM Karol Wach - Opublikowano: 31.10.2013 10:32:40 5 komentarzy
Pierwszy tramwaj Škoda 28T dostarczony do Turcji
Škoda Transportation zaprezentowała pierwszy tramwaj dla Turcji, a konkretnie dla miasta Konya. To nowoczesny, w 100% niskopodłogowy wagon 28T, który jest już gotowy do rozpoczęcia służby u nowego właściciela. Škoda dostarczy łącznie sześćdziesiąt takich pojazdów do miasta Konya.\'Nasza firma była w stanie wyprodukować pierwszy tramwaj, zaprojektowany bardzo szybko, na rozwijający się rynek turecki, już pół roku po podpisaniu umowy. To daje nam potwierdzenie, że możemy rozwijać i produkować nasze pojazdy według zaawansowanych technologii, które również spełniają wszystkie najnowsze standardy, w bardzo krótkim czasie\' - mówi Josef Bernard, szef Škoda Transportation.Przypomnijmy, że czeski producent pokonał w przetargu polską PESĘ. \'Nasza gotowość do dostarczenia pierwszego tramwaju w rekordowym czasie jest wynikiem zaangażowania Skody w realizację tego kontraktu. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy współpracować z miastem Konya. Dokładamy wszystkich starań, żeby sprostać wysokim wymaganiom zamawiającego. Czekamy też na inne wyzwania z Turcji, ponieważ oceniamy ten rynek, jako szybko i dynamicznie rozwijający się. Liczymy na kolejne zamówienia z obszaru transportu kolejowego i miejskiego transportu publicznego”- powiedział Zal Shahbaz, wiceprezes ds. sprzedaży w Škoda Transportation.Nowoczesny, dwukierunkowy tramwaj 28T łączy doświadczenie Skody, sprawdzoną jakość i funkcje znane z dotychczas budowanych przez Czechów podmiejskich pociągów, metra i innych tramwajów. \'Dwa pojazdy do miasta Konya mogą być łączone w skład, ponieważ są wyposażone w sprzęg automatyczny. Ze względu na planowane operacje w 4,5 km tunelu pojazd został zbudowany według „podziemnych standardów”, stosowanych przy produkcji metra. Z tego powodu, zostały też użyte materiały, które spełniają wyższe normy bezpieczeństwa pożarowego\' - mówi Jaroslav Kulhánek, główny inżynier projektu .W pełni niskopodłogowy pojazd może pomieścić do 364 pasażerów. Ułatwione jest też wejście i wyjście dla wszystkich pasażerów, w tym dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej i podróżujących np. z wózkiem dziecięcym. \'Praca w trudnych warunkach klimatycznych, również zwiększa zapotrzebowanie na klimatyzację, która została dostosowana do zmieniających się stref klimatycznych w Turcji. W związku z tym, konieczne było również przeprojektowanie całego sufitu\' - tłumaczy kierownik projektu Václav Petr.28T ma pięć członów i 32,5 m długości . \'Tramwaj ma szczególnie wyjątkowy design, przy czym źródłem inspiracji były motywy architektury islamskiej i globalna niepowtarzalność miasta Konya. Inaczej podeszliśmy też do oświetlenia wnętrza. Pasażerowie będą mogą również korzystać z wbudowanego Wi-Fi oraz wielu innych udogodnień”- mówi Jaroslav Kulhánek.Wszystkie układy napędowe, w tym przetwornice, konwertery i silniki trakcyjne są dostarczane przez Škoda Electric. To doświadczony producent, który miał swój wkład w wielu ostatnich kontraktach dla Turcji, a także budowę innych tramwajów dla europejskich przewoźników, czy lokomotyw dla tureckich kolei, dostarczanych przez Hyundai Rotem.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Skoda
Konya
Turcja
  • jag – 31.10.2013

    "Przypomnijmy, że czeski producent pokonał w przetargu polską Škodę." - no bardzo ciekawe! :)

  • benio – 31.10.2013

    ale ładny solaris zdziadział

  • radek_mgth – 04.11.2013

    Multipla?

  • kież – 13.11.2013

    A czy ten dostawczak ma na tyle dwuskrzydłowe drzwi i rampę do palet?

  • pl – 13.03.2014

    Ale pieseł z niego.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....