TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Pierwszy tramwaj Škoda 28T dostarczony do Turcji
INFOTRAM Karol Wach - Opublikowano: 31.10.2013 10:32:40 5 komentarzy
Pierwszy tramwaj Škoda 28T dostarczony do Turcji
Škoda Transportation zaprezentowała pierwszy tramwaj dla Turcji, a konkretnie dla miasta Konya. To nowoczesny, w 100% niskopodłogowy wagon 28T, który jest już gotowy do rozpoczęcia służby u nowego właściciela. Škoda dostarczy łącznie sześćdziesiąt takich pojazdów do miasta Konya.\'Nasza firma była w stanie wyprodukować pierwszy tramwaj, zaprojektowany bardzo szybko, na rozwijający się rynek turecki, już pół roku po podpisaniu umowy. To daje nam potwierdzenie, że możemy rozwijać i produkować nasze pojazdy według zaawansowanych technologii, które również spełniają wszystkie najnowsze standardy, w bardzo krótkim czasie\' - mówi Josef Bernard, szef Škoda Transportation.Przypomnijmy, że czeski producent pokonał w przetargu polską PESĘ. \'Nasza gotowość do dostarczenia pierwszego tramwaju w rekordowym czasie jest wynikiem zaangażowania Skody w realizację tego kontraktu. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy współpracować z miastem Konya. Dokładamy wszystkich starań, żeby sprostać wysokim wymaganiom zamawiającego. Czekamy też na inne wyzwania z Turcji, ponieważ oceniamy ten rynek, jako szybko i dynamicznie rozwijający się. Liczymy na kolejne zamówienia z obszaru transportu kolejowego i miejskiego transportu publicznego”- powiedział Zal Shahbaz, wiceprezes ds. sprzedaży w Škoda Transportation.Nowoczesny, dwukierunkowy tramwaj 28T łączy doświadczenie Skody, sprawdzoną jakość i funkcje znane z dotychczas budowanych przez Czechów podmiejskich pociągów, metra i innych tramwajów. \'Dwa pojazdy do miasta Konya mogą być łączone w skład, ponieważ są wyposażone w sprzęg automatyczny. Ze względu na planowane operacje w 4,5 km tunelu pojazd został zbudowany według „podziemnych standardów”, stosowanych przy produkcji metra. Z tego powodu, zostały też użyte materiały, które spełniają wyższe normy bezpieczeństwa pożarowego\' - mówi Jaroslav Kulhánek, główny inżynier projektu .W pełni niskopodłogowy pojazd może pomieścić do 364 pasażerów. Ułatwione jest też wejście i wyjście dla wszystkich pasażerów, w tym dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej i podróżujących np. z wózkiem dziecięcym. \'Praca w trudnych warunkach klimatycznych, również zwiększa zapotrzebowanie na klimatyzację, która została dostosowana do zmieniających się stref klimatycznych w Turcji. W związku z tym, konieczne było również przeprojektowanie całego sufitu\' - tłumaczy kierownik projektu Václav Petr.28T ma pięć członów i 32,5 m długości . \'Tramwaj ma szczególnie wyjątkowy design, przy czym źródłem inspiracji były motywy architektury islamskiej i globalna niepowtarzalność miasta Konya. Inaczej podeszliśmy też do oświetlenia wnętrza. Pasażerowie będą mogą również korzystać z wbudowanego Wi-Fi oraz wielu innych udogodnień”- mówi Jaroslav Kulhánek.Wszystkie układy napędowe, w tym przetwornice, konwertery i silniki trakcyjne są dostarczane przez Škoda Electric. To doświadczony producent, który miał swój wkład w wielu ostatnich kontraktach dla Turcji, a także budowę innych tramwajów dla europejskich przewoźników, czy lokomotyw dla tureckich kolei, dostarczanych przez Hyundai Rotem.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Skoda
Konya
Turcja
  • jag – 31.10.2013

    "Przypomnijmy, że czeski producent pokonał w przetargu polską Škodę." - no bardzo ciekawe! :)

  • benio – 31.10.2013

    ale ładny solaris zdziadział

  • radek_mgth – 04.11.2013

    Multipla?

  • kież – 13.11.2013

    A czy ten dostawczak ma na tyle dwuskrzydłowe drzwi i rampę do palet?

  • pl – 13.03.2014

    Ale pieseł z niego.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....