TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Pierwszy szczeciński Moderus Beta rusza na trasę
INFOTRAM - Opublikowano: 08.10.2014 20:11:24 9 komentarzy
Pierwszy szczeciński Moderus Beta rusza na trasę
Od jutra pierwszy szczeciński Moderus Beta rusza na trasę. Będzie obsługiwał linię nr 3. Tymczasem lada dzień do Szczecina przyjadą elementy do montażu drugiego wagonu. Szczecińskie Moderusy są składane samodzielnie przez pracowników Tramwajów Szczecińskich z części dostarczonych przez Modertrans. Wagony takie kursują już w Poznaniu. Prace przy budowie pierwszej szczecińskiej Bety zakończyły się w sierpniu. Od tego czasu wagon przechodził testy homologacyjne. Moderus Beta to jednobryłowy pojazd o długości 28,25 m (niecałe dwa metry krótszy od niskopodłogowych Swingów), przy czym środkowa część tramwaju jest dedykowana osobom niepełnosprawnym oraz pasażerom z wózkami. Wejście do tej części tramwaju będzie odbywać się bez konieczności wchodzenia po schodach. Pozostała część pojazdu tramwaju będzie wysokopodłogowa.Moderus Beta jednocześnie będzie mógł zabrać jednocześnie 206 osób –62 na siedząco 144 na stojąco. Miejsca siedzące zostaną zamontowane także w części niskopodłogowej. Pojazd wyposażony zostanie m.in. w system elektronicznej informacji pasażerskiej, automat do sprzedaży biletów oraz specjalny, wydajniejszy system nawiewu. Po złożeniu będzie kursował na liniach obsługiwanych przez zajezdnię Pogodno. 
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Szczecin
Moderus
Tramwaje Szaczecińskie
Modertrans
  • twist – 09.10.2014

    Ładniejszy od swinga

  • www – 09.10.2014

    Akurat. Brzydki, niefunkcjonalny i przestarzały. Jeżeli wykonany jak w Poznaniu to i jakość taka sobie.

  • Combino – 09.10.2014

    @twist: czy Ty masz coś z oczami czy też wzornictwa przemysłowego uczyli Cię Czesi? :D

  • kobold – 09.10.2014

    Pierwsza podróż "odbyta", w ruchu fatalnie- strasznie głośno, wózki jakieś roztelepane... Swing zdecydowanie wart tych kilka milionów więcej

  • kobold – 09.10.2014

    A i nawiew faktycznie wydajny- donośnym hałasem jakby innych hałasów było mało:-)

  • gryf8801 – 10.10.2014

    Już na zajezdni został "ochrzczony" ze Swingiem przy cofaniu, więc przez najbliższe dni/tygodnie nie pojawi się na mieście.

  • Romo – 12.10.2014

    @Combino Ale jednak Czesi w tramwajach (najogólniej to przyjmując) mają wyniki. Nawet Niemcy dali się nabrać i mieli dużo tramwajów z Czech (Berlin a teraz Szczecin). Wzornictwo to rzecz gustu, a o gustach się nie dyskutuje:) Beta jest technicznie trochę 105-tkowa, a to patrząc na możliwości naprawcze , chyba plus.

  • Combino – 12.10.2014

    @Romo: nie Niemcy dali się nabrać,tylko w ramach RWPG Tatrze przypadła rola dostawcy tramwajów dla demoludów (tak samo jak np. Ługańskowi dostawa ciężkich loków). Wzornictwo wtedy wszyscy mieli w... głębokim poważaniu. A 105-kowość Biedy jest jedynie wizualna,więc nic nie daje.

  • ja – 21.10.2014

    Przecie to połączone przegubem dwie stopiątki. Taki "szajs" kupować w drugiej dekadzie XXI wieku ...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....