TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Pierwszy nowy Moderus Beta już we Wrocławiu
- Opublikowano: 20.02.2018 09:43:40 3 komentarze
Pierwszy nowy Moderus Beta już we Wrocławiu

Pierwszy tramwaj Moderus Beta MF 24 AC dostarczony do Wrocławia. To nie tylko pierwszy tramwaj tego typu we Wrocławiu, ale również pierwszy wyprodukowany Moderus Beta z nowym wyglądem – została zaprojektowana zupełnie nowa ściana czołowa, tramwaj został wyposażony w nowoczesne oświetlenie zewnętrzne w technologii LED oraz osłony dachowe, maskujące zamontowaną aparaturę.

Jednak zmiany wprowadzono nie tylko na zewnętrz – tramwaj został wyposażony w nowy układ napędowy oraz nowoczesne samoprzewietrzalne silniki prądu przemiennego, eliminujące konieczność stosowania kratek wentylacyjnych na ścianach bocznych. To nie tylko poprawa wyglądu zewnętrznego, ale także obniżenie poziomu emitowanego hałasu. Na dachu tramwaju zamontowano specjalną kamerę, służącą do obserwacji współpracy sieci trakcyjnej i odbieraka prądu. Z myślą o pasażerach tramwaj wyposażono w więcej miejsc siedzących dostępnych z poziomu niskiej podłogi, wprowadzono nową platformę dla wózków z czujnikiem otwarcia, przyciski drzwiowe zostały oznaczone w alfabecie Braille'a. Tramwaj Moderus Beta MF 24 AC jest również przystosowany do obsługi nowego systemu kasowników, który w najbliższym czasie zacznie obowiązywać we Wrocławiu.

Przypomnijmy, że przedmiotem zamówienia była dostawa 40 sztuk fabrycznie nowych, wieloczłonowych tramwajów jednokierunkowych.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
  • Marcin Pudełko – 20.02.2018

    Bieda 2018.

  • Marcin Kowalczyk – 20.02.2018

    Zaczęli ten syf ściągać...

  • Krzysztof Koprowski – 20.02.2018

    Ładna ta modernizacja stopiątki. A kiedy jakieś nowe tramwaje? 😂😂😂

  • Ragnar – 20.02.2018

    Ta nowsza wersja lepiej się prezentuje moim zdaniem.

  • Komentator – 20.02.2018

    Żeby chociaż były średniopodłogowe wózki, a tak pozostaje alpinarium w drzwiach. Ot, nowoczesność po wrocławsku :/

  • Combino – 21.02.2018

    Na nocnych zdjęciach wydawało się,że Modertrans coś próbował poprawić w designie Bied,ale ...Dali zbliżenie z świetle dziennym i ostatni kawałek uroku prysł; obudowy świateł jak ... żeby to nie była jedna całość, to by się człowiek zastanawiał co oni chcą jakimś naprawdę sporym kluczem imbusowym dokręcać ;)

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....