TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Pierwszy Flexity dla Wiednia dostarczony [FILM]
InfoRail.pl - Opublikowano: 04.01.2018 14:43:31 12 komentarzy
Pierwszy Flexity dla Wiednia dostarczony

Bombardier Transportation dostarczył pierwszy tramwaj Flexity dla Wiener Linien. Transport z fabryki został zrealizowany w nocy 21 grudnia 2017 r.

Wiener Linien, operator transportu publicznego w austriackiej stolicy, podpisał z producentem umowę na dostawę 119 wagonów Flexity. Co więcej, obejmuje ona także utrzymanie floty taborowej przez 24 lata. Wartość zamówienia to 431 mln €. Umowa zawiera też opcję na zakup i utrzymanie kolejnych 37 wagonów. Wszystkie pojazdy zostaną wyprodukowane w fabryce Bombardiera w Wiedniu.

Bombardiery Flexity dla Wiednia mają 34 m długości i pomieszczą po 211 pasażerów. To także pojazdy z szerokimi przejściami. Wagony Flexity są eksploatowane na całym świecie, w tym m.in. w Polsce. Jeżeli chodzi o Austrię można je spotkać w Linzu, Grazie i Innsbrucku. Bombardier utrzymując tabor skorzysta z systemu zarządzania i konserwacji Flexcare, który został zaprojektowany tak, że będzie go można zintegrować z istniejącymi procesami utrzymania Wiener Linien, stosowanymi w zajezdniach tramwajowych.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Bombardier
Flexity
Wiedeń
  • albert – 04.01.2018

    Za 30 lat może do Krakowa trafią

  • grek – 04.01.2018

    Jest gdzieś dostępne zdjęcie wnętrza ?

  • bk1 – 04.01.2018

    Grazu a nie Grazie

  • mechanik – 04.01.2018

    @albert Oby... Wykonane są z nierdzewki, tak przy okazji :)btw. Gdzie podziały się te tabuny trolli wmawiające na okrągło bzdety, że Bombardier jest taki be, nierzetelny, że nikt nie chce u nich kupować?

  • Masal – 04.01.2018

    A ile jeszcze pojeżdżą wiedeńskie E1 i E2 ?

  • Km6 – 05.01.2018

    Do Krakowa mogłyby trafić E2, ale nie trafią.Może ktoś zgadnie, dlaczego?

  • bun – 05.01.2018

    Z wyglądu typowa moderna polskiego Konstala "ala żelazko" :)

  • czatowiec – 05.01.2018

    Km6 - bo Wiedeń jeszcze ma E1, a E2 nie chcą jeszcze wycofywać, dobrze im z nimi. Do tego ważne jest niskopodłogowenie taboru w Krakowie, a w E2 trzeba by cały przegub dorobić nowy, lub zrobić specjalnie niskopodłogową przyczepę. Krakowskiemu MPK bardziej się opłaca teraz kupować wozy, gdzie da się wymienić człon C na niskopodłogowy i będą jednoprzestrzenne.

  • Beee – 05.01.2018

    Dizajnersko ...nic szczególnego. Jakiś taki bardzo kanciasty - przeciętniak. To już nasza GAMMA (Moderus) podoba mi się bardziej. A to, że pisze BOMBARDIER....... Totalnie nic szczególnego.

  • ech – 07.01.2018

    Nie wiem czy śmiać się czy płakać. Bun, bee idźcie z powrotem produkować się na rk... Tramwaj ma służyć co najmniej 30 lat i dobrze wyglądać po kilkudziesięciu latach. To "nic szczególnego" to przykład świetnej ponadczasowej stylistyki i dobrego wykonawstwa, czego krajowym wyrobom (z naciskiem na jednego krajowego producenta) bardzo brakuje.

  • Combino – 08.01.2018

    @Beee: Wiedeń ogólnie ma specyficzny gust (ostatecznie mają jedne z najkosztowniejszych Siemensów),a Bombardier... no cóż,wybierali między dwoma swoimi producentami (czyli wiedeńskimi zakładami Siemensa i Bombardiera); wybrali Bombę,Siemens obiecał się "odwdzięczyć" (zwolnieniami w zakładzie),ale nie sprawdzałem czy zrealizowali te obietnice ;)

  • Combino – 08.01.2018

    Miało być "najkoszmarniejszych",a nie najkosztowniejszych; ta autokorekta w telefonie... :(

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....