TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Pierwszy Elektron dostarczony do Kijowa
INFOTRAM - Opublikowano: 12.11.2015 11:36:42 17 komentarzy
fot. Facebook ?????? - ???

11 listopada br. Elektrontrans dostarczył do Kijowa pierwszy z siedmiu zamówionych tramwajów Elektron. Producent wygrał przetarg na dostawę siedmiu wagonów dla stolicy Ukrainy, za które ???????????? będzie musiał zapłacić 183 mln 750 tys. UAH. Do końca miesiąca wagon będzie testowany przez przewoźnika.

Dla Kijowa Elektrontrans dostarcza pięcioczłonowe wagony T5B64, przystosowane do torowisk 1524 mm, o długości ponad 30 m. Każdy z nich będzie w 100% niskopodłogowy. Na swój pokład zabierze 287 pasażerów. Tramwaje zostaną wyposażone w wentylację, ogrzewanie i klimatyzację oraz będą przystosowane do przewozu pasażerów niepełnosprawnych i innych osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Inną ważną ich cechą będzie wykonanie z materiałów odpornych na korozję i niepalnych. Wagony są wyposażone w niemieckie wózki Transtec Vetschau.

Producent podkreśla, że jego tramwaje spełniają wysokie wymagania stawiane tramwajom przez Unię Europejską. 80% komponentów jest ukraińskich, pozostałe niemieckie.

Tramwaje Elektron kursują już we Lwowie. Ich zakupem zainteresowany jest Żytomierz.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Elektron
Kijów
Ukraina
Elektrontrans
  • Karol – 12.11.2015

    Fajne tramwaje, jeździłem we Lwowie, tylko ten tył taki sobie mało ładny.

  • Fukup – 12.11.2015

    Ładniejsze niż każda pesa. Dlaczego my takich nie kupujemy? Do tego cena lekko ponad 4mln zł. ....a pesa x2 za złom.

  • slavko – 12.11.2015

    [komentarz usunięty, powód: -]

  • Piękna Helena – 12.11.2015

    Piękny tramwaj.

  • krakowianin – 12.11.2015

    Bardzo ładne !

  • Zmoscow – 12.11.2015

    Priekrasnyja

  • TomTom – 12.11.2015

    Jakoś strasznie przypomina mi niedoszłe wagony dla Sankt Petersburga...

  • Combino – 12.11.2015

    @TomTom: a Pesa przynajmniej Foxtroty przemalowała ;)Tak na serio,to zastanawiam się jaka jest PRAWDZIWA cena Elektrona? Teraz cały czas się wkupują na rynek: do Lwowa poszły prototypy żeby w ogóle mogli zaistnieć na rynku; potem była walka o St Petersburg (uwalona z powodów politycznych),a teraz petersburskie idą do Kijowa,też raczej w promocyjnej z tego powodu cenie (ostatecznie Pesa też się swego czasu wkupywała,że przypomnę Tramicusy dla Warszawy puszczone w cenie krótkich). A cena może skoczyć wyraźnie; ile kosztowała Beta dla Poznania,a ile dla Szczecina czy TŚ? jak Elektrontrans też obrośnie w pióra i ceny Elektronów skoczą analogicznie jak ceny Bet,to będzie koniec zabawy,zwłaszcza jak ktoś z przewoźników przypomni sobie pochodzące z tego samego rejonu LAZy ;)

  • krakus – 12.11.2015

    wykończenie wnętrza bije na głowę to z krakowiaka

  • tramchorzów – 12.11.2015

    7 elektronów a ile bogdanów 1 jeździ i tam zostanie to za pesoaki majom z 3 razy więcej tych pierwszych i raczej nici marzen pesy o zamówieniu ,trochę się rozwiną i pojezdza to nasze firmy bedom zarozone ,minsk ma fajnom i taniom solówke zaszeroka jak na nasze trasy ale jak nasi zamuwiom to wszystko dostosują do klienta a wtedy nietylo pesa dostanie kopa w zamówieniach ale tesz tanszy modertrans protram

  • Combino – 12.11.2015

    @Tramchorzów:Ty już nie fandzol i sie zawrzij!Citaj doma abo do robota dować pozor na wasze banki!

  • Combino – 12.11.2015

    @krakus: no cóż,mieli cały rok żeby ten tramwaj dopieścić od moemntu wyprodukowania do dziś (tak tak,to ten niedoszły petersburski; gdyby nie to że to DRUGI T5B64,to by można powiedzieć że Elektrontrans zrobił prototyp DOKŁADNIE wzorując się na Solarisie (to znaczy na schemacie działania,a nie na designie) :D

  • Exbdg – 13.11.2015

    My mamy swoją Pesę, gdzie prawie 100% komponentów jest polskich. Oni niech mają swoje, ukraińskie Elektrony. Nie widzę powodu by zachwycać się nad tramwajem, który nie daje żadnych miejsc pracy w Polsce i nie tworzy/zwiększa naszego dorobku narodowego. @tramchorzów - spróbuj nauczyć się polskiego (pisownia) bo masz słabą (choć ty byś napisał "słabom", "bedom" zamist, będą). Litości.

  • tramchorzów – 14.11.2015

    combino niemasz nic do powiedzenia merytorycznie to obrazasz innych e redakcja -tego nie blokujecie- cenzozy -combino a raczej daremny modelarz busiarstwa bo tramwajów nie umiesz nawet technicznych robic i bierzesz gothy et54 jako 4n zenada tatry t6 jako udająxca 105tki -jak po ślonsku chcesz godac to się najpierw doucz .wiesz gdansk z tym szrotem 80 szt duewag n8 to dno dużo poniżej modertransu -to jest nowe przynajmij, kijów i tak tansze swoje wybierze i dobrze ,co chcecie gdanskie złomy sprzedać do kijowa -wysmiejom was ,przedewszystkim za 1161 braklo czerwonej farby a elektron i Bogdan som dużo lepsze niż wasze swingi i duuuzo tansze.

  • Combino – 14.11.2015

    ^^ Co ty pieprzysz człowieku? Raz,że ewidentnie (czytając twoje wynurzenia na temat modelarstwa) pomyliłeś mnie z kimś innym,bo ja się w ogóle w to nie bawię. Reszta to już taki stek bzdur,że nawet nie wiem co z tego jest sens wyławiać i do czego się odnosić...A w GOPlandii spędzam dużo czasu (np. ostatni tydzień roboczy )i mimo że się przez to nieźle orientuję w gwarze śląskiej,to odpowiedź była żeby z ciebie nieco polać

  • anty tepy combino – 14.11.2015

    combino 2 raz ci muwie nic niemasz dopowiedzenia merytorycznie to ludzi obrazasz , tez z ciebie poleje ,dobrze ze bywasz w frajerze w gopie i tam ci się dok...e ,ja cie nie obrazałem widać jakiś tepy jak ci się nic mondrego nieuda się wymyslic ,ak napisałeś zawrzesz sie i bedziesz citac i przestaniesz fandzolic -wiesz co to dla gorola znaczy wogule -

  • Combino – 16.11.2015

    ^^Już,naplułeś się? To wypij ziółka,podobno advisor ma jakieś dobre (chociaż jemu akurat słabo pomagają,bo wciąż ma na wątrobie sporo żółci).

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....