TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Pierwsze warszawskie Swingi przejdą w tym roku naprawę główną
InfoTram.pl - Opublikowano: 19.03.2018 10:45:05 4 komentarze
Pierwsze warszawskie Swingi przejdą w tym roku naprawę główną

Nasz tegoroczny harmonogram remontów tramwajów zakłada m.in. naprawę główną 12 tramwajów typu 120Na Swing oraz 3 tramwajów typu 120N – poinformował nas Michał Powałka, rzecznik prasowy Tramwajów Warszawskich.

Remonty wagonów 120Na przewoźnik będzie wykonywać samodzielnie. Będą one polegały na przeglądzie, czyszczeniu i ewentualnej wymianie bądź regeneracji poszczególnych podzespołów. Najważniejsze prace, które Tramwaje Warszawskie będą wykonywać w ramach naprawy głównej tramwajów typu 120Na to: dokonanie przeglądu i regeneracji wózków napędowych i tocznych wraz z osprzętem, sprzęgów, zgarniaczy oraz ogólną kontrolę elementów konstrukcyjnych podwozia. W ramach przeglądu dachu tramwaju sprawdzane będą między innymi: pantograf, klimatyzacja, wentylacja, napęd trakcyjny i przetwornice statyczne. Na nadwoziu będzie wykonywany przegląd: drzwi wejściowych, rampy, okien, elementów wyposażenia wewnętrznego wraz z malowaniem elementów laminowanych, oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego. Dodatkowo w tramwaju przewoźnik dokona sprawdzenia działania systemu ogrzewania tramwaju (nagrzewnice), instalacji elektrycznych, rejestratora zdarzeń, systemu emisji reklam i informacji pasażerskiej.

Tymczasem bydgoskie media poinformowały o kłopotach z wagonami serii 120N. Wszystkie Tramicusy zostały wycofane z ruchu, z uwagi na kłopoty z systemami hamowania. Do czasu zdiagnozowania usterki i jej usunięcia wagony mają pozostać w zajezdni. Przypomnijmy, że Tramicusy to najstarsze wagony dostarczone do Warszawy przez PESĘ. Na tę chwilę nie ma informacji czy problem dotyczy również Swingów. Ich obecność na mieście pozwala na postawienie tezy, że nie. Wagony nadal kursują z pasażerami.

Tramwaje Warszawskie eksploatują obecnie 15 Tramicusów, dostarczonych w 2007 roku oraz 186 Swingów. Naprawy główne wagonów 120N wykonywane są od 2014 roku.

Niezależnie od powyższego Tramwaje Warszawskie cały czas wykonują naprawy główne stopioątek i U-bootów.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
120Na
120N
Tramwaje Warszawskie
Tramicus
Swing
  • advisor – 19.03.2018

    8 lat wagonu i naprawa główna? I wszystkie Tramicusy odstawione? Mam się śmiać czy płakać? To jest żałosne, że ktokolwiek taki paździerz dopuścił do normalnej eksploatacji z pasażerami... NG powinno być przynajmniej po 15 latach, krakowskie NGT6/I po 18 latach ciągłej eksploatacji przeszły jedynie pomniejsze naprawy, a gdzie tam do NG... ale i tak zaraz zlecą się "specjaliści" z Internetu, którzy będą przekonywać, że czarne jest białe i na odwrót. Swoją drogą wiele wyjaśnia, że TW chcą robić NG własnymi siłami - czyżby nie ufali naszemu skarbowi narodowemu, jedynemu słusznemu producentowi?

  • Combino – 20.03.2018

    Pamiętasz łódzkie Geamatiki,które przyszły z Freiburga do MKT? One miały w macierzy co 7 lat NG ;)

  • mechanik – 21.03.2018

    eurotram Podaj łaskawie ZAKRES tej NG, a nie p... głupot. Dla przykładu 50-letnie krakowskie "złomy" mają poszycie, którego te nówki mogą tylko pozazdrościć, nie wspominając już o mechanice czy elektryce, bo to zakrawa wręcz na paranoję. Tym skutkuje przerzucanie kosztów życia produktu na klienta.

  • PetKo – 21.03.2018

    @ Advisor: Naprawa główna może brzmi groźnie, ale przechodzi ją każdy tramwaj po osiągnięciu określonego przebiegu: dla starszych Konstali było to 300 tyś. km, dla nowszych tramwajów 500 tyś. Tak więc czy był by to Bombardier, czy PESA to nie było by żadnej różnicy i informacja o skierowaniu Swingów do NG wcale nie oznacza że coś jest z nimi nie tak. Do tego TW mają trzy poziomy NG - w tym wypadku będzie to NG 1 czyli naprawa bieżąca - coś w rodzaju pogłębionego przeglądu. Co do Tramicusów to mają one już ponad 10 lat więc z góry zakładanie że problem leży po stronie PESY jest raczej przedwczesne - równie dobrze może to być np. błąd obsługi technicznej TW.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....