TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Pierwsze Tramino pojechało do Brunszwiku
INFOTRAM - Opublikowano: 17.07.2014 15:08:18 42 komentarze
Pierwsze Tramino pojechało do Brunszwiku
W podróż do Brunsziwku udał się pierwszy Tramino. Na miejsce tramwaj wyprodukowany przez Solarisa ma dotrzeć dziś w nocy. To pierwszy z 18 wagonów, jakie polska firma dostarczy dla niemieckiego miasta. Po dotarciu do celu pojazd czekają jazdy homologacyjne. Jak się dowiedzieliśmy proces dopuszczenia do ruchu będzie prawdopodobnie przeprowadzany na kilku tramwajach jednocześnie, stąd też nie będzie przebiegał tak długo jak w przypadku wagonów dla Jeny. Ale będzie prowadzony na podobnych samych zasadach, a więc zgodnie z prawem właściwym miejscowo. Brunszwik jest drugim niemieckim miastem, po Jenie, które zdecydowało się na zakup polskich tramwajów. Więcej szczegółów na temat przyjazdu Tramino mamy poznać w poniedziałek.Tramino dla Brunszwiku jest wagonem o tyle specyficznym, że przystosowanym do kursowania na sieci o rozstawie 1100 mm. To jedyne takie rozwiązanie na świecie. Przypomnijmy, że Niemcy zamówili w Solarisie 15 tramwajów, a następnie, opierając się tylko na przygotowanych projektach i być może obserwacjach poznańskich zdecydowali się na rozszerzenie zamówienia o trzy kolejne wagony. To trzeci, po Poznaniu i Jenie, tramwajowy projekt Solarisa. Tramino dla Brunszwiku ma 36 m długości i 2,30 m szerokości, a także 100% niskiej podłogi. Jeden z takich wagonów będziemy mogli zobaczyć na wrześniowych targach InnoTrans.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Tramino
Brunszwik
Solaris
  • jd – 17.07.2014

    W podróż do Niemiec pojechał fajny pojazd ,szkoda że w Krakowie solar przegrał z Pesą która zaproponowała Krakowiaka -brzydkiego taka jest wizualizacja

  • UIC60 – 17.07.2014

    "jd" i tak się cieszcie,ze nie dostaniecie czegoś w stylu 120NaG czy Jazzy Duo.To sa dopiero koszmarki.

  • Combino – 17.07.2014

    @jd: że niby jak?Wielkopolską aż jedzie od Twojego posta. Na zdjęciach ten tramwaj d... nie urywa,a już na pewno nie wygląda jak projekt AD2014; kolejne Tramino,które nie wygląda lepiej od (kilkunastoletnich już) Bombardierów GLT; Krakowiak to przy tym szczyt smaku...

  • k – 17.07.2014

    Projekt AD2014? To jest Tramino jakie sobie Brunszwik zamówił. Nie wymagajmy od Solarisa cudów. Zrobił to co tamci chcieli. Kraków chciał cośextra tomu Pesa robi.

  • solaris150 – 18.07.2014

    a tu znajdziecie fotki wnętrza oraz pojazdu już na torach : https://www.facebook.com/groups/1378587215724577/

  • Karol – 18.07.2014

    tylko pozazdrościć. mam nadzieję że w Lodzi może już niedługo pojawi się Solaris. Byleby tylko badziew z Pesy nigdy juz nie zawital na łódzkie tory.

  • Combino – 18.07.2014

    @Karol,tak chrzanisz,że (parafrazując klasyka) czytać hadko. @k: no właśnie sęk w tym,że bardziej wyglądają jakby przewoźnicy zlecili modernizację swoich używanych GT6N niż jak nówki;ale ostatecznie Brunszwik i tak nie miał wyboru,bo nikt inny tego zamówienia nie chciał ;) A to "coś extra" dla Krakowa póki co zapowiada się na najlepszy estetycznie tramwaj,jaki wyjechał z polskiego zakładu ;)

  • jsd – 18.07.2014

    Człowieku ty chrzanisz ,pesa jazz duo hello desing koszmarny

  • jsd – 18.07.2014

    Karol ja też życzę Solarisowi powodzenia w Łodzi ,Pesie wystarczą obecne zamówienia

  • Aser – 18.07.2014

    Pesa Krakowiak -co to miało nie być ,unikalny,piękny,nowoczesny tajemnica wizualizacji przez kilka miesięcy i po co chyba po to aby się ośmieszyć ,krakowiak wygląda nijako i tanio

  • Aser – 18.07.2014

    Bardzo ładny desing tego Tramino ,lekki,nowoczesny,ponadczasowy ,europejski

  • Aser – 18.07.2014

    Oby we Wrocławiu też było Tramino w końcu Wrocław to europejskie miasto

  • xj – 18.07.2014

    Tyle porównań pesa-solaris a chęć powrotu do tramwajów ma Cegielski ,jestem ciekaw wyglądu ich projektów

  • sd – 18.07.2014

    Cegielski raczej toponie

  • sk – 18.07.2014

    Dlaczego wszystkie Tramino w 3 miastach w których są mają srebrne poręcze które są nie praktyczne dla słabo widzących

  • sj – 18.07.2014

    Tylko pozazdrościć

  • Serty Poznań – 18.07.2014

    @sj Tylko Panie chrzanisz zamiast zazdrościć,należy zmienić mental,zamiast ceny to wyższa jakość ,zamiast bazarowego desingu,elegancki.Solaris jest z Poznania -inteligenckiego miasta ,nowoczesnego i czystego ,Pesa z Bydgoszczy miasta o poważnych problemach społecznych ,wysokiej przestępczości ,brudnego i brzydkiego -cechy z tych miast przenoszą sie także na produkty z tychże rejonów

  • advisor – 18.07.2014

    @Combino wiesz, szanuję twoją wiedzę z zakresu komunikacji publicznej, ale odnoszę wrażenie, że teraz to ci kolokwialnie mówiąc "żal dupę ściska". Gdyby wygrała PESA to zapewne piałbyś z radości i wznosił peany, prawda? Zamiast się cieszyć, że tak wymagający rynek inwestuje w polskie pojazdy ten bawi się w porównania... no litości...

  • sdjd – 18.07.2014

    Dokładnie żal w dupę ściska wielu i to jest właśnie problem

  • jdas – 18.07.2014

    Niemcy to wymagający rynek skoro Solaris tam sie zadomowił 2 miasta w krótkim czasie to znaczy ze jest dobry

  • jdas – 18.07.2014

    Kibicuje aby Solaris wygrał w Atenach

  • jdas – 18.07.2014

    Duże szanse Solaris ma także na Lipsk

  • sdjd – 18.07.2014

    @jdas Spore szanse ale czy wygra ,lokalne upodobania robia swoje

  • sdjd – 18.07.2014

    Lokalne upodobania swoje robią ,ogólnie rynek wcale nie jest taki otwarty

  • dkew – 18.07.2014

    Desing klasyczny i ponadczasowy super

  • dkew – 18.07.2014

    Super tramwaj

  • jdas – 18.07.2014

    @dkew Oj chrzanisz człowieku

  • dkew – 18.07.2014

    Żal w dupę ściska wielu że wygląd nie musi być bazarowy i krzykliwy wyróżnianie sie nie polega na tym

  • qiu – 18.07.2014

    Jak widać sporo podziałów budzi to Tramino

  • qiu – 18.07.2014

    Dla mnie może byc

  • dkjd – 18.07.2014

    Szkoda że nie wygrał w Krakowie znacznie lepszy od Krakowiaka

  • dkjd – 18.07.2014

    Krakowiak patrząc na wizualizacje po prostu okazał siedkjd klapą

  • dkjd – 18.07.2014

    Krakowiak okazał sie patrząc na wizualizacje klapą

  • xdjh – 18.07.2014

    Nastepne nowe miasto Solarisa pewnie to Wrocław

  • xdjh – 18.07.2014

    W Łodzi niestety Pesa

  • – 18.07.2014

    Cegielski szkoda że ma małe szanse na wejście na rynek

  • wsj – 18.07.2014

    @xdjh Żale w dupę ściskają

  • wsj – 18.07.2014

    @xdjh Żale tak w dupę ściskają że aż wstyd

  • dll – 18.07.2014

    fotki sa tutaj: http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=115810420&postcount=5442

  • dll – 18.07.2014

    a poza tym piekny..oby takie po Wroclawiu jezdzily.

  • Combino – 19.07.2014

    Czy Admin może w końcu trwale zablokować tego trolla posługującego się nickiem Aser lub trzyliterowymi bezsensownymi kombinacjami liter? @Advisor: nie ściska,poza tym to nie jak pierwszy napisałem,że wygląda jak moderna GTxN ;) Choć po zobaczeniu zdjęć w świetle dziennym trzeba przyznać,że nie jest tak źle; z drugiej strony powinni złagodzić przejście z ściany bocznej w kabinę ;)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....