TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Pierwsze Tramino dojechało do Brunszwiku
INFOTRAM - Opublikowano: 18.07.2014 20:51:08 17 komentarzy
Pierwsze Tramino dojechało do Brunszwiku
Wczoraj informowaliśmy, że pierwsze Tramino wyruszyło z Polski do Brunszwiku. Transport dzisiejszej nocy szczęśliwie dotarł do celu i tak oto drugie miasto niemieckie, obok Jeny, stało się posiadaczem tramwaju wyprodukowanego przez Solarisa. Dwa kolejne wagony mają dotrzeć do Brunszwiku w ciągu dwóch najbliższych tygodni, do końca roku polski producent dostarczy 15 pojazdów. Teraz pora na testy homologacyjne, jeden z wagonów będzie można zobaczyć też na targach InnoTrans w Berlinie. Wystawa odbędzie się we wrześniu tego roku.Przypomnijmy, że Solaris dostarczy dla Brunszwiku 18 Tramino. To wagony o tyle specyficzne, że przystosowane do kursowania na sieci o rozstawie 1100 mm. To jedyne takie rozwiązanie na świecie. Przypomnijmy, że Niemcy zamówili w Solarisie 15 tramwajów, a następnie, opierając się tylko na przygotowanych projektach i być może obserwacjach poznańskich zdecydowali się na rozszerzenie zamówienia o trzy kolejne wagony. To trzeci, po Poznaniu i Jenie, tramwajowy projekt Solarisa. Tramino dla Brunszwiku ma 36 m długości i 2,30 m szerokości, a także 100% niskiej podłogi. Na swój pokład zabierze 201 pasażerów, z czego 70 na miejscach siedzących.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Tramino
Solaris
Brunszwik
  • jc – 18.07.2014

    To podróż tym cudem już niebawem

  • Combino – 19.07.2014

    W świetle dziennym wygląda z zewnątrz lepiej (korzystny odcień czerwieni,biały też swoje dodaje),ale z kolei wnętrze znacznie lepsze było w jeneńskich egzemplarzach ;)

  • jsd – 19.07.2014

    Wspaniały

  • jsd – 19.07.2014

    Ekstra

  • jsd – 19.07.2014

    Pesa umywa się

  • sjcx – 19.07.2014

    Firma i firma Jazz duo pesy to po prostu koszmar

  • xdj – 19.07.2014

    @sjcx Co ty chrzanisz pesa jest kosmiczna

  • Combino – 19.07.2014

    A ten troll znów sam ze sobą gada :-/

  • advisor – 19.07.2014

    @Combino nie wiem, czy dzwonić po admina czy po psychiatrę, bo takie wypadki już się leczy :-) a tramwaj bardzo zacny w każdym calu :-)

  • Tramino – 20.07.2014

    Całkiem ładny projekt tylko kolor nie pasuje do tramwaju

  • Combino – 20.07.2014

    @advisor: no,może poza wnętrzem; jak już napisałem wyżej wozy dla Jeny wewnątrz robią znacznie lepsze wrażenie ;) A jeszcze lepiej wyglądałby z zewnątrz cały na czerwono. Swoją drogą zastanawiam się,czemu żadne z naszych miast tramwajowych nie praktykuje jednolitego malowania całej powierzchni wagonów (bo nawet w wypadku autobusów mamy przypadki potwierdzające słuszność takiego wyboru jak choćby gliwickie Solary czy stalowowolskie MAN-y.

  • advisor – 20.07.2014

    @Combino no, jak to mówią, "o gustach się nie dyskutuje". W Krakowie Bombardiery NGT8 są przecież w całości niebieskie i są bardzo ładne. Ale nie zawsze takie malowanie ładnie wygląda, patrzę przez pryzmat krakowskiego Mobilisu... dramat, jak autobusy szkolne a nie miejskie.

  • gold – 20.07.2014

    Ale cudny.

  • Kogut Stan – 22.07.2014

    Pojazd niszowy, nie ma szans na dłuższą serię.

  • obserwator tramwajowy – 22.07.2014

    @Kogut Stan - nie byłbym taki pewny. W niemieckich miastach trwa (lub wkrótce będzie) wymiana taboru, a potrzeby tych miast są duże. I w tym Solaris może być dobry, bowiem zamówienia idealnie pasują do możliwości produkcyjnych fabryki.

  • obserwator niemiecki – 22.07.2014

    To są nic nie znaczące zamówienia. Większe przetargi wezmą bombardier stadler może pesa. Ale nie solaris.

  • obserwator trramwajowy – 22.07.2014

    Bo też właśnie takie małe przetargi są z uwagi na moce produkcyjne optymalnym dla Solaris rozwiązaniem. Takie właśnie są oba niemieckie, za małe dla wielkich firm.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....