TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Pierwsza Gamma będzie jeździć po Poznaniu? Ma już numer taborowy
InfoTram.pl - Opublikowano: 29.01.2017 18:06:51 20 komentarzy
Pierwsza Gamma będzie jeździć po Poznaniu? Ma już numer taborowy (foto: MPK Poznań)

Wszystko wskazuje na to, że zanim jeszcze do Poznania dotrą Gammy właściwe, te, z którymi Modertrans wygrał ostatni przetarg na dostawę 50 tramwajów, na ulicach miasta będziemy mogli zobaczyć pierwszy pojazd z tej rodziny.

Podczas obchodów 20-lecia PST objawiła się bowiem Gamma, niebieska, pierwsza, prototypowa, z poznańskim numerem taborowym ? 500. Z naszych informacji wynika, że na liniową obsługę tras przez ten tramwaj będziemy musieli jeszcze chwilę poczekać, z wagonem są bowiem nadal problemy, które dziś uniemożliwiają wyjazd z pasażerami. Tymczasem w Modertransie rośnie ciśnienie, na zbudowanie tramwajów dla Poznania nie ma wcale tak dużo czasu.

Przypomnijmy, że testy Moderusa Gamma w Poznaniu zapowiadane były już w dniu jego premiery. Od tego czasu upłynęło już kilka tygodni, tramwaj nadal nie wozi pasażerów. Kiedy i czy wyjedzie? O to zapytaliśmy przewoźnika. Czekamy na stanowisko MPK Poznań.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Moderus Gamma
Modertrans
MPK Poznań
  • Misiek Krk – 30.01.2017

    Pewnie będzie jeszcze większa wtopa jak z Krakowiakami w Krakowie. Wygląda na to że Gamma to jeszcze nawet nie prototyp.

  • max – 30.01.2017

    Będzie jak z Nevelo w Krakowie

  • Hutnik – 30.01.2017

    Od kiedy Krakowiaki to wtopa? Nic mi o tym nie wiadomo.

  • Kacper – 30.01.2017

    Ale z franowa niezauważenie przejechał

  • maciej12991 – 30.01.2017

    Ale będzie jeździć czy paraliżować miasto? Bo to kolosalna różnica. Bo znając rzetelność Modertransu, to obstawiam to drugie.

  • Korneliusz Wielki – 30.01.2017

    Modertrans - źle. Pesa - źle. Solaris - pewnie też by było źle. To co mamy kurza twarz kupować? Szrot z rajchu?

  • kubex – 30.01.2017

    @maciej12991: Modertrans nierzetelny? Chyba żartujesz. Bety są bezawaryjne. A Gamma to prototyp więc można się spodziewać problemów wieku dziecięcego.

  • Marcin Wrocław – 30.01.2017

    To jest śmieszne! Kupili cos co jeszcze nie jest sprawdzone. Tak jakby zamówić na wesele tort którego jeszcze nikt nie próbował i nie wiadomo jak będzie smakował.Niebieski kolor pasuje do Wrocławia i jak się sprawdzi ten prototyp to zapraszamy na testy do nas. Miasto planuje na przyszły rok zakup 40 tramwajow z bardziej niska podłogą niż BETA i może właśnie trafi na GAMME!

  • Eurotram – 30.01.2017

    Pesa wyleciała z przetargu MPK Kraków - nie mogłem się doczekać, prawidłowa decyzja KIO.

  • Eurotram – 30.01.2017

    Kasa z Pesy jest więc porażki nie będzie. Zapłacili już zaległą transzę, więc: Jedynym wygranym może być tylko PESA!!!111oneoneone

  • a – 30.01.2017

    Kilka tygodni?? Ponad dwa miesiące! Wg epoznan miał jeździć liniowo do końca roku 2016

  • NM – 30.01.2017

    Niech sobie jeździ po Poznaniu, tylko, że lepiej , gdyby jeździła w Gdańsku lub Warszawie.Ta próbna eksploatacja tego akurat wagonu niewiele da Poznaniowi, bo Poznań zamówi inne wagony, dobrze, że na obrotowych wózkach, ale niezbyt dobrze że ze 100% niskiej podłogi.Ale to zmartwienie dla poznańskiego przewoźnika, anie dla producentów taboru.Ale najważniejsze to to, czy do podpisania umowy z Modertransem dojdzie, czy też nie ?Wiele wskazuje na to,że zwycięzca będzie jednak inny.

  • maciej12991 – 30.01.2017

    @kubexLepszego żartu dawno nie słyszałem. :D Bakinowski ci dopłaca za takie komentarze? :D Za dużo lat spędziłem męcząc się tymi wyrobami tramwajopodobnymi, żeby przyjąć tę bzdurę, którą napisałeś.

  • kubex – 30.01.2017

    @maciej12991: nie, nie dopłaca bo nie mam nic wspólnego z Modertransem. Takie są fakty, Bety i Alfy były zawsze dostarczane na czas, są bezawaryjne, a przewoźnicy są z nich zadowoleni.

  • GOSC – 30.01.2017

    @maciej12991: patrząc na to że z prototypem solarisa też były problemy a Niby firma bardziej rzetelna... Więc może poczekaj z oceną

  • maciej12991 – 30.01.2017

    @kubexIle kilometrów przejechałeś produktami moderszajsu? Bo ja wiele. I wybacz, ale te swoje banialuki wsadź sobie do rękawa. Puszczające hamowanie Bety, ciągle holowane tatry, po pół roku stojące na przemian Alfy HF04 - to nazywasz bezawaryjnością. O cyrku z klimą we Wrocławiu nie wspominając. A może mam cię uświadomić, że sześć pierwszych składów HF07 było zwracane do producenta w celu ponownej przebudowy stanowiska motorniczego. A może powinieneś wiedzieć o spadających na nogi pulpitach, bo specjaliści z MT nie wiedzieli co to wkładka kontrująca. Kubex wiesz o ich produktach tyle co zauważysz na mieście, a to bardzo niewiele.@GOSCFirmę i jej produkty ocenia się po produktach, które już są w eksploatacji. Niestety Modertrans i MPK może omamić Kubexa, ale nie ludzi co się tym sprzętem męczą po 10 godzin.

  • pyra – 31.01.2017

    @maciej12991 - to chyba masz "farta", że trafiasz na takie akcje, bo sam też podróżuję codziennie różnymi wagonami modertransu i jakoś problemów nie mam :D

  • XZX – 31.01.2017

    w 272-273 odpadła poręcz sufitowa , którą pasażerowie się trzymali. w większości alf odpadające wykładziny po 3-5 latach to norma tak samo w betach, które po 3 latach eksploatacji wyglądają nie wiele lepiej niż 60 letni złom z dusseldorfu

  • niezmotoryzowana pyra – 31.01.2017

    @xzx - ale pojechaaałeeś. Korzystam z Bet, i to tych z pierwszych dostaw (#415-424) i nadal wyglądają, jakby z Biskupic wyjechały.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....