TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Pierwsza Gamma będzie jeździć po Poznaniu? Ma już numer taborowy
InfoTram.pl - Opublikowano: 29.01.2017 18:06:51 20 komentarzy
Pierwsza Gamma będzie jeździć po Poznaniu? Ma już numer taborowy (foto: MPK Poznań)

Wszystko wskazuje na to, że zanim jeszcze do Poznania dotrą Gammy właściwe, te, z którymi Modertrans wygrał ostatni przetarg na dostawę 50 tramwajów, na ulicach miasta będziemy mogli zobaczyć pierwszy pojazd z tej rodziny.

Podczas obchodów 20-lecia PST objawiła się bowiem Gamma, niebieska, pierwsza, prototypowa, z poznańskim numerem taborowym ? 500. Z naszych informacji wynika, że na liniową obsługę tras przez ten tramwaj będziemy musieli jeszcze chwilę poczekać, z wagonem są bowiem nadal problemy, które dziś uniemożliwiają wyjazd z pasażerami. Tymczasem w Modertransie rośnie ciśnienie, na zbudowanie tramwajów dla Poznania nie ma wcale tak dużo czasu.

Przypomnijmy, że testy Moderusa Gamma w Poznaniu zapowiadane były już w dniu jego premiery. Od tego czasu upłynęło już kilka tygodni, tramwaj nadal nie wozi pasażerów. Kiedy i czy wyjedzie? O to zapytaliśmy przewoźnika. Czekamy na stanowisko MPK Poznań.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Moderus Gamma
Modertrans
MPK Poznań
  • Misiek Krk – 30.01.2017

    Pewnie będzie jeszcze większa wtopa jak z Krakowiakami w Krakowie. Wygląda na to że Gamma to jeszcze nawet nie prototyp.

  • max – 30.01.2017

    Będzie jak z Nevelo w Krakowie

  • Hutnik – 30.01.2017

    Od kiedy Krakowiaki to wtopa? Nic mi o tym nie wiadomo.

  • Kacper – 30.01.2017

    Ale z franowa niezauważenie przejechał

  • maciej12991 – 30.01.2017

    Ale będzie jeździć czy paraliżować miasto? Bo to kolosalna różnica. Bo znając rzetelność Modertransu, to obstawiam to drugie.

  • Korneliusz Wielki – 30.01.2017

    Modertrans - źle. Pesa - źle. Solaris - pewnie też by było źle. To co mamy kurza twarz kupować? Szrot z rajchu?

  • kubex – 30.01.2017

    @maciej12991: Modertrans nierzetelny? Chyba żartujesz. Bety są bezawaryjne. A Gamma to prototyp więc można się spodziewać problemów wieku dziecięcego.

  • Marcin Wrocław – 30.01.2017

    To jest śmieszne! Kupili cos co jeszcze nie jest sprawdzone. Tak jakby zamówić na wesele tort którego jeszcze nikt nie próbował i nie wiadomo jak będzie smakował.Niebieski kolor pasuje do Wrocławia i jak się sprawdzi ten prototyp to zapraszamy na testy do nas. Miasto planuje na przyszły rok zakup 40 tramwajow z bardziej niska podłogą niż BETA i może właśnie trafi na GAMME!

  • Eurotram – 30.01.2017

    Pesa wyleciała z przetargu MPK Kraków - nie mogłem się doczekać, prawidłowa decyzja KIO.

  • Eurotram – 30.01.2017

    Kasa z Pesy jest więc porażki nie będzie. Zapłacili już zaległą transzę, więc: Jedynym wygranym może być tylko PESA!!!111oneoneone

  • a – 30.01.2017

    Kilka tygodni?? Ponad dwa miesiące! Wg epoznan miał jeździć liniowo do końca roku 2016

  • NM – 30.01.2017

    Niech sobie jeździ po Poznaniu, tylko, że lepiej , gdyby jeździła w Gdańsku lub Warszawie.Ta próbna eksploatacja tego akurat wagonu niewiele da Poznaniowi, bo Poznań zamówi inne wagony, dobrze, że na obrotowych wózkach, ale niezbyt dobrze że ze 100% niskiej podłogi.Ale to zmartwienie dla poznańskiego przewoźnika, anie dla producentów taboru.Ale najważniejsze to to, czy do podpisania umowy z Modertransem dojdzie, czy też nie ?Wiele wskazuje na to,że zwycięzca będzie jednak inny.

  • maciej12991 – 30.01.2017

    @kubexLepszego żartu dawno nie słyszałem. :D Bakinowski ci dopłaca za takie komentarze? :D Za dużo lat spędziłem męcząc się tymi wyrobami tramwajopodobnymi, żeby przyjąć tę bzdurę, którą napisałeś.

  • kubex – 30.01.2017

    @maciej12991: nie, nie dopłaca bo nie mam nic wspólnego z Modertransem. Takie są fakty, Bety i Alfy były zawsze dostarczane na czas, są bezawaryjne, a przewoźnicy są z nich zadowoleni.

  • GOSC – 30.01.2017

    @maciej12991: patrząc na to że z prototypem solarisa też były problemy a Niby firma bardziej rzetelna... Więc może poczekaj z oceną

  • maciej12991 – 30.01.2017

    @kubexIle kilometrów przejechałeś produktami moderszajsu? Bo ja wiele. I wybacz, ale te swoje banialuki wsadź sobie do rękawa. Puszczające hamowanie Bety, ciągle holowane tatry, po pół roku stojące na przemian Alfy HF04 - to nazywasz bezawaryjnością. O cyrku z klimą we Wrocławiu nie wspominając. A może mam cię uświadomić, że sześć pierwszych składów HF07 było zwracane do producenta w celu ponownej przebudowy stanowiska motorniczego. A może powinieneś wiedzieć o spadających na nogi pulpitach, bo specjaliści z MT nie wiedzieli co to wkładka kontrująca. Kubex wiesz o ich produktach tyle co zauważysz na mieście, a to bardzo niewiele.@GOSCFirmę i jej produkty ocenia się po produktach, które już są w eksploatacji. Niestety Modertrans i MPK może omamić Kubexa, ale nie ludzi co się tym sprzętem męczą po 10 godzin.

  • pyra – 31.01.2017

    @maciej12991 - to chyba masz "farta", że trafiasz na takie akcje, bo sam też podróżuję codziennie różnymi wagonami modertransu i jakoś problemów nie mam :D

  • XZX – 31.01.2017

    w 272-273 odpadła poręcz sufitowa , którą pasażerowie się trzymali. w większości alf odpadające wykładziny po 3-5 latach to norma tak samo w betach, które po 3 latach eksploatacji wyglądają nie wiele lepiej niż 60 letni złom z dusseldorfu

  • niezmotoryzowana pyra – 31.01.2017

    @xzx - ale pojechaaałeeś. Korzystam z Bet, i to tych z pierwszych dostaw (#415-424) i nadal wyglądają, jakby z Biskupic wyjechały.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....