TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Pięć ofert na koncepcję III linii metra
- Opublikowano: 17.07.2019 13:45:42
Pięć ofert na koncepcję III linii metra

Pięć ofert wpłynęło w przetargu na opracowanie studium technicznego dla III linii metra. Poznaliśmy cenowe propozycje firm, które chcą przeanalizować warianty przebiegu linii M3 na odcinku od stacji "Stadion Narodowy" do "Gocław".

Zadaniem zwycięzcy postępowania będzie opracowanie dokumentacji, która odpowie na najważniejsze pytania dotyczące przebiegu i lokalizacji stacji III linii metra na odcinku od stacji C14 "Stadion Narodowy" do projektowanej stacji E6 "Gocław", wraz ze Stacją Techniczno-Postojową Kozia Górka. Dodatkowo studium udzieli również informacji o założeniach lokalizacyjnych, technicznych, własnościowych i szacunkowych kosztach inwestycji.

We wtorek, 16 lipca, nastąpiło otwarcie ofert w postępowaniu na "Opracowanie studium technicznego III linii metra wraz ze Stacją Techniczno-Postojową Kozia Górka w Warszawie – Etap I – Praga". Zgłosiło się pięciu oferentów:

1. ILF Consulting Engineers Polska Sp. z o.o., ul. Osmańska 12, 02-823 Warszawa,

cena netto: 3 076 000,00 zł; cena brutto: 3 783 480,00 zł;

2. Schuessler-Plan Inżynierzy Sp. z o. o., Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa,

cena netto: 2 976 700,00 zł; cena brutto: 3 661 341,00 zł;

3. Konsorcjum:

a. Infra Centrum Doradztwa Sp. z o.o. – Lider, ul. Domaniewska 47/10, 02-672 Warszawa,

b. Instytut Kolejnictwa, ul. Chłopickiego 50, 04-275 Warszawa,

cena netto: 3 285 000,00 zł; cena brutto: 4 040 550,00 zł;

4. Konsorcjum:

a. Egis Poland Sp. z o.o. – Lider, Ul. Domaniewska 39A, 02-672 Warszawa

b. "Transeko" Brzeziński, Dybicz, Szagala Sp.j., Ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 20/13, 00-656 Warszawa

c. Egis Rail S.A., Lyon 69 006, 168-170 avenue Thiers,

cena netto: 1 550 000,00 zł; cena brutto: 1 906 500,00 zł;

5. Konsorcjum:

a. Arcadis Sp. z o.o. – Lider, Al. Jerozolimskie 142B, 02-305 Warszawa,

b. IDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo Sp. z o.o., ul. Ślężna 104, 53-111 Wrocław,

c. IDOM Consulting, Engineering Architecture, S.A.U., Avda. Zarandoa 23, 48015 Bilbao, Hiszpania,

cena netto: 2 490 000,00 zł; cena brutto: 3 062 700,00 zł;

Przed otwarciem ofert Metro Warszawskie podało kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia, która wynosi 4 768 710,00 zł brutto.

Teraz oferty zostaną poddane ocenie. O wyborze zwycięzcy w 58% zdecyduje cena. Pozostałymi kryteriami oceny będą: doświadczenie koordynatora (18%), doświadczenie analityka ruchu (12%), doświadczenie planisty/urbanisty (6%) i doświadczenie projektanta w branży konstrukcyjno-budowlanej (6%).

tap I - Praga

Wyłoniony zwycięzca tego postępowania będzie musiał poddać szczegółowej analizie trzy warianty przebiegu linii M3 na Pradze-Południe:

Wariant I - przebieg na odcinku: stacja C14 "Stadion Narodowy" – stacja E6 "Gocław", wraz ze Stacją Techniczno-Postojową Kozia Górka – zgodnie z wytycznymi zawartymi w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego m.st. Warszawy (SUiKZP);

Wariant II - przebieg na odcinku: stacja C14 "Stadion Narodowy" – stacja E5 "Gocław", wraz ze Stacją Techniczno-Postojową Kozia Górka – zgodnie z koncepcją prezentowaną przez prezydenta Rafała Trzaskowskiego;

Wariant III - przebieg na odcinku: stacja C14 "Stadion Narodowy" – stacja Gocław, wraz ze Stacją Techniczno-Postojową Kozia Górka – zgodnie z koncepcją zaproponowaną przez autorów opracowania.

Analiza porównawcza wariantów przebiegu III linii metra musi zostać wykonana z uwzględnieniem: kryteriów funkcjonalno-przewozowych w tym wielkości przewozów, integracji różnych podsystemów transportowych), przestrzennych (kolizje z zagospodarowaniem), środowiskowych (oddziaływanie na środowisko i warunki zamieszkania), a także ekonomicznych. Dzięki temu możliwe będzie podjęcie kolejnych prac przygotowawczych tj. wykonanie badań geologicznych, opracowanie studium wykonalności, wykonanie projektów koncepcyjnych oraz projektów budowlanych.

Budowa stacji "Plac Konstytucji" i "Muranów"

W ubiegłym tygodniu poznaliśmy również oferty w przetargu na wykonanie dokumentacji przedprojektowej oraz projektów budowlanych dla stacji A12 Plac Konstytucji oraz A16 Muranów na I linii metra. W przetargu wystartowały dwie firmy. Teraz trwa ocena ofert.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....