TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

PESA zdobywa Kijów
InfoTram - Opublikowano: 13.04.2016 12:50:26 10 komentarzy
PESA zdobywa Kijów

Komitet ds. konkursu Przedsiębiorstwa Komunalnego Kijówpastrans ogłosił, że w rozstrzygniętym przetargu na dostawę 10. niskopodłogowych tramwajów ?za najbardziej korzystną ze wszystkich złożonych i dopuszczonych do procedury została uznana oferta PESA Bydgoszcz SA ? poinformował Michał Żurowski, rzecznik prasowy bydgoskiej firmy. W związku z tym komitet konkursowy postanowił, zgodnie z ustawą ?O zakupach państwowych? złożoną ofertę zaakceptować ? dodał .

Pierwszy spośród przygotowanych na rynek ukraiński trzyczłonowych tramwajów z rodziny pojazdów Fokstrot (model 71414) jest już na testach w Kijowie. PESA zakończy jego homologację w czerwcu br. Wszystkie składy zostaną dostarczone w tym roku. Wartość kontraktu to 11,5 mln euro.

To drugie zamówienie na Fokstroty. Wcześniej bydgoska firma dostarczała takie pojazdy do Moskwy.

Fokstrot to tramwaj dostosowany do kursowania w trudnych warunkach klimatycznych, nawet przy ? 40 stopniach C ? i kiepskiej infrastrukturze ? mówił nam jakiś czas temu Robert Świechowicz. Fokstrot na rynek ukraiński to najlepsze rozwiązanie. Tę rodzinę tramwajów chcemy rozwijać i sprzedawać na rynek nie na Ukrainie, ale także w całej Europie Wschodniej ? dodał wiceprezes PESY.

Polska firma od początku była faworytem do wygrania przetargu. Swoją szansę wykorzystała. 



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Kijów
Fokstrot
  • ProTom – 13.04.2016

    Prawidłowo. Fokstrot to bardzo dobry model. W Moskwie zbiera mnóstwo dobrych recenzji.

  • Piotr K. – 13.04.2016

    5 milionów złotych za sztukę... PESA poszła na spore ustępstwa żeby pozbyć się tramwajów które nie dotarły do Moskwy. A przy okazji dość komiczne są zapewnienia PESY, że to nie będą te same tramwaje. Ale PESA już wiele razy zapewniała o czymś, co później nie okazywało się prawdą...

  • Qba – 13.04.2016

    4.5 mln za sztuke.....a u nas 2x tyle. Widac można takie tramwaje produkowac bardzo tanio.

  • polishreporter – 13.04.2016

    Myśle że mogli sprzedać poniżej kosztów produkcji byle się ich pozbyć.

  • zibi – 13.04.2016

    Wcale nie poniżej kosztów tyle właśnie powinny kosztować przecież montowali je Ukraińcy ,jeszcze pozostanie jak umiem liczyć około 12 szt.Koszty magazynowania są ogromne ciekawe dlaczego Pesa nie poszła z Moskwą na drogę sadową gdyby właścicielem był Pan Solorz już dawno było sprawie,ale ale Rosja to kraj nie demokratyczny delikatnie mówiąc.

  • Combino – 13.04.2016

    ^^ Tylko że: a) Ukraińcy stanowili tylko CZĘŚĆ załogi montującej Foxtroty;b) media i materiały wg naszych stawek,a nie ukraińskichWięc porównywanie do ceny Elektrona T5L64 troszkę nie na miejscu...

  • Marta – 14.04.2016

    @zibijacy ukraińcy? foxtroty były wyprodukowane jeszcze zanim zacząła się masowa produkacj dartów, piętrusów, swingów na łódź i bydgoszcz oraz krakowiaków - to właśnie wtedy ściągnięto sezonowiczów oraz mechaników z np łodzi.poza tym, jakie koszty magazynowania??? Pesa nie wynajmuje żadnych magazynów, wszystko co stoi to stoi na ich terenie i tyle, za to się nie płaci człowieku

  • TomTom – 14.04.2016

    4,85 mln zł/ szt to cena netto. Gdyby dołożyć nasz VAT to byłoby 6 mln zł.Jeśli per analogiam do ceny Twista i Swinga (7,5-8,5 mln zł brutto), krótszy Fokstrot powinien kosztować ok. 7 mln zł to Pesa, choć zrobiła dla Kijowa małą promocję, wcale nie sprzedaje tego totalnie po kosztach.

  • Kalkulatora nie potrzeba.... – 15.04.2016

    Tak fokstor 3 człony. Swing Twist 5 członów. 2 razy więcej prześć międzywagonowych. Dwa razy więcej sprzęgów. Dwa razy więcej sufitów innego rodzaju itd. Ludzie nauczcie się liczyć a nie tutaj koszty liczycie nie analizując samej budowy pojazdu. Nie trzeba tu bystrzachy żeby zobaczyć że to musi być tańsze od poprzednich pojazdów.

  • allensteiner – 20.04.2016

    Dodam że nie trzeba tu bystrzachy żeby zobaczyć że sprzedają poniżej kosztów. I żadne czarowanie rzeczywistości fanatyków spod znaku pesschrott tego nie zmieni.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....