TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

PESA wygrywa w Gorzowie Wielkopolskim
InfoTram.pl - Opublikowano: 30.06.2017 13:59:09 7 komentarzy
PESA wygrywa w Gorzowie Wielkopolskim

MZK Gorzów Wielkopolski rozstrzygnął wreszcie przetarg na dostawę 14 tramwajów. Zamówienie zgarnęła PESA.

Bydgoska firma, jak już informowaliśmy na łamach InfoTram.pl, jako jedyna złożyła ofertę. Została ona oceniona na 100 pkt. Cena zaproponowana przez PESĘ to 115.078.800. Przypomnijmy, że Gorzów Wielkopolski dostanie nowe tramwaje, zbudowane w oparciu o dotychczasowe prace przy Fokstrotach i Twistach. Jakie konkretnie? Tego jeszcze nie wiemy.

PESA zaproponowała następujące parametry techniczne:

Liczba stałych miejsc siedzących: 48 - Ilość punktów

Technologia łączenia konstrukcji nośnej – spawanie

Materiały konstrukcji

Kategoria konstrukcyjna wg normy PN-EN 12663- P-IV

Zastosowane wózki napędowe – Czop skrętu

Teraz czekamy na podpisanie umowy. Ma to nastąpić w lipca 2017 roku. Wówczas przekonamy się też jakie konkretnie tramwaje PESA dostarczy do Gorzowa Wielkopolskiego.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MZK Gorzów Wielkopolski
PESA
przetarg
  • Mickey – 30.06.2017

    Cywilizacja w końcu dotarła i do nas, wiekopomna chwila :) Teraz całkowitym skansenem już tylko chyba Grudziądz zostanie.

  • Tramicus365 – 30.06.2017

    Czytam o tych wszystkich przetargach, SIWZach, wybranych ofertach i nie mogę uwierzyć w to, co wyprawia Wrocław. Czy Wrocław to jedyne miasto w Polsce, gdzie infrastruktura ulega zużyciu i wymaga modernizacji/napraw? Bo ostatnio był argument, że 100% niskiej podłogi to problem, bo nie wyśle się takich tramów tu czy tam. Bydgoszcz, Kraków, Warszawa, Gdańsk, Łódź, Częstochowa, Gorzów Wlkp. i pewnie jeszcze paru innych - tam są niezniszczalne torowiska? Inteligentne krawężniki na przystankach, które się skracają, gdy nadjeżdża tramwaj, żeby go nie porysować? MPK Wrocław zaoferowało nam przed laty Protramy 205 WrAs, które wtedy były ciekawą nowością z niskopodłogową częścią. Później w dużej części niskopodłogowe Skody 16T i 19T. Wreszcie stało się - we Wrocławiu pojawia się tramwaj w 100% niskopodłogowy - PESA Twist i dla wielu jest jasne, że to oczywisty progres i tak już zostanie. A tu kolejny przetarg i znów 20% niskiej (nawet nie te 60-70%), potem kolejne 16 sztuk z opcji, a teraz ma być jeszcze 40?! Czy władze Wrocławia nie widzą, co kupuje reszta? A argumenty o wandalach są nietrafione - w każdym mieście są takie persony.

  • ? – 30.06.2017

    Mam chyba problem z językiem polskim. Jak można wygrać będąc jedynym uczestnikiem? Wygrać można z kimś, ale czy można wygrać z nikim? Wszak tylko PESA złożyła ofertę. Może w żargonie prawniczym wygrała, ale w języku polskim nie miała z kim wygrać i tylko złożyła ofertę, która spełniając warunki przetargu została przyjęta jako jedyna. Tak to chyba jest bardziej po polsku, przynajmniej dla mnie.

  • JG – 30.06.2017

    Już mam dość czytania o Wrocławiu, TO NIE PĘPEK ŚWIATA!!! Niech kupują takie tramwaje na jakie ich stać. Poza tym: jeżdżą w Szczecinie, Poznaniu, na Śląsku - to nie są wiochy i inie mają problemów z Moderusami większych niż z innymi typami. Mało tego- nawet Lipsk zamówił tramwaje w części niskopodłogowe. W Poznaniu jeździ chyba ok 50 sztuk Moderusów Beta i jakoś nie ma larum. Więc opanujcie się Wrocławiaki!

  • www – 30.06.2017

    @JG Różnica jest, bo Poznań czy Szczecin kupiły Bety jako dodatek, a Wrocław kupuje je jako główny flagowy produkt.

  • TomTom – 30.06.2017

    @JGNie porównuj 36m Tramino Lipsk, który ma 65% niskiej podłogi z Betą, która ma 25% niskiej podłogi i DWA siedzenia dostępne z tego poziomu, a kosztuje 60-70% ceny w pełni niskopodłogowego wagonu.Poznań oprócz zakupu Bet (w sumie 54 szt.) kupił też Tramina, a teraz kupuje Gammy (50 szt, czyli w zasadzie tyle, co cały ilostan Bet), które będą w pełni niskie.

  • Bigdick – 30.06.2017

    Można im pozazdrościć. Jednym rzutem na taśmę wymienią na nowy prawie cały tabor i tory. Brawo Gorzów.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....