TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

PESA już na testach w Warszawie
Rafał Muszczynko, Karol Wach - Opublikowano: 23.07.2007 22:19:55 1 komentarz
PESA już na testach w Warszawie
W poniedziałek –16 lipca 2007 roku do stolicy przybył pierwszy z 15 przegubowych, niskopodłogowych wagonów 120N, zamówionych przez Tramwaje Warszawskie w bydgoskiej fabryce PESA. Po rozładunku tramwaj przetransportowano do zajezdni R-3 Mokotów, gdzie docelowo ma stacjonować.


W środę 18 lipca pierwszy rozpoczęły się testy homologacyjne na warszawskich torowiskach. W zajezdni Mokotów przeprowadzono testy układu hamulcowego. Tramwaj najpierw rozpędzano do 30km/h, a później hamowano nim. Następnego dnia pojazd można było spotkać na ulicach miasta, gdzie przechodził 19-stogodzinne testy wożąc 15 ton piasku jako pasażerów po trasie Wyścigi-Huta, czyli zbliżonej do tej, jaką na co dzień kursuje linia 33. Początkowo testy miały rozpocząć się o godzinie 14, ale z powodu długiego czasu załadunku worków z piaskiem i innych testów, jakie odbywały się rano, wagon na tory wyjechał dopiero około godziny 18. Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że testy zakończyły się sukcesem i następnego dnia rano tramwaj zjechał do zajezdni macierzystej. Jeżeli informacje te potwierdzą niebawem tramwaj 120N pojawi się w ruchu liniowym.



Przypomnijmy, iż 120N to najdłuższy, bo 32-metrowy, niskopodłogowy polski tramwaj. Ma on 4 przeguby i 6 drzwi. Na całej długości jego podłoga jest niska. Podróżować nim może 211 pasażerów, w tym 63 na miejscach siedzących. Co warte podkreślenia pojazd jest klimatyzowany.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Warszawa
Tramwaje Warszawskie
Pesa
120N
  • Motorniczy z Mokotowa (R3) – 28.07.2007

    Fajnych ludzi dali do tych testów. Zdążyli już go parę razy popsuć i zrobić płaszczyznę.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....