TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Paryska szansa PESY?
INFOTRAM - Opublikowano: 28.01.2014 13:50:43 11 komentarzy
Paryska szansa PESY?
Zobaczyć PESĘ w Paryżu –byłoby to ziszczenie marzeń chyba nie tylko kierownictwa i pracowników bydgoskiej firmy, ale także nas wszystkich zainteresowanych szeroko rozumianym transportem publicznym. Ale skoro udało się podpisać umowy na dostawę pociągów dla Deutsche Bahn i 120 tramwajów dla Moskwy to dlaczego ma się nie udać w Paryżu? Tym bardziej, że PESA jakieś tam doświadczenie we francuskich właśnie przetargach tramwajowych już ma. 17 stycznia paryski RATP opublikował informację o zamówieniu na zaprojektowanie i dostawę do 120 niskopodłogowych tramwajów, o długości do 33 m i szerokości 2,40 m, a także usługi utrzymaniowe i gwarancyjne. Pojazdy mają zostać dostarczone do francuskiej stolicy w czterech transzach, obejmujących:1. 27 tramwajów,2. od 30 do 53 tramwajów,3. od 15 do 19 tramwajów,4. od 1 do 21 tramwajów.Tramwaje miałyby zostać przekazane do obsługi linii nr T1. Oferty można składać do 27 lutego 2014 roku. Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów określonych w specyfikacjach, w zaproszeniu do składania ofert lub do negocjacji. Umowa, jaką chce podpisać RAPT ma być rzecz jasna umową ramową. Może zostać zawarta z jednym wykonawcą. Każdy producent, zainteresowany wzięciem udziału w przetargu musi przedstawić ogólny opis firmy, zasobów ludzkich i technicznych, a także przedstawić swój dorobek z ostatnich 5 lat, wskazując ilość dostarczonych tramwajów, odbiorców, podpisanych umów, a także usług utrzymaniowych i gwarancyjnych. Na razie najpoważniejszym konkurentem na francuskim rynku tramwajowym dla PESY wydaje się Alstom. W Bydgoszczy dobrze o tym wiedzą, zapowiadają też jednak start w każdym przetargu. Tam gdzie będzie to możliwe będziemy startować sami, nie wykluczmy jednak współpracy z innymi producentami, jeśli taka będzie potrzeba - powiedział nam jakiś czas temu Robert Szot, dyrektor marketingu rynku tramwajowego w PESIE. A zatem czekamy na wygrane! Szerzej o tramwajach w Paryżu pisaliśmy tutaj i tutaj.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Paryż
PESA
Francja
przetarg
  • Locutus – 28.01.2014

    RATP nie RAPT. Régie Autonome des Transports Parisiens.

  • bdcx – 28.01.2014

    No i fajnie autobusy w Świnoujściu z niemiec a nasze polskie u nich ,tu podobnie nasze pesy w paryżu a ich stare alstomy dla jakiegoś polskiego miasta

  • Doc – 29.01.2014

    No to reszta polskich producentów będzie mogła sobie potem pomarzyc o jakimś dobrym kontrakcie, jeśli Pesie się uda i nie będzie wpadek...

  • zygzak – 29.01.2014

    Może newag. To by dopiero było!

  • jeżyk – 29.01.2014

    Solaris. Skoro dostarcza autobusy pokonując renault czy irisbusa to dlaczego nie ma pokonać alstomu.

  • ygrek – 29.01.2014

    Newag niech nie robi wiochy. Tramwaje nie są im pisane.

  • hshd – 29.01.2014

    Newag i tramwaje no!, no! z metrem inspiro też klapa wychodzą im szynobusy i ezt dla regionalnych i skm i tak niech zostanie.W tramach niech walczy Pesa i Solaris.Ten drugi wiadomo będzie przede wszystkim w Niemczech.Pesa też niech znajdzie swój przyczółek na zachodzie

  • asert – 29.01.2014

    Prawda Solaris ma już pozycje w Niemczech .Pesa cóż jeśli chodzi o tramwajowy eksport dobrze by było aby właśnie Francje lub Włochy wybrały wtedy przyszłość będzie pewna bo eksport na wschód jest tylko chwilowy tylko patrzeć jak pese wyżre cudo typu elektron i ska .Dla Rumunii ,Bułgarii czy Bałkanów to biedne rejony nowy tabor nie jest tu zbytnio powszechny i nie będzie ,na Węgrzech pesa sie skompromitowała z tandetnym swingiem szeged a "Czechosłowackie"towarzystwo woli swoją skode a jeśli już coś z Polski to będzie to solaris jak z trajtkami

  • Doc – 31.01.2014

    Pozycja Solarisa w Niemczech nie znaczy, że ma oddać pole w innych krajach zachodniej Europy Pesie... Niech walczę w zdrowej rywalizacji i pokażą reszcie zachodnich "potentatów", że polskie wyroby też mogą być na dobrym poziomie ze niewygórowana cenę.

  • Combino – 02.02.2014

    Tylko co Solaris przygotował na takie okazje?Bo Pesa już ma (na wypadek wejścia na rynek francuski) umowę z francuskim producentem ścian czołowych,tym samym który robił dla... Alstoma ;)

  • sj – 07.02.2014

    Pozycja Solarisa w Niemczech. Ubawiłem się po pachy. Dwa małe przetargi i od razu wielka pozycja. Ludzie, spójrzcie na fakty. Solaris to malutki producent przy PESie...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....