TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Olszewska: Wygrać to jedno, a wypełnić warunki przetargu to co innego
InfoTram.pl - Opublikowano: 16.01.2018 11:31:37 15 komentarzy
Olszewska: Wygrać to jedno, a wypełnić warunki przetargu to co innego

Dla nas to bardzo ważny i bardzo wyjątkowy moment – powiedziała dziś, podczas podpisania umowy na tramwaje Solange Olszewska, Prezes Solaris Bus&Coach.

Staraliśmy się o to od bardzo dawna, w poprzednim przetargu też mieliśmy szansę, ale postanowiliśmy się wycofać. Podchodzimy do każdego zamówienia bardzo poważnie, wygrać to jedno, a wypełnić warunki przetargu to co innego. W żadnym wypadku nie chcielibyśmy zawieść klienta – dodała.

Prezes Solarisa podkreśliła też, że wspólnie ze Stadlerem, konsorcjum dostało szansę od Krakowa. Mamy ogromne doświadczenie w budowie trolejbusów – powiedziała Solange Olszewska. Teraz to doświadczenie będzie mogło zostać wykorzystane przy budowie tramwajów. Kraków zamówił bowiem takie pojazdy, które będą musiały kursować bez trakcji. Nasze trolejbusy mogą jechać, wykorzystując tylko baterie. Dostarczaliśmy już takie pojazdy i w Polsce i zagranicę – przypomniała Olszewska. Z drugiej strony nasze autobusy jeżdżą z pantografem. Nie porywamy się zatem z motyką na słońce, wiemy, co możemy zaproponować klientowi – mówiła Prezes Solarisa. Przypomniała, że Stadler ma również ogromne doświadczenie w budowie pojazdów szynowych. Obie firmy to firmy rodzinne, stąd też możliwe było i nadal jest łatwe nawiązywanie kontaktów i podjęcie współpracy.

Przypomnijmy, że elektrobusy Solarisa jeżdżą chociażby w Krakowie. Teraz dołączą do nich także tramwaje. Na trolejbusy nie mamy co liczyć. Niestety… W Krakowie natomiast kursują autobusy Solarisa MetroStyle.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Solaris
Stadler
Kraków
MPK Kraków
  • zibi – 16.01.2018

    Cieszy profesjonalne podejście do klienta, życzę samych dobrych opinii przewoźnika oraz pasażerów dużo lepszych od ostatniej byle-jakiej dostawy

  • Kuba – 16.01.2018

    Mam nadzieje ze będą w zbliżonym designie co de dla Lipska

  • advisor – 16.01.2018

    Dla fanbojów PESY typu Combino takie podejście do klienta jest nie do pomyślenia. Jeszcze raz gratulacje, czekamy na wasze tramwaje!

  • mechanik – 16.01.2018

    Zamiast słowa fanboj jest lepsze dosadne określenie, ale ten osobnik zrobił sobie już taką krzywdę, że szkoda na niego czas tracić.Wyjątkowa była sama atmosfera podpisywanej umowy. Serdeczne gratulacje.

  • bun – 16.01.2018

    Szkoda że nie dali żadnej wizki.

  • Mt – 16.01.2018

    Wizualizacja będzie w połowie roku.

  • Łooodziak – 16.01.2018

    Łódź może pozazdrościć tramwajów jak w Krakowie... Łódź nie dość, że stawia na złomy od PESY (najtańsze) to jeszcze specjaliści MPK UĆ twierdzą, że nie ma dowodów na to iż skrętne wózki mniej niszczą torowiska od skrętnych.

  • Obserwator 2 – 16.01.2018

    Lodziaki niech sie przejada do Drezna to sie dowiedza prawdy

  • Bartek – 17.01.2018

    W Poznaniu jeżdzą prototypy Solarisa. w ilości 40. Kraków na szczescie zamówił sk®etne wózki, bo sztywne w Poznaniu dobiły torowiska.... z jakością też jest różnie... Ale te do krakowa to konsorcium Solaris Stadler... i troch emało żostaje z tej polskiej mysli technologicznej... Solaris zrobi pudła a wykończenie Stadler... czyli najprostrze robi polak a wisienka na torcie, cos na czym wieksza marza czyli środek pójdzie w rece Stadlera... cóż... wybór Państwa Olszewskich.

  • olala – 17.01.2018

    @Bartek Żal że to nie Pesa przesłania ci rozsądne myślenie. Konsorcjum to firma młodego pokolenia obu rodzin i niespecjalnie masz powód do tak żałosnych, głupich komentarzy.

  • Bartek – 17.01.2018

    @olala tu nie chodzi o żal ze nie pesa. Pesa sytuacje ma poczęci na własne życzenie. Chodzi mi bardziej o to ze solaris produkuje tramwaje w kooperacji. A miał możliwości i potencjał zeby robić to samemu. Mógł w życzliwym mu Poznaniu dokładnie prześledzić jak sie konstrukcja starzeje co dolega i wyeliminować błędy i robić porządne tramwaje samemu...

  • SS=PiS? – 17.01.2018

    Ale Stadler zainwestował w trolli internetowych ;)Zupełnie jak PiS w 2015. I też zakończyło się to sukcesem. Spuhler pewnie pluje sobie w brodę,że tak późno zakumał o co w tej grze chodzi ;)

  • Blondi – 17.01.2018

    Spokojna twoja. Szpuler kontroluje sytułacje

  • Obserwator 2 – 18.01.2018

    Bartek Solaris,Pesa,Stadler wszysko kupuja i tylko skladaja . Silniki,kola ,przekladnie, pantografy, falowniki i nawet blacha nie jest polska ,jaka mysl techniczna w tych fabrykach co dostaja gotowe komponenty ,jedynie taka jak to zloyc do kupy (puzle).Wazne ze zarobia pracownicy, aczy zysk pojdzie do kieszeni trzech Polakow, czy trzech Szwajcarow to zalezy od tego ktorzy lepiej umieja prowadzic biznes. Pesiaki pokazali jaki i sa menagerami

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....