TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Ołomuniec kupuje osiem tramwajów
InfoRail.pl - Opublikowano: 12.01.2017 10:14:20 7 komentarzy
Ołomuniec kupuje osiem tramwajów

Dopravní podnik města Olomouce ogłosił przetarg na dostawę ośmiu niskopodłogowych wagonów.

Mają być kompletne, fabrycznie nowe. Zamówienie obejmuje też szkolenia pracowników operatora i uruchomienie dostarczonych tramwajów (wszystkie akcesoria w zestawie) do pełnego funkcjonowania, świadczenie usług serwisowych na czas trwania okresu gwarancyjnego.

Szacunkowa wartość zamówienia to 179 000 000.00 CZK netto.

Oferty można składać do 6 lutego 2016 roku.

Kryteria wyboru to:

Termin dostawy ? 15%,

Cena ? 55%,

Koszty serwisu ? 30%.

O zamówienie mogą ubiegać się producenci, którzy w ostatnich trzech latach zrealizowali dostawę co najmniej trzech wagonów niskopodłogowych.

Dostawy mają zostać zrealizowane do 31 marca 2018 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Ołomuniec
Czechy
Dopravní podnik města Olomouce
  • TomTom – 12.01.2017

    Za tą cenę to ewidentnie chcą EVO1

  • WK – 12.01.2017

    Dlaczego u nas w Polsce nie jeżdżą tramwaje podobne do Vario LF1? Nie jestem w stanie tego zrozumieć. Na Śląsku, w Toruniu, w Grudziądzu - jak znalazł.

  • TomTom – 12.01.2017

    @WKNówki są za drogie - w tej samej (może odrobinę wyższej, ale max 20%) cenie można kupić Betę, czyli prawie 2x dłuższy tramwaj.Nie da się też przerobić 105Na na coś krótkiego z niską wstawką, z powodu konstrukcji tych wagonów, a jakby to nawet jakoś przezwyciężyć to zostają problemy ze skrajnią, więc modernizacje też odpadają.

  • WK – 12.01.2017

    Ale chodzi mi o produkcję od podstaw w polskich fabrykach. A nie, żeby kupować od Czechów. Nikt o tym w Polsce nie pomyśli, ani producenci, ani przewoźnicy.

  • Combino – 13.01.2017

    @WK: Głównym powodem jest magiczne słowo "Skrajnia" - wagony,żeby zmieścić się na naszych sieciach tramwajowych,muszą być krótsze i węższe. Popatrz na długość; różnica długości między T3 i 105Na przekłada się w lwiej części (by nie rzec "w całości") na odcinek między czopami skrętu,czyli ten najbardziej nas interesujący. Tam wydłużają o 1,1 metra (zresztą nieliczne nówki też mają taką długość; czyli masz 1,6 metra długości różnicy w odległościach między cz.s.),ale jak wspomniano: konstrukcja to wytrzyma. U nas po prostu,przy wysokich wózkach, ilość niskiej podłogi będzie kompletnie nieopłacalna. Może średniodpodłogowe wózki coś tam zmienią,ale też podchodzę do tego ostrożnie...

  • NW – 13.01.2017

    Trzeba by buło wyprodukować wagon 13,5 metrowy z wózkami np. takimi jak w wagonie Pesa 2010 NW.Pytanie tylko, kto to zamówi - już lepiej i niewiele drożej można kupić wagon przegubowy dwuczłonowy na dwóch wózkach o długości około 19-20 m.

  • Combino – 13.01.2017

    "Pytanie tylko, kto to zamówi"Szczerze? Pewnie nikt,bo cena musiałaby oscylować wokół 3,5 bańki (zważywszy że dwuczłonowy Twist pójdzie za jakieś 5,5 bańki najmniej,a pewnie będzie bliżej sześciu). Właśnie to jest ten dramat: niskie solówki PLF można robić tylko na sieci co najmnej z taką skrajnią jak czeska; u nas skrajnia wymusza rozwiązanie "albo solówka 100%LF albo krótki przegub",przez co solówka robi się nieopłacalna. Wystarczy popatrzeć na schody nad wózkami napędowymi. Mooooże średniopodłogowe wózki silnikowe coś w tej kwestii zrobią,ale też nie mam wielkich nadziei. Powiedzmy sobie szczerze: u Czechów da się zastąpić solówki niskaczami,u nas trzeba będzie krótkich przegubowców,a to dla iluś linii tramwajowych (o ile nie uda się ich przeorganizować) może się skończyć tragicznie :(

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....