TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Ołomuniec kupuje EVO1
InfoTram.pl - Opublikowano: 18.10.2017 10:11:31 9 komentarzy
Ołomuniec kupuje EVO1 (foto: Pragoimex)

DP Ołomuniec podpisał umowę na zakup ośmiu tramwajów EVO1. Dostarczy je Alliance TW Team, wraz z firmami Pragoimex and VKV Praha.

Ciekawostką jest fakt, że trzy jednokierunkowe pojazdy będą miały drzwi po obu stronach, dzięki czemu mogą zostać sprzęgnięte w celu utworzenia dwukierunkowego pojazdu.

EVO1 to najkrótszy z rodziny pojazdów oferowanych przez czeskiego producenta Pragoimex. Mimo, że w ostatnim czasie przetargi na dostawę jednoczlonów ogłaszały m.in. Tramwaje Śląskie i Miasto Elbląg firma z Czech nie złożyła oferty. Tym samym tramwaje z rodziny EVO sprzedawane są tylko na lokalnym rynku.

EVO1 to jednostka o długości 15,1 m, która może pomieścić 110 pasażerów, z czego 30 na miejscach siedzących. Jest całkowicie niskopodłogowy. Premiera wagonu miała miejsce w 2015 roku. Testy i badania homologacyjne prowadzone były w Pradze. Czeska stolica nie wykazała zainteresowania zakupem takich wagonów.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Ołomuniec
Czechy
EVO1
Alliance TW Team
Pragoimex
  • B – 18.10.2017

    Oferta dla śląskiego przewoźnika tramwajowego

  • TomT – 18.10.2017

    Skrajnia nie pasuje

  • Ursus bordo w białe grochy – 18.10.2017

    Pomóżcie mi zrozumieć. Czemu zamawiają nieparzystą liczbę wagonów o dwustronnych drzwiach?!

  • YbG – 18.10.2017

    Zeby sie glupio pytal.....newag nie podniosl rekawicy?

  • WK – 19.10.2017

    @TomT@ Ale coś podobnego mogliby wyprodukować w Polsce, adaptując rozwiązania na skrajnię polską.

  • bun – 19.10.2017

    Szkoda że w PL nie produkują takich solówek, tylko jakieś wynalazki typu moderus alfa albo puma, co to wyglądem i funkcjonalnością niewiele różnią się od starego konstala.

  • Combino – 19.10.2017

    @WK,bun: właśnie,magiczne słowo: skrajnia. Jest on określany jako 100%LF; faktycznie nad wózkami jest jedynie wąziutki,zakręcony korytarzyk. Teraz zwęźmy to do naszej skrajni i co wychodzi? Nad wózkami NIE DA SIĘ zrobić niskiej podłogi. Wagon jest drogi,czyli przy tych samych sporych kosztach zostaje przy polskiej skrajni jakieś 50% LF;albo i mniej (40%),bo wagon trzeba skrócić. To co: przepraszamy się ze znacznie tańszym wynalazkiem Modertransu? :D

  • Koń-bi. No! – 19.10.2017

    Rozstaw kół jest taki sam (1435mm). Więc i korytarzyk miałby tą samą szerokość. Jedyne co, to przy węższym pudle w Polsce nie można by zrobić układu siedzeń 2+2. No i w Polsce nie może być solówki o długości 15m - więc kolejne miejsca odpadają.Ale da się zrobić wersję na Polskę - węższą i krótszą. To jednak oznacza dużo pracy przy dokumentacji. Homologację i tak będą musieli zrobić w Polsce.Ogólnie dziwi bierność czeskich niskobudżetowych producentów w Polsce.

  • www – 19.10.2017

    Że też ci niemądrzy Czesi nie kupili Bety... Po co im tyle niskiej podłogi...Oj, jednak niektórzy myślą inaczej niż wciskają nam to zwolennicy Bety. Szkoda, że w GOP-ie kupią kolejną "nowoczesną" wersję jednoczłonowca zamiast dać szansę FPS. Może się jednak u nas da się zbudować coś w naszej skrajni i równie funkcjonalnego co EVO1.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....