TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Ołomuniec kupuje EVO1
InfoTram.pl - Opublikowano: 18.10.2017 10:11:31 9 komentarzy
Ołomuniec kupuje EVO1 (foto: Pragoimex)

DP Ołomuniec podpisał umowę na zakup ośmiu tramwajów EVO1. Dostarczy je Alliance TW Team, wraz z firmami Pragoimex and VKV Praha.

Ciekawostką jest fakt, że trzy jednokierunkowe pojazdy będą miały drzwi po obu stronach, dzięki czemu mogą zostać sprzęgnięte w celu utworzenia dwukierunkowego pojazdu.

EVO1 to najkrótszy z rodziny pojazdów oferowanych przez czeskiego producenta Pragoimex. Mimo, że w ostatnim czasie przetargi na dostawę jednoczlonów ogłaszały m.in. Tramwaje Śląskie i Miasto Elbląg firma z Czech nie złożyła oferty. Tym samym tramwaje z rodziny EVO sprzedawane są tylko na lokalnym rynku.

EVO1 to jednostka o długości 15,1 m, która może pomieścić 110 pasażerów, z czego 30 na miejscach siedzących. Jest całkowicie niskopodłogowy. Premiera wagonu miała miejsce w 2015 roku. Testy i badania homologacyjne prowadzone były w Pradze. Czeska stolica nie wykazała zainteresowania zakupem takich wagonów.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Ołomuniec
Czechy
EVO1
Alliance TW Team
Pragoimex
  • B – 18.10.2017

    Oferta dla śląskiego przewoźnika tramwajowego

  • TomT – 18.10.2017

    Skrajnia nie pasuje

  • Ursus bordo w białe grochy – 18.10.2017

    Pomóżcie mi zrozumieć. Czemu zamawiają nieparzystą liczbę wagonów o dwustronnych drzwiach?!

  • YbG – 18.10.2017

    Zeby sie glupio pytal.....newag nie podniosl rekawicy?

  • WK – 19.10.2017

    @TomT@ Ale coś podobnego mogliby wyprodukować w Polsce, adaptując rozwiązania na skrajnię polską.

  • bun – 19.10.2017

    Szkoda że w PL nie produkują takich solówek, tylko jakieś wynalazki typu moderus alfa albo puma, co to wyglądem i funkcjonalnością niewiele różnią się od starego konstala.

  • Combino – 19.10.2017

    @WK,bun: właśnie,magiczne słowo: skrajnia. Jest on określany jako 100%LF; faktycznie nad wózkami jest jedynie wąziutki,zakręcony korytarzyk. Teraz zwęźmy to do naszej skrajni i co wychodzi? Nad wózkami NIE DA SIĘ zrobić niskiej podłogi. Wagon jest drogi,czyli przy tych samych sporych kosztach zostaje przy polskiej skrajni jakieś 50% LF;albo i mniej (40%),bo wagon trzeba skrócić. To co: przepraszamy się ze znacznie tańszym wynalazkiem Modertransu? :D

  • Koń-bi. No! – 19.10.2017

    Rozstaw kół jest taki sam (1435mm). Więc i korytarzyk miałby tą samą szerokość. Jedyne co, to przy węższym pudle w Polsce nie można by zrobić układu siedzeń 2+2. No i w Polsce nie może być solówki o długości 15m - więc kolejne miejsca odpadają.Ale da się zrobić wersję na Polskę - węższą i krótszą. To jednak oznacza dużo pracy przy dokumentacji. Homologację i tak będą musieli zrobić w Polsce.Ogólnie dziwi bierność czeskich niskobudżetowych producentów w Polsce.

  • www – 19.10.2017

    Że też ci niemądrzy Czesi nie kupili Bety... Po co im tyle niskiej podłogi...Oj, jednak niektórzy myślą inaczej niż wciskają nam to zwolennicy Bety. Szkoda, że w GOP-ie kupią kolejną "nowoczesną" wersję jednoczłonowca zamiast dać szansę FPS. Może się jednak u nas da się zbudować coś w naszej skrajni i równie funkcjonalnego co EVO1.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....