TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Odwołanie Cegielskiego w przetargu Tramwajów Warszawskich nieskuteczne
INFOTRAM Karol Wach - Opublikowano: 20.08.2014 15:58:04 9 komentarzy
Odwołanie Cegielskiego w przetargu Tramwajów Warszawskich nieskuteczne
Pod koniec lipca 2014 roku Tramwaje Warszawskie wybrały ofertę złożoną przez ZPS sp.z o.o. w przetargu na zakup łącznie ośmiu wagonów technicznych. Cena wybranej oferty to 21 660 300,00 zł. W przetargu startowała także FPS Cegielski, która została jednak wykluczona. Poznańska firma odwołała się od wyników przetargu do KIO. Dziś Izba wydała orzeczenie w tej sprawie. Odwołanie zostało oddalone w całości, co otwiera Tramwajom Warszawskim drogę do podpisania umowy z warszawską spółką ZPS. Dzięki niej tabor techniczny przewoźnika znacznie się odmłodzi.        Przypomnijmy, że zamówienie obejmowało zakup 6 tramwajów technicznych z napędem energoelektronicznym ze stanowiącym ich wyposażenie pługami odśnieżnymi i 2 tramwajów doczepnych biernych technicznych, przystosowanych do łączenia z tramwajami i poruszania się jako zespół tramwajowy (w tymjednego przystosowanego do przewozu materiałów sypkich, zwanego „przyczepą krótką”i jednegoprzystosowanego do przewozu elementów służących do budowy torowisk, w tym szyn o długości 18 m, zwanego „przyczepą długą”). Ponadto zamówienie dotyczyło także pakietu eksploatacyjno-naprawczego, szkolenia oraz dokumentacji technicznej łącznie z licencjami i oprogramowania, także łącznie z licencjami. Termin realizacji to 76 dni od daty udzielenia zamówienia.  
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Tramwaje Warszawskie
FPS
Cegielski
  • – 20.08.2014

    O znowu się odwołali! Pozdro dla Cegielskiego - mistrza odwołań!

  • dsjh – 20.08.2014

    NA ŚLĄSKU może bedzie sie podróżować fpsami może

  • obserwator taborowy – 20.08.2014

    Po cholerę pchają się w praktycznie nowy dla siebie segment rynku, skoro na właściwym dla siebie rynku kolejowym wzorcowo przegrywają na rzecz Pesy i Newagu przetargi na modernizacje kilkuset wagonów własnej konstrukcji i produkcji?! Do tej pory FPS nie raczy wytłumaczyć się z obecności od ponad roku na swoim placu ok. 20 nowych (!) wagonów osobowych, które bez zapewnienia zbytu wyprodukowali dla konsorcjum finansowego, które chciało z nim wystartować w przetargu rozpisanym przez PKP IC. Podobnie ani słowa o losach niemieckich składów, które miały być remontowane i modernizowane przez FPS, częściowo nadal sterczących obok w.w. wagonów. Obawiam się, że jesteśmy świadkami staczania się tej zasłużonej fabryki ku nieuchronnemu bankructwu i likwidacji, a wówczas nowe wagony pasażerskie (których FPS w Polsce jest jedynym producentem) będziemy kupować u zagranicznych producentów.

  • Lw25 – 21.08.2014

    @obserwator taborowy, nie prawda z tymi wagonami osobowymi. Pesa też je robi.

  • obserwator taborowy – 21.08.2014

    @Lw25 - Pesa produkuje własnych wagonów, a jedynie przeprowadza naprawy i modernizacje, wyłącznie v=160 - http://pesa.pl/index.php/produkty/modernizacje

  • tata janek – 22.08.2014

    obserwator taborowy chyba od półtora roku nie obserwował torów w fps

  • obserwator taborowy – 22.08.2014

    @tata janek - obserwator tramwajowy widzi te tory codziennie.

  • Lw25 – 24.08.2014

    @obserwator taborowy, produkuje. Nowe push-pulle dla Kolei Mazowieckich i wagony sterownicze do SZT to co?

  • obserwator taborowy – 24.08.2014

    @Lw25 - no cóż, jeśli nie odróżniasz lokomotyw, składów push-pull, EZT i SZT od wagonów pasażerskich (o których pisałem), to już nie moja wina i zmartwienie.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....