TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Odwołania w przetargu na nowe wagony metra
PAP - Opublikowano: 26.10.2010 16:10:35 1 komentarz
Odwołania w przetargu na nowe wagony metra

Obie firmy, których oferty nie zostały wybrane w przetargu na nowe wagony dla warszawskiego metra, odwołały się w tej sprawie do prezesa Krajowej Izby Odwoławczej - poinformował PAP we wtorek rzecznik metra Krzysztof Malawko.

Odwołania złożyły: hiszpańska spółka CAF, która wyceniła swoją ofertę na 1 mld 199 mln zł brutto oraz konsorcjum czeskiej Skody i rosyjskiego Wagonmaszu, które zaproponowało cenę 1 mld 109 mln zł netto (ceny brutto w ofercie nie podano).

W połowie października komisja przetargowa metra zdecydowała, że najkorzystniejszą ofertę w przetargu na dostawę 210 nowych wagonów dla podziemnej kolejki w stolicy złożyło konsorcjum Siemensa i Newagu. Zaproponowana przez nie cena to ponad 1 mld 69 mln zł netto (1 mld 305 mln zł brutto).

Cena była głównym kryterium wyboru oferty, ale pod uwagę były brane także zużycie energii elektrycznej (20 proc.), system utrzymania pojazdu (20 proc.), ekologia (8 proc.) oraz wydłużenie gwarancji powyżej 30 miesięcy (2 proc.).

Komisja przetargowa metra wyłączyła CAF z postępowania, m.in. ze względu na błędne wyliczenie stawki podatku VAT i nieprawidłowo wniesione wadium. Oferta Skody i Wagonmaszu uzyskała natomiast mniej punktów od zwycięskiej oferty Siemensa i Newagu.

Wyniki przetargu:

Lp

Firma oraz adres Wykonawcy

Liczba punktów w kryterium Cena wykonania Przedmiotu Zamówienia

Liczba punktów w kryterium Zużycie energii elektrycznej

Liczba punktów w kryterium System utrzymania pojazdu

Liczba punktów w kryterium Ekologia

Liczba punktów w kryterium Wydłużenie gwarancji na cały pojazd powyżej 30 miesięcy

Łączna liczba pkt

1

1. Siemens Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11,

03-821 Warszawa –Lider konsorcjum

2. Siemens Aktiengesellschaft Österreich, Siemensstraße 92

1210 A-1210 Wiedeń

3. Newag S.A., ul. Wyspiańskiego 3,

33-300 Nowy Sącz

50,00

20,00

20,00

8,00

2,00

100,00

2

Škoda Transportation a.s., Tylova 1/57,

301 28 Plzeň,

Republika Czeska –Lider konsorcjum

Zamknięta Spółka Akcyjna “WAGONMASZ”, Moskowsky pr.115, 196084 Sankt Petersburg, Federacja Rosyjska

48,23

12,00

17,57

4,00

2,00

83,80

3

Construcciones y Auxiliar de Ferrocariles S.A.

Sede central: c/ Padilla 17

28006 Madrid, España

-

-

-

-

-

-


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
metro
Warszawa
Siemens
CAF
Newag
Koda
Wagonasz
  • koronacki – 26.10.2010

    Trzeba przyznać, że CAF ma rację przynajmniej w jednym punkcie. Według absurdalnej wykładni Metra Warszawskiego każde dobro wyprodukowane w jednym kraju członkowskim i wyeksportowane do innego kraju członkowskiego jest zwolnione z podatku VAT. No to po prostu super. W takim razie cóż za kretynizmem jest kupowanie polskich produktów w Polsce. Powinniśmy kupować tylko zagraniczne, a jeśli już polskie to w Niemczech (przecież tam nie naliczą VATu) i przywieźć je do Polski z powrotem (przecież nie ma ceł). Niemcy oczywiście powinni zrobić odwrotnie itd. Według Metra Warszawskiego mimo, że VAT istnieje to nikt w prosty sposób nie musi go płacić.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....