TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Nowy tramwaj Modertransu – jakie silniki?
InfoTram.pl - Opublikowano: 18.07.2019 10:04:14
Nowy tramwaj Modetransu – jakie silniki? (źródło: Modertrans)

Wiemy coraz więcej na temat tramwaju nowej generacji, nad którym pracuje Modetrans.

Jest przetarg na dostawę czterech silników trakcyjnych. Jakich? Poniżej specyfikacja techniczna:

1) Moc silnika – 50 kW

2) Typ silnika – 3-fazowy asynchroniczny klatkowy

3) Napięcie zasilania - 3x380 V lub 3x400 V

4) Tryb pracy - S1

5) Chłodzenie – Wentylacja własna, korpus z chłodzeniem powierzchniowym

6) Masa – maksymalnie 230 kg

7) Podłączenie przewodów fazowych – zaciski śrubowe w skrzynce na korpusie silnika. Dławnice w skrzynce muszą mieć możliwość uziemienia ekranu przewodu (dławnice EMC).

8) Punkty montażowe hamulca tarczowego – typ hamulca zostanie określony na etapie przygotowania technologii produkcji.

9) Wał silnika musi być przystosowany do montażu kołnierza.

Silnik musi mieścić się w gabarycie prostopadłościanu o wymiarach 680x360x270 mm. Lokalizacje, rodzaj oraz gabaryty wyjść i wejść przewodów do ustalenia na etapie produkcyjnym.

Enkodery

Miejsce na zamontowanie dwóch enkoderów 2-kanałowych. Musi istnieć możliwość zakrycia otworu od nieużywanego enkodera (np.: poprzez założenie zaślepki). Tarcza zębata enkoderów musi zapewniać minimum 125 impulsów na obrót silnika. Tarcza musi być wykonana w sposób zapewniający prawidłową pracę enkoderów.

Pomiar temperatury

W stojanie muszą być umieszczone czujniki temperatury. Możliwe 2 warianty wykonania:

a) 1 czujnik łatwo wymienialny

b) 3 czujniki zamontowane na stałe

Podłączenie czujnika temperatury musi odbywać się poprzez wtyk Harting HAN 3A lub równoważny.

Oferty na dostawę silników można składać do 27 lipca 2019 roku. A zamówienie ma zostać zrealizowane do 15 stycznia 2020 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Modertrans

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....