TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Nowy tramwaj Modertransu – jakie silniki?
InfoTram.pl - Opublikowano: 18.07.2019 10:04:14
Nowy tramwaj Modetransu – jakie silniki? (źródło: Modertrans)

Wiemy coraz więcej na temat tramwaju nowej generacji, nad którym pracuje Modetrans.

Jest przetarg na dostawę czterech silników trakcyjnych. Jakich? Poniżej specyfikacja techniczna:

1) Moc silnika – 50 kW

2) Typ silnika – 3-fazowy asynchroniczny klatkowy

3) Napięcie zasilania - 3x380 V lub 3x400 V

4) Tryb pracy - S1

5) Chłodzenie – Wentylacja własna, korpus z chłodzeniem powierzchniowym

6) Masa – maksymalnie 230 kg

7) Podłączenie przewodów fazowych – zaciski śrubowe w skrzynce na korpusie silnika. Dławnice w skrzynce muszą mieć możliwość uziemienia ekranu przewodu (dławnice EMC).

8) Punkty montażowe hamulca tarczowego – typ hamulca zostanie określony na etapie przygotowania technologii produkcji.

9) Wał silnika musi być przystosowany do montażu kołnierza.

Silnik musi mieścić się w gabarycie prostopadłościanu o wymiarach 680x360x270 mm. Lokalizacje, rodzaj oraz gabaryty wyjść i wejść przewodów do ustalenia na etapie produkcyjnym.

Enkodery

Miejsce na zamontowanie dwóch enkoderów 2-kanałowych. Musi istnieć możliwość zakrycia otworu od nieużywanego enkodera (np.: poprzez założenie zaślepki). Tarcza zębata enkoderów musi zapewniać minimum 125 impulsów na obrót silnika. Tarcza musi być wykonana w sposób zapewniający prawidłową pracę enkoderów.

Pomiar temperatury

W stojanie muszą być umieszczone czujniki temperatury. Możliwe 2 warianty wykonania:

a) 1 czujnik łatwo wymienialny

b) 3 czujniki zamontowane na stałe

Podłączenie czujnika temperatury musi odbywać się poprzez wtyk Harting HAN 3A lub równoważny.

Oferty na dostawę silników można składać do 27 lipca 2019 roku. A zamówienie ma zostać zrealizowane do 15 stycznia 2020 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Modertrans
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....