TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Norymberga zmodernizuje wagony GT6N i GT8N
INFOTRAM - Opublikowano: 28.11.2014 11:10:58 7 komentarzy
Norymberga zmodernizuje wagony GT6N i GT8N
VAG Verkehrs-Aktiengesellschaft z Norymbergi ogłosił właśnie przetarg na wykonanie modernizacji i przebudowy tramwajów. Zamówienie obejmuje modernizację i remont 14 tramwajów serii GT6N, zbudowanych w latach 1995-1996 oraz 26 pojazdów GT8N z lat 1999-2000. W ramach prac mają zostać wykonane m.in. następujące czynności:- Malowanie karoserii,- Wymiana wyposażenia wnętrza w kabinie pasażerskiej (siedzenia, poręcze, kieszeń tylna ściany motorniczego, siedzenia)- Montaż oświetlenie LED kabiny i w drzwiach przedziału pasażerskiego,- Instalacja elektryczna monitorująca ciśnienia dla wózka,- Wymiana istniejącego rejestrator danych o ruchu drogowym,- Optymalizacja połączeń elektrycznych ze złączami modułowymi- Częściowa modernizacja istniejącej sieci elektrycznej i,- Montaż świateł do jazdy dziennej LED,- Modernizacja systemu ogrzewania,- Naprawa uszkodzeń korozyjnych,- Odnowienie i renowacja podłogi,- Modernizacja klimatyzacji kabiny kierowcy (tylko GT6N),- Odnowienie drzwi przedziału pasażerskiego (tylko GT6N),- Wymiana elementów informacji pasażerskiej.Wszystkie informacje dotyczące zakresu prac będą zamieszczone w dokumentacji przetargowej, która jest elementem zaproszenia do składania ofert.Modernizacja powinna zostać wykonana w okresie od 1 czerwca 2015roku do 30 czerwca 2020 roku.Oferty w przetargu można składać do 12 stycznia 2015 roku. Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów, określonych w specyfikacjach, w zaproszeniu do składania ofert lub do negocjacji.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Norymberga
Niemcy
GT6N
GT8N
  • Wars – 28.11.2014

    Ciekawe kiedy państwa Europy Zachodniej rozpoczną wycofywanie pierwszych tramwajów niskopodłogowych (z lat 90tych XX wieku) i odsprzedawanie je Europie Wschodniej ?

  • akws – 28.11.2014

    Kwestia najbliższych kilku lat,wysokopodłogowe tramy z lat 80 tych nie są już tak dostępne jak kiedyś dla naszych miast wiec nowsze niskacze lada moment mogą być zwłaszcza że nie wszędzie u na sbędzie kupowany wyłącznie nowy tabor od Pesy,Solarisa czy Modertransu

  • garco – 28.11.2014

    a może będą po prostu modernizowane. Wymiana tramwajów na niskopodłogowe wiązała się z ogromnym polepszeniem komfortu, przystępności dla osób niepełnosprawnych, zmianą standardu. wycofanie nawet 20 letniego tramwaju może nie mieć sensu gdyż zostanie on zastąpiony innym niskopodłogowcem. Modernizacja czy delikatny lifting jest w tym wypadku bardziej uzasadniony niż modernizacje wysokopodłogowych tramwajów.

  • sebek – 28.11.2014

    Jesli tak to oznacza że rynek używek z zachodu jest dośc ograniczony niskacze będą remontować zamiast kupować nowych a wysokopodłogowe z lat 80 tych w dużej mierze już wycofane wiec nie pozostaje nic innego nam jak kupowac nowe

  • kalkinia – 29.11.2014

    racja. Tramwaj niskopodłogowy to już tramwaj niskopodłogowy. a na co można wymienić tramwaj niskopodłogowy? na inny niskopodłogowy. już w tej materii chyba nie da się więcej zrobić. modernizacja albo remont, wymiana właśnie świateł, systemy informacji pasażerskiej, dorzucenie klimy jeśli nie było, wymiana harmonijki, po prostu detale. ja bym optował, za modernizacjami. tramwaj to nie autobus grzie po 8-10 latach silnik i skrzynia są po prostu zarżnięte, rama i zwłaszcza podwozie skorodowane od soli i właściwie cały autobus po intensywnej eksploatacji jest po prostu trupem a jego remont jest cenowo bliższy nowemu autobusowi.

  • Combino – 30.11.2014

    Nie łudźcie się; M8C w Heidelbergu zmodernizowali,w Muelheim/Ruhr też. Część wysokopodłogowców ileś lat temu została wycofana mimo relatywnie dobrego stanu właśnie ze względu na przestarzałość konstrukcji,więc w momencie gdy w Niemczech nie ma 100% niskiej podłogi,to nie będą sprzedawać za granicę (monachijska seria prototypowa sprzedana do Norrkoeping to był inny przypadek i,jak wygląda na dziś,niepowtarzalny).W dodatku pierwszeństwo będą mieć przewoźnicy z Niemiec...

  • J – 06.12.2014

    Niebywałe - modernizacja nie przewiduje wymiany ryja na plastikowy? Durni Niemcy...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....