TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Norymberga: Testy metra w trybie automatycznym trwają
R. Piech - Opublikowano: 04.04.2008 14:01:49
Norymberga: Testy metra w trybie automatycznym trwają
Po pewnych opóźnieniach program wdrożenia automatycznego ruchu metra na nowej linii 3 jest w pełnym toku. Jak już informowaliśmy w osobnym artykule metro w Norymberdze ma zostać rozbudowane o trzecią linię metra, która stanowi odnogi odchodzące od linii drugiej. Władze miasta postanowiły pójść w stronę pojazdów automatycznych i opracowały program pod nazwą Rubin. W ramach tego programu ma zostać wybudowana trzecia linia metra długości 6,1km, korzystająca częściowo z trasy linii numer 2. W pierwszej fazie pociągi linii 2 mają kursować tradycyjnie z maszynistami, a linii 3 automatyczne. W efekcie projekt Rubin to nie tylko pierwsze automatyczne metro w Niemczech ale również pierwszy system, gdzie będzie prowadzony ruch mieszany. Z tego powodu wspólny odcinek trasy musiał zostać przebudowany. Zmiany polegają na wprowadzeniu fotokomórek monitorujących przestrzeń torową na stacji (wykrycie obiektu powoduje zatrzymanie ruchu pociągów), jak również awaryjne hamulce bezpieczeństwa oraz komunikatory SOS zamontowane na wszystkich stacjach. Na chwilę obecną przebiegają jazdy testowe, a planowe wejście systemu do eksploatacji ma nastąpić w czerwcu br. W przyszłości pojazdy automatyczne mają zostać wprowadzone również na linii 2. Wówczas jedynie linia 1 pozostanie obsługiwana przez maszynistów.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Niemcy
Norymberga
U-Bahn
Rubin
Siemens