TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Norymberga: Oficjalnie ruszyły automatyczne pociągi metra
SIEMENS R. Piech - Opublikowano: 18.06.2008 13:53:45
Norymberga: Oficjalnie ruszyły automatyczne pociągi metra

Wraz z rozpoczęciem planowego ruchu automatycznych pociągów metra na linii 3 w Norymberdze, która przebiega częściowo po trasie obecnej linii 2 ruszył pierwszy na świecie system, gdzie obok pociągów automatycznych kursują również tradycyjne. Oprócz tego jest to pierwszy system metra z automatycznym prowadzeniem pociągów. Projekt ten jest znany pod nazwą RUBIN i był już szerzej prezentowany na łamach InfoTram. System ten został opracowany i wyprodukowany przez Siemens Mobility. Eksploatacja pociągów w ruchu mieszanym jest przewidywana na rok, w czasie którego również linia U2 zostanie przebudowana na automatyczną. Pociągi w tym trybie mają ruszyć na U2 pod koniec 2009 roku. Oprócz tego trwają również prace nad wydłużeniem linii U3 na obu jej dotychczasowych końcach. Dzięki automatyce pociągi metra mogą kursować w odstępach co 100 sekund podczas godzin szczytu, zamiast dotychczasowych 200 sekund w tradycyjnym ruchu, czy 150 sekund w ruchu mieszanym. Nieodzowną zaletą automatycznego prowadzenia pociągów jest możliwość wypuszczenia dodatkowych składów poza rozkładem jazdy w razie zaistnienia takiej konieczności. Wystarczy, że dyspozytor zada odpowiednie rozkazy do pociągu aby ten sam wjechał na trasę.

Źródło: Komunikat prasowy Siemens


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Niemcy
Norymberga
RUBIN
Siemens
U-Bahn
U3
U2

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....