TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Norymberga kupuje nowe tramwaje. Po testach m.in. wagonu z Krakowa
InfoTram.pl - Opublikowano: 07.01.2019 09:20:24 2 komentarze
Norymberga kupuje nowe tramwaje. Po testach m.in. wagonu z Krakowa (foto: VAG)

Norymberski VAG ogłosił przetarg na 12 tramwajów z opcją na 75 kolejnych.

Oferty w przetargu można składać do 28 stycznia 2019 r.

Wagony muszą mieć niską podłogę zajmującą co najmniej 70% powierzchni tramwaju przy wysokości 360 mm zmniejszając się do 300 mm przy wejściach. Powinny zostać wyposażone w co najmniej 5 drzwi w niskiej podłodze i maksymalnie osiem drzwi na pojazd. Maksymalną długość określono na 37

Pojazdy będą miały maksymalną prędkość 70 km/h. Zamawiający wymaga także możliwości kursowania składów dwuwagonowych.

Przetarg został poprzedzony testami dwóch tramwajów, wypożyczonych z Monachium i Krakowa. Przewoźnik potrzebuje dodatkowych pojazdów aby sprostać potrzebie przewiezienia większej liczby pasażerów, a także obsłużyć linie po rozbudowie sieci. Przygotowując się do rozpoczęcia przetargu, VAG wynajął dwa pojazdy na dwa tygodnie, aby sprawdzić różne opcje dla nowej floty. MPK Kraków wypożyczył w 70% niskopodłogowy tramwaj Bombardier Flexity Classic, natomiast Munich Transport Company (MVG) całkowicie niskopodłogowego Siemensa Avenio T1. VAG twierdził, że te wagony pozwolą mu lepiej przygotować się do zamówienia. Niestety krakowski Flexity Classic jest o 10 cm za szeroki, aby operować na sieci tramwajowej w Norymberdze, stąd też był sprawdzany tylko na torach zajezdni. Siemens Avenio natomiast kursował z pasażerami.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Norymberga
przetarg
  • Combino – 07.01.2019

    No to jeśli nie będzie megasensacji, to Norymberga dalej będzie kroczyć ramię w ramię z Monachium i zamawiać to samo,bo specyfikacja przecież idealnie pasuje pod czteroczłonowe Avenio :D

  • mechanik – 07.01.2019

    Bo widzisz combino, oni wiedzą czego chcą, umieją liczyć i dopuszczają tylko sprawdzonych producentów. I nie ma tak, że jakaś chora osoba wyje potem po wszystkich forach, że murzynów biją...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....