TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Norymberga chce kupić 85 tramwajów, testuje krakowskiego Bombardiera
InfoTram.pl - Opublikowano: 29.08.2018 10:16:41 1 komentarz
Norymberga chce kupić 85 tramwajów, testuje krakowskiego Bombardiera (foto: VAG)

VAG z Norymbergi testuje dwa tramwaje, wypożyczone z Monachium i Krakowa, przygotowując się do ogłoszenia przetargu na 85 nowych niskopodłogowych pojazdów.

Przewoźnik potrzebuje dodatkowych pojazdów aby sprostać potrzebie przewiezienia większej liczby pasażerów, a także obsłużyć linie po rozbudowie sieci. Operator planuje ogłoszenie przetargu do końca roku, pod warunkiem potwierdzenia wsparcia finansowego ze strony niemieckiego rządu federalnego i władz Bawarii. Te ostatnie mogłyby pokryć nawet 40% kosztów początkowego zamówienia na 12 pojazdów za pośrednictwem funduszu na rzecz zmniejszenia zanieczyszczenia powietrza, ale dostawy musiałyby zostać zakończone do końca 2022 r.

VAG twierdzi, że pozostałe 73 pojazdy zostaną dostarczone do 2034 roku.

Przygotowując się do rozpoczęcia przetargu, VAG wynajął dwa pojazdy na dwa tygodnie, aby sprawdzić różne opcje dla nowej floty. MPK Kraków wypożyczył w 70% niskopodłogowy tramwaj Bombardier Flexity Classic, natomiast Munich Transport Company (MVG) całkowicie niskopodłogowego Siemensa Avenio T1.

VAG twierdzi, że te wagony pozwolą mu lepiej przygotować się do zamówienia. Dodaje, że przeprowadziło wstępne rozmowy z różnymi producentami przed przetargiem.

Niestety krakowski Flexity Classic jest o 10 cm za szeroki, aby operować na sieci tramwajowej w Norymberdze, stąd też będzie sprawdzany tylko na torach zajezdni. Siemens Avenio natomiast jest sprawdzany w ruchu z pasażerami.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Norymberga
Niemcy
Bombardier
Siemens
  • Marcin Wojech – 29.08.2018

    Transfer tymczasowy

  • Maciej Tomaszewski – 29.08.2018

    W sumie ciekawi mnie problem że skrajnią w NGT8. Przecież na standardowe 2,4 metra i tyle samo miały GT6, T4 o B4 sprowadzane z Norymbergi :)

  • Combino – 30.08.2018

    @Maciej Tomaszewski: T4 i B4 mają (według różnych źródeł) szerokość 2,34 lub 2,35 (stawiałbym na tę drugą). I jakkolwiek GT6N i GT8N mają jeszcze drzwi uchylno-odskokowe, to ich krawędź jest wyżej niż poziom platformy przystankowej,a decyduje to że przystanek jest naprawdę zrobiony prawie na styk z pudłem wagonu.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....