TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Newag powalczy o zamówienia tramwajowe?
InfoTram.pl - Opublikowano: 25.04.2017 13:27:04 29 komentarzy
Newag powalczy o zamówienia tramwajowe?

W segmencie tramwajów NEWAG rozpoczął intensywne prace mające na celu przystąpienie do ogłaszanych postępowań na dostawę tramwajów, samodzielnie lub we współpracy z partnerami działającymi na tym rynku.

Według szacunków producenta łączna wielkość zamówień może sięgnąć nawet 500 sztuk. Największym z planowanych na 2017 rok przetargów jest postępowanie na dostawę 213 pojazdów dla Tramwajów Warszawskich.

NEWAG przypomina, że w 2016 roku Dział Badań i Rozwoju pracował również przy modyfikacjach dotyczących niskopodłogowego tramwaju 126N. Zmiany wynikały z uwag zgłoszonych przez dotychczasowego użytkownika ? MPK Kraków. Po ich zaimplementowaniu wagon końcem roku został ponownie przekazany do eksploatacji.

Jednocześnie firma wśród słabych stron wymienia brak doświadczenia w produkcji tramwajów. Jak wiadomo ogranicza się ono do wyprodukowania Nevelo, które jako wagon prototypowy, przebywa obecnie w Krakowie.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Newag
  • NS – 25.04.2017

    Śpiewać każdy może, jeden lepiej, drugi gorzej....Szanse na w miarę dobry produkt Newag ma, tylko pytanie, kiedy coś niezawodnego i w liczbie większej niż jeden uda mu się wyprodukować i kto zechce zaryzykować zakup takiego dzieła.W przypadku konsorcjum np. z Bombardierem problemem będzie cena.

  • wujek Fester – 25.04.2017

    Newag samodzielnie nie wchodzi w rachubę, z Bombardierem za drogi, wcale bym się nie zdziwił jakby powstało egzotyczne konsorcjum z Chindolańczykami.

  • tymek – 25.04.2017

    A mi się ten tramwaj podoba

  • krakus – 25.04.2017

    No to Kraków robi nowy przetarg

  • dren – 25.04.2017

    Dokładnie na stary nie dostał gwarancji z Unii

  • max – 25.04.2017

    Montaż Newag-Bombardier w TR cena spada wagony super

  • sdf – 25.04.2017

    Może wejdą w konsorcjum z Autosanem albo Modertransem

  • Tramicus365 – 25.04.2017

    Albo z Pesą! :D :D :D

  • Tramicus365 – 25.04.2017

    Albo z Pesą! :D :D :D

  • www – 25.04.2017

    Produkcja tramwajów w mieście w którym ich nie ma, sensu nie ma. Newag kiedyś wygrał przetarg w Olsztynie i co? Wycofał się. Nie wykorzystał okazji, a teraz będzie im bardzo trudno przekonać do siebie. Aktualnie nie mają żadnego nowego produktu. Konkurencja wyraźnie im uciekła.

  • krakowiaczek – 25.04.2017

    Wreszcie !!!

  • Loek – 26.04.2017

    Mokry sen Konieczka. Jak to do tej pory bylo lazdy widział. Wygrana z Pesa jest prawie noerealna. Pieklo musialoby zamarznac

  • mechanik – 26.04.2017

    W końcu jakieś światełko w tunelu. Może jakiś Batman zaczaruje "wolny rynek" i skasuje patologię na skutek której przewoźnicy skazani są na bezsensowny wybór drogich i uciążliwych w eksploatacji "tanich" wagonów. Pierwszy z brzegu przykład: nowe tramwaje dla Wiednia spawane są z nierdzewki, bo to bardziej ekonomiczne dla przewoźnika..

  • AXC – 26.04.2017

    Teksty że planują wejść na rynek tramwajowy słychać od dawna.Niestety mści się na nich Olsztyn i tkwią w martwym punkcie-nie ma referencji to nie startują a za "papiery"muszą odpalić działkę Bombardierowi co winduje cenę i przegrywają np.w Krakowie z Pesa ale i Solarium.Jakby jakiejś miasto zaryzykowalo to byłby cień szansy dla nich np. doświadczenie w budowie EZTow i odpowiednie przychody.Jednakze nikt do tego się nie pali.Poznan wolał swojego producenta a największe przetargi będą u nas w tym roku.Warszawa, Poznań, aglomeracja Śląska.Newag będzie mógł oblizac się smakiem.Za rok pewnie będzie ten sam komunikat"planujemy startować w postępowaniach przetargowych na tramwaje".Niech dalej testują 126N to większe doświadczenie może im się przydać.

  • komes – 26.04.2017

    Słabo to widzę w ich przypadku, prędzej znowu dostaną coś od jakiegoś z dużych zagranicznych graczy do pospawania i na tym się skończy.

  • dd – 26.04.2017

    AXC, naprawdę? Napisz coś nowego

  • NM – 26.04.2017

    Szanse są zawsze.Można wyprodukować np 10 wagonów, sprzedać je firmie leasingowej, a ta z kolei wyleasinguje te wagony chętnym operatorom.Niestety ryzyko jest takie, że będzie brak chętnych leasingodawców a i operatorzy nie będą się palić do leasingowania wagonów.Jeżeli w przetargach będzie tak jak dotychczas kryterium doświadczenia - dostaw wagonów tramwajowych, to mamy zaklęty krąg, z poza , którego trudno wyjść.Doświadczenie można kupić, ale to niestety kosztuje i cena wagonu przestaje być atrakcyjna.Należy jednak pamiętać, że co tanie w zakupie , to w sumie drogie.

  • Combino – 26.04.2017

    Mechanik,ty trollu,jak już o Batmanie marzysz, to znaczy że nieźle się czegoś nawąchałeś i już totalnie odleciałeś. Z tą nierdzewką to też nie będzie jak w twoich marzeniach,bo jak odpowiednio wysoko ją zapunktują,to i twój "ulubiony" producent ją uwzględni w projekcie ;)

  • mechanik – 26.04.2017

    O! kombino Czytaj zaślepiona z głupoty i zawiści ofiaro Z SENSEM, a nie to co twój chory umysł próbuje odczytać. Przykład dotyczył budowy nowych wagonów dla Wiednia, nie bez kozery z resztą. Miłych odlotów po tym co zażywasz...

  • Combino – 27.04.2017

    Właśnie przeczytałem z sensem ,biedy głupi trollu i z nierdzewką odpowiedziałem ci jak najbardziej konkretnie,ale cóż? Jesli ktoś jest zbyt głupi albo zbyt zaślepieony nienawiścią do Pesy,by jego resztki jeszcze żywych szarych komórek ogarnęły co innego,to zrozumienie mojej odpowiedzi będzie dla niego zbyt dużym wyzwaniem (na wszelki wypadek: mowa o tobie; umieszczam to wyjaśnienie gdybyś okazał się zbyt głupi by zrozumieć powyższe... co niestety jest całkiem możliwe) ;)

  • mechanik – 27.04.2017

    Combino :-))) Witaj! Z sensem właściwym dla twojego toku myślenia, gwoli ścisłości. Nie wyj, a zamiast inwektyw napisz coś z sensem. Dla ciebie intelektualna analiza słów, że wykorzystywanie internetowych półgłówków, czy chorego systemu zamówień nie jest panaceum na rozwój to zbyt trudne zadanie. Pogodziłem się z tym i dalej mnie to bawi :D Zrozum: dla mnie każdy producent który potrafi solidnie wykonać zamówienie jest moim ulubionym. Może być chińsko-wietnamsko-pakistański, albo np. polski. Każdy. Wyskoczyłeś na mnie jak byś był pod wpływem i widzę, że dalej trzyma. Leć do lekarza.

  • mechanik – 27.04.2017

    A, jeszcze jedno, bo mam ubaw: Popatrz, Newag nie hasa po mediach, robi solidnie swoje, buduje markę. tylko chylić czoła. A jekieś pomylone idywiduum jeździ i opluwa w komentarzach, albo np. wyzywa MPK Kraków od szmaciarzy. A właśnie GAiT ustawia przetarg pod Pesę, oni nie są szmaciarzami? Bo też chcą kupić to, co uważają za stosowne? Jest jeszcze jakiś głupszy powód twojego chorego zachowania? Jesteś tak żałosny, ze aż przykro patrzeć. Ale twoje wpisy bawią :-))

  • Combino – 27.04.2017

    @meCHAMik: ty jesteś stale pijany czy to u ciebie naturalne? Bo jeśli naturalne,to zacznij coś lepiej brać (tylko nie używki,bo będzie gorzej... o ile w ogóle może być gorzej).Odpowiedziałbym ci rzeczowo na powyższe posty,ale ponieważ już się nauczyłem,że robisz to w ramach trollingu,więc nie będę tracić czasu... bo i szkoda tego czasu.Miłego leczenia (choć pewnie nastrój euforyczny ci siądzie).

  • mechanik – 27.04.2017

    Nie odpowiedziałeś rzeczowo, tylko swoim naturalnym bełkotem.Nie odpowiedziałeś, nie nadążasz, nie rozumiesz słowa ironia. Jesteś specem od trollowania i zwyczajowo jak brakuje ci argumentów (jakkolwiek głupie by nie były), to zaczynasz wyzywać. Z tego powodu cała seria wyzwisk na mnie mnie nie dziwi. Twoje chore jazdy też, zostawia tylko twoje dzieło w sieci dla potomnych. Miłej zabawy.

  • Tomek – 28.04.2017

    Panowie, wiem że robię lekki OT ale wiadomo co z przetargiem na tramwaje dla Krakowa, do którego przymierzał się m. in. Newag?

  • mechanik – 28.04.2017

    MPK odwołało się od wyroku KIO, trzeba poczekać na termin rozprawy.

  • kolejFAN – 28.04.2017

    Newag ma tylko jedną szansę. Powinni zbudować i zafundować sieć tramwajową w Nowym Sączu i w ten sposób zareklamować swój produkt. A do tego raczej nie dojdzie bo sa zbyt skąpi. Taka jest prawda, nistety.

  • NSaw – 28.04.2017

    Gdyby Newag był potężnym producentem taboru tramwajowego, to mógłby uruchomić na terenie miasta sieć fabryczną, nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego.Tak jest np. w Ust- Katawiu.W byłym ZSRR , a potem w Rosji oraz Kazachstanie wiele sieci tramwajowych należało do zakładów pracy, które te sieci zbudowały i eksploatowały i niekoniecznie byli to producenci taboru.A więc sam pomysł, nie jest jakby się wydawało absurdalny - wszystko zamyka się w problemie skali produkcji i możliwościach oraz chęciach producenta..

  • am – 28.04.2017

    W latach 70 -tych lub 80-tych przewidywano uruchomienie centralnych zakładu remontowego tramwajów dla potrzeb całej Polski w Stąporkowie w woj. kieleckim na bazie tamtejszej wytwórni grzejników CO.Przewidywano też wtedy uruchomienie zakładowego odcinka torów tramwajowych do próbnych przejazdów wyremontowanego taboru.Ale mocniej powiał wiatr historii i z zamierzeń nic nie pozostało.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....