TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

MPK Poznań sprzedaje tramwaje
InfoTram - Opublikowano: 07.09.2016 12:02:44 11 komentarzy
MPK Poznań sprzedaje tramwaje

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne chce zawrzeć ramową umowę z odbiorcą wycofywanych z ruchu tramwajów.

Chodzi o likwidowane wagony tramwajowe typu 105Na oraz GT8. Realizacja umowy ramowej prowadzona będzie na zasadzie sprzedaży okresowej wg bieżących potrzeb przewoźnika. Wszystkie wagony mają zostać odebrane do końca 2017 roku. MPK planuje do tego czasu wycofać z ruchu 30 wagonów Konstal 105Na oraz 11 sztuk GT8. Ale zaznacza, że Ilości i rodzaje kasowanych pojazdów są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia zakresu rzeczowego i ilościowego w stopniu uzależnionym od zakresu prowadzonej działalności, realizowanych zadań i planowanej wymiany taboru. 

Docelowo wagony mają trafić na złom.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Poznań
105Na
GT6
  • WK – 07.09.2016

    A dlaczego więcej 105Na niż GT8? Kiedy minie fascynacja niemieckim złomem w Poznaniu?

  • wrocławianin – 07.09.2016

    Może dlatego, że stopiątek jest więcej?

  • maciej12991 – 07.09.2016

    Ponieważ MPK Poznań nie potrafi zadbać o wyremontowane chałupniczo w Modertransie stopiątki i zwyczajnie powoli zaczynają się rozpadać. Warto również dodać, że wycofywane składy 105Na przeszły ostatni remont kapitalny w latach 2000-2004, a według dokumentacji techniczno-ruchowej powinny właśnie przechodzić drugi remont kapitalny w tym okresie. Konstal zalecał remont co 600000km lub 8 lat. Natomiast pozostawianie szrotu niemieckiego ma kilka zalet:- wyremontowane u Niemca są prawie bezobsługowe- prostota rozruchu rodem z początku tramwajów elektrycznych czyni je prawie bezawaryjnymi

  • barti – 07.09.2016

    szkoda Konstali :(

  • Kuba – 08.09.2016

    nie martwcie się, 105Na wyjadą z Poznania do Biskupic i wrócą przerobione na bety

  • WK – 08.09.2016

    Bety nie powstają w ramach przebudowy składów 105Na.

  • Faraon – 08.09.2016

    Elbląg kupi ;)

  • allensteiner – 08.09.2016

    Niech Gdansk sobie kupi. Z wschodniopruskim pozdrowieniem.

  • Kuba – 09.09.2016

    @WK: A belki to dostają nowe z huty, dobry żart. Już nie raz MT zostało przyłapane na tym numerze i dobrze wiemy że beta to są dwie 105Na złączone członem niskim.@allensteiner: Wiesz dlaczego Gdańsk sobie tego wynalazku NA_PEWNO nie kupi? Bo ten badziew nie podjedzie na Chełm tak jak 105Na, a GD dąży do tego aby mieć taki tabor, który wszędzie dojedzie. Na Chełm nawet wjedzie N-ka, Ring czy Bergmann, ale 105Na i 114Na mają zakaz, bete ze względu na słabą konstrukcję czekałoby to samo. Ale u was na szuwarach może i by się sprawdził ten wynalazek tramwajo-podobny

  • Danziger – 09.09.2016

    allensteiner to raczej nikogo nie lubi kto nie jest z jego miasta, zwłaszcza tych zamieszkujących Elbing i Danzig.

  • Amigo Gonzalez – 10.09.2016

    Ja ze dwa możę kupie a może i nie jeszcze nie wiem

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....