TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

MPK Poznań robi, co może...
INFOTRAM/MPK POZNAŃ - Opublikowano: 22.04.2014 13:36:55
MPK Poznań robi, co może...
W niektórych miejscach torowiska są już tak zużyte, że mimo braku pieniędzy z ich remontem nie można już zwlekać –informuje MPK Poznań. Dzieje się tak między innymi na Starołęce, na Trasie Piątkowskiej, ul. Warszawskiej, Przybyszewskiego, Reymonta czy Strzeleckiej. I tam koncentrować się będą tegoroczne poznańskie prace remontowe.Torowiska tramwajowe powinny przejść generalny remont raz na 15-20 lat. W przypadku dużego obciążenia linii, wymiana szyn powinna nastąpić przynajmniej raz na 10 lat, zwłaszcza na przystankach gdzie z powodu hamowania i startu, ich degradacja postępuje szybciej. Częściej trzeba wymieniać szyny na łukach, zwłaszcza na łukach o małym promieniu gdzie do ponadnormatywnego zużycia szyn dochodzi już po 3 latach. W Poznaniu jest 150 km torowisk. Żeby nie dopuścić do ich degradacji powinno się remontować 7,5 km toru pojedynczego rocznie. Tymczasem MPK stać od wielu lat tylko na wyremontowanie 2-3 km torów. Ponieważ środków na remonty dotkliwie brakuje, dlatego tegoroczny plan naprawy torowisk dotyczy tylko tych odcinków torowisk, gdzie jest to absolutnie konieczne. Żeby nie utrudniać i tak ciężkiego układu komunikacyjnego w mieście, remonty będą prowadzone w taki sposób, by nie powodować dodatkowych utrudnień. To oznacza, że MPK będzie pracować na 3 zmiany, przez 7 dni w tygodniu. Ale oznacza to również, że będzie korzystać ze zmian w organizacji ruchu spowodowanych innym toczącym się remontem. Ponieważ prowadzący je inwestorzy mogą wprowadzić w swoim kalendarzu korekty, to terminy prac MPK też zostaną wówczas zmienione. Remont na rondzie Rataje jest już za nami. Przed Wielkanocą zakończyły się prace na pętli Budziszyńskiej. Od 24 kwietnia do 30 kwietnia MPK remontować będzie węzeł rozjazdowy na rondzie Starołęka i ul. Zamenhofa (przejazd ul. Kruczą). Wymienione będą tam szyny, zrobione nowe podlewy i nowa nawierzchnia. Na czas robót wyłączony będzie ruch tramwajowy, co oznacza dla pasażerów zmiany w komunikacji miejskiej. Z utrudnieniami muszą się również liczyć kierowcy. Harmonogram remontów na 2014 rok.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Poznań
MPK Poznań
remont
torowisko
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....