TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

MPK Poznań kupuje 50 tramwajów
InfoTram - Opublikowano: 21.09.2016 11:09:54 30 komentarzy
MPK Poznań kupuje 50 tramwajów

Mamy kolejny w tym roku przetarg na dostawę tramwajów. Ogłosiło go Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu.

Zamówienie dotyczy dostawy wraz z serwisem gwarancyjnym 30 sztuk tramwajów jednokierunkowych i 20 sztuk tramwajów dwukierunkowych, niskopodłogowych, wieloczłonowych o długości od 30,50 do 32,50 m i szer. 2,40 m, napędzanych silnikami prądu przemiennego oraz usługami i dostawami powiązanymi. To:

1. Dostawa niezbędnego do eksploatacji tych tramwajów specjalistycznego wyposażenia zajezdni "Franowo" i "Głogowska" (innego niż standardowe wyposażenie posiadane aktualnie przez zamawiającego), oprzyrządowania i narzędzi oraz pakietu naprawczego.

2. Przeprowadzenie szkolenia pracowników w zakresie przeglądów, napraw, obsługi technicznej i eksploatacji dostarczonych tramwajów.

3. Dostarczenie dokumentacji niezbędnej do eksploatacji oraz napraw awaryjnych i powypadkowych tramwajów.

4. Realizacja wzajemnie świadczonych usług w okresie gwarancji ogólnej.

Zamówienie trzeba będzie zrealizować w ciągu 30 miesięcy.

Kryteria wyboru oferty to:

Pojemność tramwaju Waga: 3

Maksymalny nacisk na oś Waga: 3

Rozwiązania techniczne układu hamulców mechanicznych Waga: 3

Szerokość przejścia wewnątrz pojazdu Waga: 2

Udział niskiej podłogi Waga: 7

Cena oferty Waga: 80

Warunki wzajemnie świadczonych usług w okresie gwarancji ogólnej (w tym naprawy powypadkowe) Waga: 2

O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, co najmniej 1 dostawę wraz z serwisem gwarancyjnym fabrycznie nowych wieloczłonowych wagonów tramwajowych częściowo lub całkowicie niskopodłogowych, o długości powyżej 28 m, wyposażonych w system sterowania napędem i urządzeniami pomocniczymi, oparty o pokładową sieć CAN, napędzanych silnikami prądu przemiennego, o łącznej liczbie nie mniejszej niż 15 sztuk. Wykonawcy muszą wykazać, że na wyprodukowane tramwaje, o których mowa w zdaniu poprzednim, uzyskali homologację, w co najmniej jednym państwie członkowskim Unii Europejskiej i tramwaje te są eksploatowane do chwili obecnej przez podmiot, na rzecz którego zrealizowano te dostawy.

Oferty można składać do 28 października 2016 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Poznań
Poznań
  • YburG – 21.09.2016

    To bedzie nasze. Poznaniacy zobacza wreszcie co to znaczy dobrej klasy tramwaj bo tramino to smiech....

  • Rauber – 21.09.2016

    Oby to było Tramino, inne konstrukcje są albo nie polskie albo wadliwe, albo Moderus z ich renowacjami zabytków. Warunki przetargu, a konkretnie kryterium ceny, pokazują, że będzie to Moderus. Jakieś neośredniowiecze... Koszmar.

  • aaa – 21.09.2016

    Nie jest powiedziane ze to bedzie moderus. Pesa napewno nie.

  • maciej12991 – 21.09.2016

    Sepsa jak zaraza ostro zawalczy :D Wymóg doświadczenia jest bardzo skromny, więc oby się nie okazało, że to będzie Gamma. :D Wówczas posikam się ze śmiechu patrząc jak ta zacofana firma po raz kolejny właduje się w prototyp. :D

  • AXC – 21.09.2016

    Pewnie to będzie pod Tramino. Wymóg jest min 60% niskiej podłogi a wielkopolanie wolą wspierać swoich by kasa tutaj została. Pesa jeśli Solaris nie przesadzi z ceną nie ma szans.

  • ciekawski – 21.09.2016

    Raczej Solarolis Brunszwik lub Olsztyn. Czy yburgowaci mają warunki plus homologacje?

  • TomTom – 21.09.2016

    Wagony mają być na wózkach obrotowych.

  • Pytek – 21.09.2016

    Newag przebije wszystkich :) Nevalo jest po jazdach testowych w Poznaniu.

  • advisor – 21.09.2016

    No to Poznań wzbogaci się o nowe Tramina

  • Gość – 21.09.2016

    Jeżeli tym razem wygra solaris to niech to lepiej poskłada boto co juz dostarczyli to się rozpada...

  • WK – 21.09.2016

    Rewelacja!! Ale mam rozumieć, że to nowy przetarg, a nie mowa o tych Moderusach Beta, które są teraz dostarczane? Nie robią domówienia? A nawet gdyby, to też dobrze.

  • zibi – 21.09.2016

    Pesa w Poznaniu ma mniej szans niż zero,nic takiego jak Pesa nie pojedzie, unifikacja to Siemens,Solaris,Modertrans i nic więcej.Bydgoszczanie są mile widziani jako brać studencka oraz do roboty w Poznaniu bo tu już poważnie brakuje pracowników i zatrudnia się pół europy we wszystkich branżach, niektóre firmy proszą się na kolanach.

  • zibi – 21.09.2016

    Jednak Modertans pełna specyfikacja epoznan,oraz dostarczenie pełnej dokumentacji do wszelkich napraw.

  • krakowianin – 21.09.2016

    Byle nie pojazd PESA !

  • solaris150 – 21.09.2016

    to będzie nowy twór solarisa i stadlera ;)

  • krakauer – 22.09.2016

    żebyś się nie zdziwił

  • Analityk 2 – 22.09.2016

    Wygląda na to, że Poznań oczekuje tramwaju pięcioczłonowego na sztywnych trzech wózkach, coś na kształt Tramino 105p. Analiza wag wskazuje, że nowoczesne tramwaje na wózkach obrotowych ( minimum czterech ) raczej nie mają szans i to jest smutne.Wszystko wskazuje, że może wygrać Solaris lub ostatecznie Modertrans, ale chyba nie z Gamą.

  • TomTom – 22.09.2016

    ^^ W SIWZ zapisane jest, że wózki mają być obrotowe.

  • d – 22.09.2016

    80% cena... Żal.

  • zibi – 22.09.2016

    Dlaczego nikt w swoich komentarzach nie ustosunkowuje do minimum niskiej podłogi co pisałem wczesnej 60% sprawdzić można( e poznan )Na pewno to nie będzie ani Gama,Beta coś nowego na co już pewnie mają homologacje

  • Chudszy – 22.09.2016

    Krakowiak przeistoczy się w Poznaniaka. I pozamiatane.

  • ja – 22.09.2016

    Tramino odpada, musi być prawe lustro.

  • pyrlander – 22.09.2016

    @Pytek: Nevelo w Poznaniu krótko jeździł nocą wożąc worki z piaskiem. Potem przez kilka miesięcy stał w krzakach.

  • kubex – 23.09.2016

    Ciekawe co z tego wyniknie. Pesa nie wejdzie, w Newag też wątpię, Solaris albo Modertrans będzie bronił swojego terenu. Może coś zza granicy będzie próbować.

  • gryf – 23.09.2016

    aby tylko nie solaris, po doświadczeniach w Poznaniu i Olsztynie tylko szaleniec skusi się na kontrakt z solarisem

  • Marcin Wrocław – 24.09.2016

    Bywają niespodzianki i może to być SKODA!

  • Stachu – 24.09.2016

    Pesa Twist vs. Solaris TraminoKto wie, może tym razem przetarg będzie pełen niespodzianek? ;)

  • Mati – 25.09.2016

    Stawiam na moderusa gamme ponieważ w nowych betach które do na przychodzą zastosowali wózki pod niska podłogę na próbę ;)

  • Gość – 27.09.2016

    To i tak za mało, żeby wyrzucić niemieckie złomy i stopiątki. No ale lepiej kupić Biedy z techniką rodem z lat 70 niż wydawać na nowoczesne tramwaje.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....