TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Moskwa już nie dla PESY?
InfoTram - Opublikowano: 28.09.2016 09:01:20 15 komentarzy
Moskwa już nie dla PESY?

Moskwa wybrała dostawcę 300 nowych tramwajów. Nie jest to PESA, która wygrała poprzedni przetarg, a rosyjskie konsorcjum Metrowagonmash i PK Transport Systems z Grupy Transmashholding.

Wartość zamówienia to 56 bln rubli (około 877 mln dolarów). Nowe niskopodłogowe wagony zostaną dostarczone w latach 2017-2019. W przetargu startował też Stadler, który oferował tramwaj Metelica.

Wedłu informacji rosyjskich mediów to jeszcze nie koniec walki o to zamówienie. Właśnie Stadler, ale również PESA, zapowiedzieli zaskarżenie niektórych zapisów przetargowych w Urzędzie Antymonopolowym.

Zwycięskie konsorcjum chce dostarczyć Moskwie wagony bazujące na tramwaju Vityaz-M. Mają być wyposażone w klimatyzację, monitoring czy wi-fi. Co ciekawe ostateczny wygląd tramwajów, zarówno wnętrze, jak i na zewnątrz ma zostać wybrany przez mieszkańców Moskwy.

W ciągu każdego z trzech lat (od 2017 do 2019) dostarczanych będzie po sto tramwajów. Zamówienie obejmuje też ich utrzymanie przez 30 lat.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Moskwa
Rosja
  • Trainguru – 28.09.2016

    Co w tym dziwnego. W rosji zadne Pesa wiecej nie pojedzie.

  • maciej12991 – 28.09.2016

    Chyba tylko pesowe trolle wierzyły, że jakiś ich tramwaj jeszcze pojedzie do Moskwy.

  • Elektronik – 28.09.2016

    Widać wciąż brak kasy, Moskwa bierze u swoich po taniości. Zatem Pesa Fokstrot jeszcze długo może dzierżyć tytuł najlepszego tramwaju w Moskwie.

  • Tomek – 28.09.2016

    @Elektronik,i tak i nie. Osobiście uważam, że sprawa jest bardziej złożona i można ją określić jednym słowem -> POLITYKA.Niestety.

  • frage – 28.09.2016

    Polskie firmy nie powinny robić żadnych interesów w Rosji bo to nie jest biznes lecz polityka antypolska !

  • Elektronik – 28.09.2016

    @Tomek Wiadomo, że sprawa jest złożona i jak bardzo w kwestii rynków wschodnich zamieszała polityka. Ten kontrakt też charakterystyczny z wliczonym serwisem na 30 lat. Trudno, bo Fokstroty są naprawdę świetne, kto wie czy to nie najlepsze tramwaje Pesy.

  • ;] – 28.09.2016

    Aż 35 mln zł kary naliczyły Tramwaje Warszawskie bydgoskiej Pesie za spóźnienia dostawy 30 tramwajów typu Jazz. Według firmy do poślizgu przyczyniło się upalne lato 2015 roku.http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,34862,20756436,pesa-z-rekordowa-kara-za-spoznione-tramwaje-dla-warszawy-firma.htmlah ta Pesa :)

  • NoCombi – 28.09.2016

    Moskwa nie dla Pesy. Sztokholm nie dla Pesy. Dla Pesy obecenie najważniejsze jest odbudowanie obrazu firmy rzetelnej. Poprawić trzeba jakość i terminowość dostaw. Po poważnej wpadce na dostawy Dartów, spalinowych Gam, Swingów i Jazzów przyszedł czas na poprawianie wizerunku firmy i postrzeganią jej przez potencjalnych kontrahentów. Nie do końca zrealizowany moskwiewski kontrakt na Fokstroty ma polityczne uzasadnienie. Nie powinniśmy dziwić się że Rosjanie nie chcą nic co pochodzi z Europy. Dowodów na to aż nadto i rozstrzygnięcie tego przetargu jest tylko kolejnym przykładem. Pesa w niczym tu nie zawiniła. To nie zmienia jednak faktu że przetargu wygrać szans nie miała. Co najwyżej czysto teoretyczne.

  • Moskwiczaniec – 28.09.2016

    Te ruskie tramwaje jeszcze budietie paliaki kupiwać. One lepsze od waszych szmelców

  • allensteiner – 28.09.2016

    @MoskwiczaniecTwoja racja kameradzie z Rossiji. Polskie tramwaje to ostatni zas.any szajs ... po prostu szrot. Z wschodniopruskim pozdrowieniem. Jak tramwaje i cugi to tylko z Niemiec.

  • Loek – 28.09.2016

    Zaboklicki musi niezle szeroko w biodrach chodzić po ruskim kontrakcie

  • jatal – 29.09.2016

    @ ;] Na razie "zgodnie z planem". Pesa zakłada na ten rok ponad 100 mln kar. @ LoekCo masz na myśli?Poza tym, to zasadniczo Pesa była w Moskwie tylko jako poddostawca UKWZ.

  • nn – 29.09.2016

    Moskwiczaniec i Allensteiner to zapewne ta sama osoba pól Niemiec pół Rosjanin a najpewniej półgłówek.

  • POLsat – 01.10.2016

    Niech się PESA cieszy, że tego przetargu nie wygrali, bo w obecnej sytuacji polityczno-ekonomicznej mogłoby być tak, że nie dostaliby ani grosza za wyprodukowane tramwaje i skończyłoby się upadłością....

  • obidobi – 03.10.2016

    @jatalJeżeli firma ma w ... klienta, to efektem końcowym takich działań jest pojękiwanie na forach tzw. pożytecznych idiotów jak to firma jest ciemiężona i wdrażana opcja "zgodnie z planem". Jest to tylko i wyłącznie efekt własnej polityki.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....