TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Moskwa już nie dla PESY?
InfoTram - Opublikowano: 28.09.2016 09:01:20 15 komentarzy
Moskwa już nie dla PESY?

Moskwa wybrała dostawcę 300 nowych tramwajów. Nie jest to PESA, która wygrała poprzedni przetarg, a rosyjskie konsorcjum Metrowagonmash i PK Transport Systems z Grupy Transmashholding.

Wartość zamówienia to 56 bln rubli (około 877 mln dolarów). Nowe niskopodłogowe wagony zostaną dostarczone w latach 2017-2019. W przetargu startował też Stadler, który oferował tramwaj Metelica.

Wedłu informacji rosyjskich mediów to jeszcze nie koniec walki o to zamówienie. Właśnie Stadler, ale również PESA, zapowiedzieli zaskarżenie niektórych zapisów przetargowych w Urzędzie Antymonopolowym.

Zwycięskie konsorcjum chce dostarczyć Moskwie wagony bazujące na tramwaju Vityaz-M. Mają być wyposażone w klimatyzację, monitoring czy wi-fi. Co ciekawe ostateczny wygląd tramwajów, zarówno wnętrze, jak i na zewnątrz ma zostać wybrany przez mieszkańców Moskwy.

W ciągu każdego z trzech lat (od 2017 do 2019) dostarczanych będzie po sto tramwajów. Zamówienie obejmuje też ich utrzymanie przez 30 lat.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Moskwa
Rosja
  • Trainguru – 28.09.2016

    Co w tym dziwnego. W rosji zadne Pesa wiecej nie pojedzie.

  • maciej12991 – 28.09.2016

    Chyba tylko pesowe trolle wierzyły, że jakiś ich tramwaj jeszcze pojedzie do Moskwy.

  • Elektronik – 28.09.2016

    Widać wciąż brak kasy, Moskwa bierze u swoich po taniości. Zatem Pesa Fokstrot jeszcze długo może dzierżyć tytuł najlepszego tramwaju w Moskwie.

  • Tomek – 28.09.2016

    @Elektronik,i tak i nie. Osobiście uważam, że sprawa jest bardziej złożona i można ją określić jednym słowem -> POLITYKA.Niestety.

  • frage – 28.09.2016

    Polskie firmy nie powinny robić żadnych interesów w Rosji bo to nie jest biznes lecz polityka antypolska !

  • Elektronik – 28.09.2016

    @Tomek Wiadomo, że sprawa jest złożona i jak bardzo w kwestii rynków wschodnich zamieszała polityka. Ten kontrakt też charakterystyczny z wliczonym serwisem na 30 lat. Trudno, bo Fokstroty są naprawdę świetne, kto wie czy to nie najlepsze tramwaje Pesy.

  • ;] – 28.09.2016

    Aż 35 mln zł kary naliczyły Tramwaje Warszawskie bydgoskiej Pesie za spóźnienia dostawy 30 tramwajów typu Jazz. Według firmy do poślizgu przyczyniło się upalne lato 2015 roku.http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,34862,20756436,pesa-z-rekordowa-kara-za-spoznione-tramwaje-dla-warszawy-firma.htmlah ta Pesa :)

  • NoCombi – 28.09.2016

    Moskwa nie dla Pesy. Sztokholm nie dla Pesy. Dla Pesy obecenie najważniejsze jest odbudowanie obrazu firmy rzetelnej. Poprawić trzeba jakość i terminowość dostaw. Po poważnej wpadce na dostawy Dartów, spalinowych Gam, Swingów i Jazzów przyszedł czas na poprawianie wizerunku firmy i postrzeganią jej przez potencjalnych kontrahentów. Nie do końca zrealizowany moskwiewski kontrakt na Fokstroty ma polityczne uzasadnienie. Nie powinniśmy dziwić się że Rosjanie nie chcą nic co pochodzi z Europy. Dowodów na to aż nadto i rozstrzygnięcie tego przetargu jest tylko kolejnym przykładem. Pesa w niczym tu nie zawiniła. To nie zmienia jednak faktu że przetargu wygrać szans nie miała. Co najwyżej czysto teoretyczne.

  • Moskwiczaniec – 28.09.2016

    Te ruskie tramwaje jeszcze budietie paliaki kupiwać. One lepsze od waszych szmelców

  • allensteiner – 28.09.2016

    @MoskwiczaniecTwoja racja kameradzie z Rossiji. Polskie tramwaje to ostatni zas.any szajs ... po prostu szrot. Z wschodniopruskim pozdrowieniem. Jak tramwaje i cugi to tylko z Niemiec.

  • Loek – 28.09.2016

    Zaboklicki musi niezle szeroko w biodrach chodzić po ruskim kontrakcie

  • jatal – 29.09.2016

    @ ;] Na razie "zgodnie z planem". Pesa zakłada na ten rok ponad 100 mln kar. @ LoekCo masz na myśli?Poza tym, to zasadniczo Pesa była w Moskwie tylko jako poddostawca UKWZ.

  • nn – 29.09.2016

    Moskwiczaniec i Allensteiner to zapewne ta sama osoba pól Niemiec pół Rosjanin a najpewniej półgłówek.

  • POLsat – 01.10.2016

    Niech się PESA cieszy, że tego przetargu nie wygrali, bo w obecnej sytuacji polityczno-ekonomicznej mogłoby być tak, że nie dostaliby ani grosza za wyprodukowane tramwaje i skończyłoby się upadłością....

  • obidobi – 03.10.2016

    @jatalJeżeli firma ma w ... klienta, to efektem końcowym takich działań jest pojękiwanie na forach tzw. pożytecznych idiotów jak to firma jest ciemiężona i wdrażana opcja "zgodnie z planem". Jest to tylko i wyłącznie efekt własnej polityki.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....