TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Moderus Gamma zadomowił się w Gdańsku. Zostaje
InfoTram.pl - Opublikowano: 04.12.2017 13:06:57 25 komentarzy
Moderus Gamma zadomowił się w Gdańsku. Zostaje

Moderus Gamma zostaje na testach w Gdańsku jeszcze przez miesiąc. Do końca grudnia będzie kursował, tak jak dotychczas, na linii nr 6 – informują GAiT.

Gamma pojawiła się na gdańskich torach zaraz po zakończeniu targów Trako. Gdańskie Autobusy i Tramwaje skorzystały z obecności wagonu na wystawie i testują go. Dotychczas prototyp kursował po Poznaniu. Pierwotnie zakładano, że testy potrwają kilka tygodni. Teraz to już trzeci miesiąc.

Pojazd został wyprodukowany przez poznański Modertrans, jest całkowicie niskopodłogowy, klimatyzowany i wyposażony w monitoring oraz gniazda USB do ładowania telefonów komórkowych.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Gdańsk
Moderus Gamma
GAiT
  • dren – 04.12.2017

    No i Gdańsk zakupi Gammy nie Pesy

  • Tom – 04.12.2017

    @DREN. Zapewne tak się skończy, Gdansk anuluje przetarg który wygrała Pesa rozpisze nowy pod Modertrans .

  • Zibi – 04.12.2017

    Tak śie robi biznes,,info dla zapyziałej Pesy.

  • advisor – 04.12.2017

    @TomCombino by się chyba zapłakał :DSwoją drogą GAiT musi naprawdę lubić Gammę, skoro tak długo już tam jeździ i końca nie widać.

  • buniek – 04.12.2017

    Co jeden to głupszy

  • Kuba – 04.12.2017

    A ci powyżej widać że dawno w Gdańsku nie byli :). Przez ostatnie 5 lat ówczesny ZKM Gdańsk prowadził tak głupią politykę że doprowadzono do sytuacji katastrofalnej, która to została pogłębiona jeszcze ostatnio przez serię wypadków. Przez ostatnie 5 lat ZKM park taborowy rozrastał się w pojazdy niskopodłogowe i te z częścią niskopodłogowe, i wszystko byłoby dobrze gdyby te ostatnie podczas przebudowy tego środkowego członu miały również zrobione NG z prawdziwego zdarzenia. W międzyczasie kompletnie zaprzestano dbać o wysokopodłogowe 105Na, a te które miały wypadki i się najprościej mówiąc psuły były złomowane, bo przecież idzie "nowe". Niestety ale te "nowe" są jeszcze bardziej awaryjne z powodu najzwyklejszego zestarzenia się materiałów i ilość taboru spadła do faktu 4 pojazdów w rezerwie. To tylko głupi by tak łatwo odesłał dodatkowy wagon, skoro może wesprzeć dodatkowo wybrakowany tabor.Na chwilę obecną unieruchomione na zajezdni jest: 8 z 41 duewagów N8C-NF i 3 z 35 pes 120NaG (2 wypadkowe, 1 zakańcza naprawę w Pesie) i 1 z 5 Jazzów (niedawno kolizja z samochodem) oraz kilka wagonó 105Na są na warsztacie.Czyli 12 niskaczy jest wyłączonych z użytku, to tylko głupi odesłałby taki gratisik, a producentowi to na rękę bo kilka wad już wyszło (wiadomo choroby wieku dziecęgo - i bardzo dobrze wiadomo nad czym popracować)

  • Arti – 04.12.2017

    Kuba jaki gratisik? Nic w przyrodzie za darmo nie ma :)

  • Kuba – 04.12.2017

    @Arti: nawet jak płacą za to do MT to można traktować to jak gratis, bo na pewno nie zapłacą za te kilka miesięcy ceny nowego wagonu

  • Bolo – 04.12.2017

    @Kuba jak jestes tak obeznany w GaAiT to powiedz jak stoi sprawa z podpisaniem umowy na tramwaje z pesa .

  • mechanik – 04.12.2017

    Modertrans zostanie z pustym kwitkiem. Stawiam na to konia z rzędem ... :)

  • advisor – 05.12.2017

    @KubaNo ja w Gdańsku ostatnio w sierpniu byłem, ale naprawdę jest taborowo aż tak źle? Bo jeśli to prawda to mamy materiał na komunikacyjną katastrofę. No i nie licz na to, że MT udostępnia Gammę bezpłatnie.

  • Kuba – 05.12.2017

    Sytuacja się poprawiła od Czerwca, ale doszedł kolejny problem - kadra chce podwyżek, zwłaszcza po tym jak wyszło ile sobie prezes zarabia... GAiT powoli zaczyna naprawiać helmuty w swoich warsztatach, oczywiście na wypadkowe (1137 i 1168) będzie kolejny przetarg bo tam jest odbudowa czół wagonów i liczba taboru sprawnego niby z dnia na dzień rośnie, ale nadal jest to ilość, powiedzmy, wystarczająca. Na szczęście nie doszło jeszcze do sytuacji że zabrakło sprawnego wagonu.Na chwilę obecną sprawne w 100% są wagony NGd99 (4), 114Na (2), NGT6 (3), a reszta 120NaG (32/35), N8C (33/41), 128NG (4/5). Sprawa się poprawiła bo GAiT okiełznał w końcu wagony z Kassel, ale te trzeba zrobić od razu po naprawach wypadkowych.Co z PESĄ, miasto nadal czeka na decyzję CPU czy jak to tam się zwie, ale wiadomo jak władza centralna jest nastawiona na Pomorze... Praktycznie wszystkie inwestycje nas omijają i zabiera się nam kolejne pieniądze...

  • Kuba – 05.12.2017

    Nie powiem wam jak wygląda sprawa ze 105Na bo tam jest sytuacja dynamiczna. Na pewno wyłączone są z użytku 1234 i 1346 (trzeci z potrójnego), a w zamian są połączone składy 1339+1233 i 1349+1350+1340 i nadal na zajezdni w stanie rozkradzionym stoi wagon 1299 ze składu czoperowej trzysety, który mógłby wspomóc linię 8 jako skład 1300+1299+1309.

  • Wrzeszcz – 05.12.2017

    @Kuba "Co z PESĄ, miasto nadal czeka na decyzję CPU" i niech hejterki to sobie zanotują i przestaną wypisywać farmazony. Nie ma jeszcze kasy i w związku z tym trzeba na nią czekać, będzie dotacja to będzie podpisana umowa.

  • zibi – 05.12.2017

    Dziwne decyzje CPU.Jedne miasta dostają dofinansowanie prawie z automatu np.Poznań a tam gdzie wykonawca jest z Bydgoszczy ślimaczy się miesiącami np Gdańsk liczył na lipiec 2017 a już mamy grudzień i jestem plewień iż ten rok już nierealny- dlaczego każdy sobie sam odpowie.Dodam iż Poznań też nie jest pupilkiem obecnej władzy.

  • Boolo – 05.12.2017

    Ktoś wie dlaczego Gamma drugi dzien nie wyjeżdża na trasę?

  • Waldek – 05.12.2017

    "Co z PESĄ, miasto nadal czeka na decyzję CPU czy jak to tam się zwie, ale wiadomo jak władza centralna jest nastawiona na Pomorze... Praktycznie wszystkie inwestycje nas omijają i zabiera się nam kolejne pieniądze..."Bzdurrry wyssane z palca.

  • Waldek – 05.12.2017

    "Co z PESĄ, miasto nadal czeka na decyzję CPU czy jak to tam się zwie, ale wiadomo jak władza centralna jest nastawiona na Pomorze... Praktycznie wszystkie inwestycje nas omijają i zabiera się nam kolejne pieniądze..."Bzdurrry wyssane z palca.

  • Bd – 05.12.2017

    Nieprawdopodobny news.Dajcie spokój z takimi pierdołami, kogo to obchodzi?

  • Kuba – 05.12.2017

    Ta bzdury, bzdurami, a życie życiem. Po prostu CPU dokładnie sprawdza ten przetarg i to nie jest zależne, jaki wykonawca tylko jaki zleceniodawca. I CPU będzie starało się, nie przyznać tego dofinansowania do końca 2018r., sami dobrze wiemy dlaczego. Bo władze centralną boli fakt rozwoju Gdańska i ilości inwestycji prowadzonych.Miejskie:- Trasa Słowackiego- Trasa Sucharskiego- Tunel Pod Martwą Wisłą- Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej (remonty, budowa nowych tras, nowe wagony, nowe autobusy)- Nowa Łódzka- Trasa W-Z (Jabłoniowa - Kartuska, Kartuska - Otomińska)- remonty ulic (Trakt. Św. Wojciecha, Grunwaldzka, Sobieskiego)- rewitalizacja (Nowy Port, Wrzeszcz Dolny, Dolne Miasto)- kładka przez MotławęMało tego nie ma i jakby nie patrzeć są to projekty realizowane przez obecną ekipę, co nie podoba się władzy centralnej.Z budżetu państwa- Most Sobieszewski- Południowa Obwodnica Gdańska- Węzeł Gdańsk-Karczemki- Modernizacja E-65Dlatego teraz na rękę zaczyna być blokowanie ambicji Gdańska, nawet kosztem utraty dofinansowań bo będzie to uderzone przez TVPis INFO we władze lokalne

  • D – 05.12.2017

    Nie CPU tylko CUPT (Centrum Unijnych Programów Transportowych).Gamma podkuła się - trzeba przetoczyć zestawy kołowe.

  • Combino – 05.12.2017

    ^^No proszę,czyli te dwa tygodnie temu słuch mnie nie mylił ;)

  • Dedron – 06.12.2017

    Oj, Kuba, Kuba, ależ ta polityka Cię zaskakuje... Ty też patrzysz na odbieranie przywilejów jak na niczym niezasłużoną KARĘ ????

  • Kuba – 06.12.2017

    @Dedron: Jakich przywilejów? Że patologia się w kraju rozwija? Że 500+ jest przechlewane? Że nie ma nowych inwestycji? Wszystkie obecnie trwające inwestycję są za poprzedniej ekipy rządzącej, pokażcie mi chociaż jedną nową inwestycję kolejową, drogową, transportową, morską, rzeczną czy jakąkolwiek inną. NIE MA, bo wszystkie pieniądze są na bieżąco przeżerane, za co wszyscy słono zapłacą. Gdańsk nie miał żadnych przywilejów, pokażcie mi chociaż jeden. Port Morski? A co w Radomiu miał powstać? Czy w Szczecinie, gdzie trzeba spory kawałek przepłynąć przez Zalew i Świną dalej, w Elblągu? Gdzie trzeba przekop robić, w Gdyni? Gdzie nie ma żadnego zaplecza transportowego, oprócz zrujnowanej Estakady Kwiatkowskiego, która jest pozostawiona skromnemu budżetowi miasta Gdynia? Ekonomicznie Gdańsk się opłacał, bo A1 już była, a 7 od wielu lat już była wyprowadzona z miast. Do tego w samorządzie są ambitni ludzie z planami, a nie ze szczekaczkami i nieróbstwem. Tam powyżej wymieniłem ile było inwestycji bez pomocy ze strony budżetu centralnego, miasto samo składało projekty na środki unijne, a sami wiecie że wygrywały projekty najlepiej zrobione i nie było żadnych przywilejów. Ale elektorat obecnej władzy, zwłaszcza ze wschodu nigdy tego nie zrozumie! Zachodni rolnicy mają dofinansowania, rozwijają się, a ci ze wschodu boją się że satelity sprawdzą ich nieróbstwo, bo najlepiej dostać kasę i przechalć

  • mck – 06.12.2017

    Facet, nie pomyliłeś sobie miejsca gdzie to piszesz?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....