TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Moderus Gamma zacznie wozić pasażerów 15 maja
InfoTram.pl - Opublikowano: 11.05.2017 18:32:32 15 komentarzy
Moderus Gamma zacznie wozić pasażerów 15 maja (foto: Modertrans)

Z sześciotygodniowym opóźnienie Moderus Gamma zacznie wozić pasażerów w Poznaniu. Prototypowy tramwaj wyprodukowany przez Modertrans to nadal zagadka. 15 maja ma wyjechać liniowo.

Takie informacje podał portal epoznan.pl. Tramwaj będzie kursował na liniach 12 i 16. Dotychczas wagon pojawiał się na mieście, ale bez pasażerów. Jazdy z pasażerami poznański magistrat zapowiadał już w dniu premiery Gammy – w listopadzie 2016 roku. "Trudno by było sądzić że Gamma będzie odbywała takie testy w innym mieście niż Poznań skoro spółka Moderstrans - twórca tramwaju, to firma poznańska" – mówiła nam Iwona Gajdzińska, rzecznik prasowy MPK Poznań.

Jak wiadomo Modertrans wygrał przetarg na dostawę co najmniej 30 tramwajów dla MPK Poznań. Nie będą to jednak takie same wagony jak ten prototypowy. Pierwsze poznańskie Gammy mają zostać dostarczone w połowie 2018 roku. Czasu na ich przygotowanie nie ma wcale dużo.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Modertans
Moderus Gamma
MPK Poznań
testy
Poznań
  • zibi – 11.05.2017

    Najdłużej testowany tramwaj bez pasażera,pewnie wady wieku niemowlęcego usunięte na jednej sztuce -przeciwieństwo krakowiaka praktycznie z deski kreślarskiej zmontowane całe zamówienie słabiutko do tego stopnia iż krakusy nowych tramów nie chcą za pół darmo.

  • a – 11.05.2017

    To tylko 5 miesięcy spóźnienia...

  • krakowiaczek – 11.05.2017

    Świetnie wygląda w tych barwach a można sądzić , że w poznańskich będzie wyglądał gorzej !

  • Krakałer – 11.05.2017

    On ma jeździć a nie wtglądać. A z tym kicha.

  • #E – 11.05.2017

    Zibi na Testy Krakowiaka nie było podobno czasu a medertrans jest blisko to na bieżąco reperują niedoróbki a Krk chciał na już a przy takiej długiej konstrukcji to normalne że sa jakieś awarie

  • AXC – 11.05.2017

    @krakowiaczek Ale to Poznań zamówił sam sobie pojazdy w kolorze jajecznicy ze szczypiorkiem

  • NM – 12.05.2017

    To nie jest wielkie opóźnienie, lepiej dopracować prototyp, tak żeby mógł bezawaryjnie przewozić pasażerów niż eksperymentować.Krakowiak był budowany na bazie Twista i producent miał doświadczenie w w budowie podobnych wagonów oraz znał wyniki dotychczasowej eksploatacji wagonów w Częstochowie i w GOP-ie, więc trudno obie sytuacje porównywać.Gamma to pierwszy wagon niskopodłogowy Modertransu, który nie miał doświadczenia w budowie takich wagonów - jego doświadczenia w budowie tramwajów nie sposób porównywać z doświadczeniem Pesy. Pierwsze wagony seryjne dopiero pokażą, na ile dzieło Modertransu jest udane.

  • Dębiec – 12.05.2017

    @NM ale o jakim dopracowaniu prototypu mowa w przypadku Gammy mowa, skoro ten zamówiony przez Poznań będzie od prototypu zupełnie inny. To jest raczej zdobywanie pierwszych doświadczeń, uczenie się i zobaczymy z jakim skutkiem, gdy się pojawi pierwsza pełnoprawna Gamma.

  • NM – 12.05.2017

    Mowa o takim dopracowaniu, które gwarantuje bezproblemową eksploatację liniową, akurat tego konkretnego egzemplarza.Ponieważ wagony zamówione przez Poznań są odmienne konstrukcyjnie, sytuacja się powtórzy po wyprodukowania pierwszego egzemplarza z serii dla Poznania.Część obecnie zdobytych doświadczeń obecnie pozwoli na sprawniejsze wprowadzenie do eksploatacji seryjnych wagonów trójczłonowych, na czterech wózkach obrotowych.

  • krakowiaczek – 12.05.2017

    Poznaniowi można pozazdrościć tego , że uniknął - w przeciwieństwie do Krakowa -problemów z produktami PESA !

  • NM – 12.05.2017

    Poznaniowi udało się uniknąć problemów z tramwajami Pesy, ale za to i w nadmiarze miał niemałe problemy z wyrobami Siemensa, Tatry i Solarisa.Problem w problemie, które problemy były bardziej upierdliwe.

  • zibi – 12.05.2017

    NM@ największy problem był z Tatrami ale MT poradził sobie doskonale aż sprowadził od południowych sąsiadów złom który sprawnie naprawił kiepski tram z wadami od urodzenia.Odnośnie Combino Siemensa też sobie radzi niezłe kiedyś na własnej stronie chwalili się własnymi wózkami do Siemensa Poznań myślę iż po Budapeszcie jeżdżą podobne.

  • filipesso – 13.05.2017

    @krakowiaczek@krakus ciekaw jestem na ile to takie trollowanie a na ile faktycznie te tramwaje sa tak fatalnePesa sie nie przyzna, TK też (nie licząc liczby podanej w papierach do KIO) mimo wszystko wydaje mi sie ze przecietny uzytkownik jest zadowolony z nowego wagonu z niska podłogą i klimatyzacją

  • Wiesław – 13.05.2017

    Czy zacznie to zobaczymy. Na dziś nie jest zdolny do jazdy na linii. Jak ruszy o ile ruszy to dopiero zobaczycie krakowiaczki krakauery i kralusy co to jest awaryjny tramwaj

  • Tomek – 14.05.2017

    @filipesso,pod warunkiem, że ta klimatyzacja działa jak powinna działać a z tym w pewnych egzemplarzach Krakowiaków były w okresach letnich pewne problemy (najdelikatniej rzecz ujmując). Idzie lato to na nowo Krakowiaki będą miały okazje się wykazać a pasażerowie ocenić czy jest lepiej czy nadal tak samo tragicznie jak w poprzednich okresach wysokich temperatur za oknem.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....