TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Moderus Gamma ponownie na ulicach Poznania
InfoTram.pl - Opublikowano: 02.05.2018 09:51:56 4 komentarze
Moderus Gamma ponownie na ulicach Poznania

1 maja na poznańskie torowiska powrócił Moderus Gamma. Kursował na linii nr 16.

To powrót wagonu po kilkumiesięcznej wizycie w Gdańsku. Testy na Pomorzu zakończyły się pod koniec 2017 roku. Na razie nie wiadomo jak długo Gamma będzie kursowała po Poznaniu.

Moderus Gamma jest w pełni niskopodłogowym tramwajem, wyposażonym w trzy wózki posiadające osie portalowe. Napędza go 8 silników chłodzonych cieczą o mocy 50kW każdy. W urządzeniach systemu napędowego tramwaju wykorzystano technologię SiC i chłodzenie cieczowe. W pojeździe zastosowano pneumatyczny system zawieszenia. Spośród innych tramwajów wyróżnia go oryginalny design. Stylistyka tramwaju została kilkukrotnie doceniona. Pojazd otrzymał pierwszą nagrodę w konkursie Arena Design, jak również wygrał konkurs "Dobry wzór" organizowany przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Na Trako 2017, w konkursie Izby Gospodarczej Komunikacji Miejskiej o nagrodę im. Prof. Jana Podoskiego, Moderus Gamma otrzymał pierwszą nagrodę przyznawaną dla najlepszych wyrobów i innowacyjnych rozwiązań technicznych i nowoczesnych technologii przeznaczonych dla trakcji elektrycznej w komunikacji miejskiej.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Moderus
Moderus Gamma
Poznań
  • Maciek Bielecki – 02.05.2018

    To jego stala linia, caly czas bedzie jezdzic na nim

  • Sebastian Tomaszczyk – 02.05.2018

    Ja jechalem nim juz I nie zaluje fajny widok budowa korol szkoda jak go przemaluja na zielono bo ten orginalny jest super

  • Edi666 – 02.05.2018

    Robią przymiarki do przetargu.

  • Jerzy Gicala – 02.05.2018

    @mechanik - HG917

  • Mikołaj Wawrzak – 02.05.2018

    Łukasz Kabelis to ten, który kiedyś nam pokazywałeś? 😃

  • Dariusz Walczak – 02.05.2018

    obrzydlistwo

  • mechanik – 02.05.2018

    @Maciej Wojciechowski A co to niby się rozsypało? :) Nie wiesz co to użyczenie? Gamma jeździła zgodnie z planem, a producent ma swoje plany. Gorzej, gdyby stała pomimo że ma jeździć, np. jak pesa krakowiak HG919, prawie rok stania plus kanibalizacja, lub inne wybryki z innych miast także, które nadają się do szybkiej naprawy.

  • Combino – 03.05.2018

    @Maciej Wojciechowski: w grudniu faktycznie skończyło się wypożyczenie i wrócił do Modertransu; natomiast trzeba zauważyć że już dobry miesiąc wcześniej był podkuty (jak widać użyto "najsolidniejszych" materiałów,bo i w Gdańsku trasę miał chyba najlżejszą z możliwych,z najlepszymi torami i wcześniej się za bardzo nie najeździł), ileś razy mu się zdarzyło nie dotrwać do końca służby (zjazdy awaryjne),odstające plastiki czy pokonywanie łuków z dźwiękiem N-ki... D... ten wagon nie urywa :D

  • mechanik – 03.05.2018

    combino, ofiaro zlituj się nad sobą :) Piszesz takie głupoty podparte niezrozumiałą postronnym zawiścią, że aż przykro czytać. Gamma to wagon prototypowy. Na nim motorniczowie uczyli się jeździć. Praktyką jest, że w czasie testów egzemplarz jest podkuty itd. Nie śmiem podawać przykładów idących w dziesiątki (jak nie setki) jakie jazdy i jakie ich efekty wyprawiały wagony twojego ulubionego producenta. Dla przypomnienie DO DZISIAJ każdy warszawski egzemplarz ma inne parametry trakcyjne, warto też popytać co sądzą o nim kierujący. Żal.pl po prostu.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....