TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Modertrans z umową na 40 tramwajów dla Wrocławia
InfoRail.pl - Opublikowano: 19.10.2017 09:36:56 37 komentarzy
Modertrans z umową na 40 tramwajów dla Wrocławia

13 października Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne we Wrocławiu podpisało z Modertransem umowę na dostawę 40 tramwajów.

Według zapisów przetargowych mają one być wolne od wad fizycznych i wad prawnych, muszą być też fabrycznie nowe. Za fabrycznie nowy tramwaj uznaje się pojazd wcześniej nierejestrowany i uprzednio nieeksploatowany, wszystkie oferowane pojazdy muszą być jednej marki i typu, wszystkie dostarczone pojazdy muszą być identyczne, w szczególności pod względem konstrukcyjnym, zastosowanych podzespołów, parametrów technicznych oraz kompletacji i wyposażenia. Tramwaj musi posiadać podzespoły napędu (falowniki, silniki, przetwornice) oraz układ klimatyzacji już produkowane i eksploatowane. W ramach zawartej umowy wykonawca dostarczy system monitoringu wizyjnego oraz system informacji pasażerskiej.

Wartość zawartej umowy to 143 259 500.00 PLN. Do Wrocławia trafią kolejne Moderusy Beta. Przypomnijmy, że w przetargu startowała też PESA, jej oferta okazała się droższa, stąd też wygrana Modertransu.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Modertans
MPK Wrocław
Moderus Beta
Wrocław
  • Mośkovium – 19.10.2017

    Będą Biedy.

  • zel – 19.10.2017

    Protram by zrobił lepsze gdyby go nie zniszczyli

  • albert – 19.10.2017

    Czyli nowe 105-ki

  • WK – 19.10.2017

    Bardzo dobrze! Więcej linii będzie mogło być obsługiwanych przez tramwaje dostępne dla osób z niepełnosprawnością ruchową, dla matek z dziećmi w wózkach i osób starszych.

  • zibi – 19.10.2017

    To już Częstochowa będzie miała lepszy tabor

  • SŁAWEK OPOLE – 19.10.2017

    CZYLI COFAMY SIĘ DO TYŁU NISKA PODŁOGA NIE NA CAŁOŚCI PORAŻKA NAM NADZIEJE ŻE TYLKO WROCŁAW MA TAKIE MYŚLENIE DO BANI

  • n2m – 19.10.2017

    Najważniejsze, że wagon jest fabrycznie nowy.Jeśli będzie niezawodny i trwały oraz tani w eksploatacji to zakup można uznać za udany.To, że nie ma co najmniej 60% niskiej podłogi to jeszcze nie tragedia.

  • FD – 19.10.2017

    Moim zdaniem dobrze wydane pieniądze. Dysponując ograniczonym budżetem udało się kupić 40 nowych tramwajów. Mam nadzieję, że uda się wygospodarować środki na remont torowisk tak by wykorzystać pełny potencjał taboru.

  • Obserwator 2 – 19.10.2017

    @zibi Cy Czestochowa będzie miała tramwaje to tak pewne jak to ze Pesa je zrobi. A tak przynajmniej będą nowe wagony no może nie nowoczesne. Lepszy wróbel w garści niż ........

  • Epislon – 19.10.2017

    Ból dupy wrocławian ciąg dalszy. Czy nikt tam nie potrafi zrozumieć, że kupuje się to na co ma się pieniądze?!?! Albo tramwaje całkowicie niskopodłogowe albo Europejska Stolica Kultury. To co napisane zostało powyżej przez @n2m lub @WK - do czasu większego zastrzyku finansowego dla Wrocławia a co za tym idzie dla MPK Wrocław tramwaje Beta to remedium na rozklekotane stozłomki. Pamiętajcie przyjdzie jeszcze pora na full niskacze. Porównywanie się do innych miast jest co najmniej słabe, gdyż od lat Wrocław jako ostatni stał w kolejce do wymiany taboru. Wszyscy pozbyli się 102jek - Wrocław je eksploatował, wszyscy szukali tanich używek lub kupowali częściowo niskopodłogowe tramwaje - Wrocław twardo stał na stanowisko - używki ble, stopiątka mur beton. Teraz jak miasta wymieniają tabor na 100% niskiej podłogi no to Wrocław jest na etapie ratowania wskaźnika uruchomienia przez "bieda" tramwaje. No cóż... gospodarka planowa się kłania. Cieszyć się powinni, że cokolwiek podjedzie na przystanek a nie, że co 1h przyjedzie 100% niska podłoga.

  • Bakcyl – 19.10.2017

    Tramwaj to tramwaj na *#$* drążyć temat.

  • SŁAWEK OPOLE – 19.10.2017

    TO PO CO WROCŁAW KUPUJE AUTOBUSY Z NISKĄ PODŁOGĄ I TEŻ SĄ DROGIE NIŻ 60% NISKIEJ

  • zibi – 19.10.2017

    Komunikacja miejska powinna być w miarę tania,ale co najważniejsze sprawna i punktualna ,doskonale koordynowana przez inżyniera ruchu który podejmuje działanie w razie awarii lub dodatkowego natłoku pasażerów ale jaki tramwaj podjedzie czy 100% czy20% niskiej podłogi dla pasażerów jest obojętne, należy oczekiwać szybkiej wymiany pasażerów oraz małej awaryjności.Niektóre miasta stawiają na prestiż i wygląd tramwajów ale na wymianę naprawę torów i inne wydatki miejskie kasy brak czyli paranoja.

  • SŁAWEK OPOLE – 19.10.2017

    MPK NIE MYŚLI O PASAŻERACH TYLKO ILE KUPIĆ I TANIO

  • 321 – 19.10.2017

    Nie mogę was zrozumieć Wrocławiaki. Serio. 2017r a ja w Gorzowie mam stare helmuty, będą teraz te Pesy nowe ale helmuty też zostają... i nikt u nas nie narzeka. Serio... już w głowach się wam przewraca od dobrobytu...

  • Betix – 19.10.2017

    Ani Częstochowa ani Gorzów nie poliże nowych tramwajów.Najpierw trzeba spłacić 100 mln dług,a później myśleć o przetargach.No chyba że jacyś frajerzy się znajdą i im pomogą...

  • JA – 19.10.2017

    Betix, co brałeś? Ja też chcę!!!!

  • Abraham – 19.10.2017

    @Betix Częstochowa i Gorzów mogą spać spokojnie i cieszyć się na perspektywę Twistów.

  • FD – 19.10.2017

    @Abraham możesz się okazać złym prorokiem ...

  • matematyk – 19.10.2017

    Jeśli tramwaj ma mieć sprawną wymianę pasażerów to nie może mieć 20% niskiej podłogi, bo to oznacza 4/5 drzwi na podłodze wysokiej (do tego w rozwiązaniu Biedatransu - na skosach przednim i końcowym pudła). I fałszywa jest alternatywa "albo 100% LF albo bieda", bo rozwiązania kupowane przez Kraków i Katowice stanowią właśnie sensowny kompromis.

  • AXC – 19.10.2017

    Byle jak, byle jak najtaniej :( Za rok w wyborach mieszkańcy będą pamiętać kto im zafundował taki przestarzały tabor.

  • tomik – 19.10.2017

    Nowe to nowe lepsze niż stare dziadostwo , ale łatanie dziur czy to jest to ? Dla mnie osobiście to jest dziadostwo , no cóż nowa stolica szoszońska to niech se ma .

  • YbG – 19.10.2017

    I tak to lepsze od fatalnej jakości produktów Pesa .

  • www – 19.10.2017

    A po co kupować przestarzałe tramwaje? Lepiej kupić nowoczesne autobusy. A później będzie płacz i zgrzytanie zębami, że linie tramwajowe we Wrocławiu będą za parę lat likwidowane. Zresztą duża część linii w centrum Wrocławia po prostu nie ma teraz sensu.

  • pes – 19.10.2017

    Też uważam, ze lepszy taki NOWY tramwaj, niż jak królujący w Krakowie 40-50 letni demobil z WIednia i plany przeróbek i dokupienia podobnie leciwych staroci z Niemiec.......

  • zibby – 19.10.2017

    W miejscu wysokiej podłogi Biedatransów MPK może sobie powklejać zdjęcia Marylin Monroe zakupione przez miasto za 6 mln zł......

  • Petr – 19.10.2017

    Za taką kasę najlepszą opcja. Jednak jakby to nie było to jednak nowe tramwaje dostaną.

  • Ronin – 20.10.2017

    321 mów za siebie.Nie wiem kto może uwielbiać helmuty.Chyba że miłośnicy kom. miejskiej.

  • muchob – 20.10.2017

    @Petr zgadzam się, jednak od finansów nie można abstrahować, fundusze są jakie są, a tabor trzeba wymieniać, można zrozumieć tę decyzję.

  • Krakus – 20.10.2017

    W Wrocławiu najpierw zajmijcie się remontami torowisk a później myślcie o taborze niskopodłogowym.

  • el wro – 21.10.2017

    Kto z tych wielce madrych jezdzi nowiutkim mercedesem S klasa? stac na niego was wszystkich? watpie. wiec pomyslcie ze tak samo jest z MPK Wroclaw kupuja to na co ich stac

  • ogrom – 21.10.2017

    A Pesy we Wrocławiu jeźdźą czy już nawaliły

  • wojtek – 21.10.2017

    Czy to prawda że układ wnętrza członu środkowego będzie podobny do tego w Protramie 205? Czy będzie jak w obecnych Betach? Zmiany sugeruje również 27% niskiej podłogi zamiast 25%.Jest gdzieś wizualizacja jak ten tramwaj będzie wyglądał?I co z malowaniem, nadal granat metalic?

  • Jan – 22.10.2017

    @Epislon Fakt lepiej kupić wiecej moderusów, niż kilka twistów, aby zwiększyć dostępność kursów dla inwalidów, ale miasto też zawiniło w tej sprawie. Mieliby więcej kasy na nowocześniejsze tramwaje, gdyby nie inwestowali tyle w ESK. Miasto najpierw powinno myśleć o wygodzie swoich mieszkańców a nie o szpanowaniu kosztowną masową imprezą.

  • MARCIN WROCŁAW – 22.10.2017

    PESY we Wrocławiu jezdżą w najlepsze, na liniach "3", "5', "20", "23" i "33", czasem na "11". Sprawują się świetnie.Podobaja się wrocławianom i one pwinny bc dokupione zamiast przestarzałych MODERUSÓW BETA. Pani prezes zapewniała, że to ostatnie zakupy taboru tramwajowego z tylko częściowo niską podłogą. Na nową linie tramwajową na NOWY DWÓR maja być już tylko 100% niskacze i na następne wymiany. Te 40 tramwajow nie zastąpi całkiem 105-ek i będzie potrzeba w niedługiej perspektywie zrobić następne zakupy. Na pierwszy ogień ida teraz nie wyremotowane w PROTRAMIE 105-ki, potem przyjdzie kolej na nie. Do tego czasu musza wyremontować sporo torowisk.

  • HANYS – 16.11.2017

    Oby Wrocławskie HABETY sprawiały mniej problemów niż Szczecińskie i Śląskie. Tego życzmy mieszkańcom stolicy dolnego śląska.

  • DNO... TYM SIĘ JEŹDZIĆ NIE DA!!! – 02.12.2017

    toć to chłam... te habety....

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....