TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoRail

InfoBike

Modertrans chce zmodernizować dwie Tatry. Oferta idealna
InfoTram.pl - Opublikowano: 18.08.2020 18:45:09
Modertrans chce zmodernizować dwie Tatry. Oferta idealna

Jedna oferta w powtórzonym przetargu na modernizację dwóch tramwajów Tatra. Prace dla MPK Poznań chce wykonać Modertrans, który składa ofertę idealną.

Przewoźnik na ten cel przeznaczył 6.150.000,00 zł brutto. Tyle też zaproponował Modertrans. Producent zaakceptował również termin wykonania zamówienia, okres gwarancji, warunki płatności o wyposażenie tramwajów w komponenty stosowane przez MPK. Decyzja zatem wydaje się być formalnością.

Modertrans obniżył swoją cenę, poprzednio chciał za modernizację wagonów 6.814.200,00 zł brutto. MPK nie zwiększyło wówczas swojego budżetu.

Przypomnijmy, że zamówienie dotyczy wagonów: nr tab. 399, nr fabr. 180147 oraz nr tab. 400, nr fabr. 180148. Tramwaj typu RT6N1 po wykonaniu naprawy głównej z modernizacją musi być tramwajem jednokierunkowym wyposażonym w stanowisko do jazdy manewrowej do tyłu, przystosowanym do eksploatacji w zakresie temperatur od –25 oC do +40 oC, przy wilgotności względnej powietrza do 95% (przy uwzględnieniu możliwości kondensacji pary wodnej).

Tramwaj musi być przystosowany do eksploatacji w warunkach infrastruktury torowo-sieciowej MPK – Poznań Sp. z o.o. w stopniu nie gorszym niż przed modernizacją, przy założeniu, że w procesie modernizacji nie ulegną zmianie parametry skrajni i koniecznej przestrzeni niezabudowanej. Tramwaj po modernizacji musi być przystosowany do parkowania przez dowolnie długi okres na niezadaszonym placu postojowym.

Zamawiający oczekuje, że tramwaje po wykonanej naprawie i modernizacji będą posiadały rozwiązania techniczne identyczne lub równoważne zastosowanym w tramwaju referencyjnym nr 403, dotyczy to w szczególności rozmieszczenia urządzeń, rozmieszczenia urządzeń kontrolnosterujących w kabinie motorniczego (w szczególności na pulpicie motorniczego i szafach z aparaturą), interfejsów użytkownika w urządzeniach informatycznych oraz oprogramowaniu (wyjątkiem są nowe rozwiązania i podzespoły, których zastosowanie powinno wyeliminować problemy eksploatacyjne występujące aktualnie w tramwajach RT6N MF 06 AC).



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Poznań
Modertrans
Tatra
modernizacja

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....